Title: (Vihdoin) kaikki on niin kuin kuuluukin
Author: LillaMyy
Rating: S
Pairing: Ron/Hermione
Beta: Odo
Genre: fluffy!
Warnings: Ylenpalttista fluffyilua, joka saattaa käydä ylivoimaiseksi.
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Vilauksia Ronin ja Hermionen häistä.
A/N: En edes muista, mitä olin googlettelemassa, mutta törmäsinpäs tässä päivänä muutamana tällaiseen
kuvaan, joten päätin sitten kirjoittaa tuosta jotain. Tämä on omistettu Vilnalle, koska tiedän sun tykkäävän näistä kahdesta, hyvää synttäriä, toivottavasti kelpuutat tämän! <3 (; Lisäinspiraatiota sain
tästä ja
tästä. P.S. Kuuntelin tämän taustalla mm. Backstreet Boysien kappaleita
Anywhere for You, Incomplete, Shape of my Heart, The One ja Straight through my Heart, mikä ehkä selittää omalta osaltaan tämän sokerin määrän.
Kiitoksia myös Saappaattomalle avusta nimen kanssa! (:
(Vihdoin) kaikki on niin kuin kuuluukin
”Sinulla on likaa nenässäsi. Voin pyyhkiä sen puolestasi.”
”Ei, älä pyyhi! Se on tuottamassa minulle onnea.”
”Tuottamassa onnea?”
”Niin. Minulla oli likaa nenässäni, kun tapasimme, etkö muista? Silloin Tylypahkan pi…”
”…pikajunassa! Totta kai. Mutta mihin sinä oikein onnea tarvitset?” Hermione kysyy, kun Ron polvistuu hänen eteensä kaivaen taskustaan pienen rasian.~♥~♥~♥~
Hermione hymyilee muistolleen hermostuneena kävellessään isänsä käsipuolessa kohti alttarilla odottavaa punapäätä. Ron seisoo odottamassa morsiantaan hääkaaren luona, sillä Hermione on halunnut jästityyliset häät, vaikka tilaisuus järjestetäänkin Kotikolossa. Molly niiskauttelee jo valmiiksi penkkirivien kärjessä, joten Arthur ojentaa vaimolleen pientä ruudullista nenäliinaansa.
Ilmassa tuoksuu kirsikankukilta, kun Ron ja Hermione sanovat toisilleen ’tahdon’, eikä vieressä seisova Harry osaa olla virnistelemättä kuin vähäjärkinen. Vihdoin kaikki on niin kuin kuuluukin olla, vihdoin kaikki on rauhallista, eikä hänen tarvitse huolehtia muusta kuin omasta bestmanin puheestaan.
Kun hääpari kääntyy johdattamaan juhlavieraansa juhlatelttaan, Ron katsoo Harrya suoraan silmiin ja hymyilee voittajan lailla, sillä hänen toiveensa on vihdoin toteutunut.
~♥~♥~♥~
Hääpäivänsä aamuna Hermione tuijottaa Iisisiliän hiusliemi-purtiloa ja on jo levittämässä sitä hiuksiinsa, kun Ron nappaa paketin hänen käsistään ja heittää sen lähimpään roskakoriin. Hän kiertää kätensä morsiamensa ympärille ja vetää tämän lähelleen.
”Et tarvitse mitään tuollaisia. Rakastuin pörröhiuksiseen tyttöön ja aion myös astella avioon sen pörröhiuksisen tytön kanssa”, Ron sanoo.~♥~♥~♥~
Juhlateltassa jokaisen pyöreän pöydän päällä leijuu pieni pallo, jonka sisällä palaa pieni sininen liekki ja Harry hymyilee pienille valopalloille. Kukaan muu häissä olijoista kuin hän ja itse aviopari ei ymmärrä valopallojen merkitystä, mutta niin sen kuuluukin olla. Kun kaikki vieraat ovat istuneet paikoilleen, nousee Harry seisomaan aloittaakseen puheensa.
”Kuulin, että on olemassa sääntö, jonka mukaan parhaiden ystävien ei ikinä pitäisi antaa ystäviensä mennä naimisiin punapäiden kanssa. Hermione, minusta tuntuu, että me molemmat epäonnistuimme siinä”, bestman toteaa vilkaisten nopeasti omaa puolisoaan yleisön naurahtaessa.
”En kuitenkaan osaa olla siitä pahoillani katsellessani ikionnellista hääpariamme tänään. Joten annetakoon minulle tämän kerran anteeksi”, Harry hymyilee.