Nimi: Tavallisen erityistä
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: femme, fluffy
Paritus: Eevi/Isla
Haasteet: Vuosi raapalehtien V ja Fluffy10 #2
A/N: Huisin ihanaa synttäriä Kiirsulle! Toivottavasti tykkäät :> Tulin vasta huomanneeksi, että kirjoitan femmeä aina preesensissä. Mistähän mahtaa johtua? Noh, pikku söpöstelypätkiä Eevin ja Islan suhteesta.Tavallisen erityistä”I love the way her breathing changes as soon as I touch her body.”
— Letters From Her BedIsla puree kevyesti alahuultaan. Lainaus tuntuu liiankin osuvalta. Sydän kiihdyttää tahtia, koska hän ei löydä kirjoitukselle kuin yhden ainoan vastineen. Kauniit sanat ajavat tyttöä kahtaalle. Isla harkitsee, uskaltaako hän pistää tuon merkityksellisen lauseen koko maailman nähtäville. Sehän on käytännössä sama, jos tekisi postauksen, joka julistaisi:
”BIG NEWS: I LIKE GIRLS!!”
Isla ei osaa vielä julistaa sellaista. Hänellä ei ole rohkeutta seistä niin suurten sanojen takana. Isla rebloggaa lainauksen silti. Hän laittaa tunnisteeksi #about me, koska nyt täytyy uskaltaa. Lainaus saa hänet ajattelemaan Eeviä, ja se tuntuu hyvältä (vaikka Eevin kiihtyvä hengitys voittaa.)
Tuntuu hyvältä voida liittää itseensä jotain niin kaunista.
*
Ensin suuteleminen ei tunnu paljon miltään. Isla kusettaisi itseään, jos hän ei myöntäisi olevansa pettynyt. Hän kokee tulleensa huijatuksi. Juuri tätähän kaikkialla hehkutetaan, maagista huulikontaktia, jonka varaan lukemattomat elokuvakohtaukset ovat laskeneet. Islasta se on vain märkää, ja no, samantekevää. Ajatella, että hän on niitä ihmisiä, joita suuteleminen ei vain sytytä.
Kun asiasta ei tarvitse ottaa mitään paineita, on helppo pelleillä, mutta sitten yhtenä iltana Isla tunteekin jotain. He istuvat Eevin eteisessä jalat ties missä ja vatsanpohjassa muljahtaa. Isla vetäytyy.
”Olinko se vain mä”, Isla hymähtää, ”vai tuntuiko toi sustakin kivalta?”
”Tuntui mustakin”, Eevi myöntää, ja heidän on pakko kokeilla uudelleen.
*
Isla liukastelee pyykkituvalle johtavalla polulla, joka on sulanutta ja jälleen petolliseksi jäätynyttä lunta. Jokainen askel on taidonnäyte. Sisällä on Eevi ripustamassa vaatteitaan. Isla hymyilee ja menee varastamaan muutaman suudelman
tyttöystävältään. Se on yhä outoa ja kummallista, mutta kovin ihanaa.
He puhuvat tavallisista asioista: koulusta (niin milloin sen analyysin pitikään olla tehtynä?), viereisessä kuntosalissa pyörivistä fitnesshihhuleista (väsyttää katsellakin, joo sama) ja kampuksen muista ihmisistä (vieläkö Tohveli ja Alek ovat riidoissa?)
Islan villisti hakkaava sydän on kuitenkin sitä mieltä, ettei siinä ole mitään tavallista.
*
”Sun paidoissa on liikaa kaikkea”, Isla valittaa ja siirtää poskeaan parempaan kohtaan, jossa ei kenties ole niittejä tai nappeja. Eevi nauraa. Isla kohottaa päätään ja mulkaisee.
”Parempi niin, ettet taas nukahda siihen”, Eevi tuumaa ja hymy tuikkii tämän kauniissa, ruskeissa silmissä.
”Niin tapahtui vaan kerran!” Isla huokaa. Minkäs sille voi, että Eevin sylissä oli niin mukava olla, että alkoi ihan nukuttaa?
”En mä muuten pistänyt pahakseni, mutta siinä tuli vähän kuuma”, Eevi sanoo.
”Oisit tökkäissyt kylkeen”, Isla hymähtää.
”En mä niin ilkeä ole.”
”Mä olisin.”
”Tiedetään.”
Isla nauraa ja rutistaa Eeviä tiukasti. Se hypähtää, koska kutiaa niin helposti. Liian söpöä.
*
”Sä oot juonut mun kaikki teet”, Eevi harmittelee ja heiluttaa lähes tyhjää teepakkausta. Jäljellä on enää sitruunateetä, josta he kumpikaan eivät pidä.
”Joo, syytä vaan minua”, Isla huokaa silmiään pyöritellen.
”Ketä sitten?”
”Ehkä muita tyttöjä, joita täällä pyörii. Täällähän asuu se, joka laulaa koko ajan”, Isla arvuuttelee.
”Jonnako?” Eevi tyrskähtää. ”Joo, koska mehän ollaan niin hyviä kavereita. Ja sussa on ihan tarpeeksi kestämistä.”
”Kiitos”, Isla sanoo iloisesti. Hän tietää Eevin vain kiusaavan, koska sitä toinen tykkää tehdä. ”Mennään ostamaan lisää.”
”Kyllä mä pärjään”, Eevi toppuuttelee, koska pelkää Islan olevan tosissaan.
”Teetä pitää aina olla. Muuten annan märän suukon.”
”Hyi, etkä!”
*
Isla hyväilee kihelmöiviä huuliaan ja katsoo kuvajaistaan Eevin peilissä. Hänen vatsassaan liekehtii. Se on voimakkuudessaan aivan uutta. Islalla on ollut koko ajan hyvä olla Eevin lähellä, mutta näin fyysistä se ei ole ennen ollut.
Se on
halua. Halua saada enemmän ja päästä lähemmäs. Mielihyvän kipinät kieppuvat vatsassa Eevin tullessa lähemmäs. Heidän rintansa painuvat yhteen. Isla suutelee rohkeammin, näykkii kaulaa ja tuntee, miten Eevi nauttii.
Isla hymyilee häkeltyneenä eikä kuumotus tunnu millään hellittävän, vaikka pitäisihän sitä jo rauhoittua.
He eivät ole vielä valmiita seksiin. Isla tietää sen eikä hän aio kiirehtiä.
On silti hyvä tietää, mitä haluaa, ja Isla haluaa Eevin.