Luihuinen_89:
ei ollut sydäntä kuitenkaan tappaa Blaisea heti näin alkuun. Myöhemmästä en sitten kerrokaan...
Hurjat kiitokseni kommentista jälleen.
Winga: thank's for the comment! Flashback oli tosi kiva kirjottaa...johtuu varmaan siitä, et tykkään Harmaaselän hahmosta.
Joo, kyl pullonpyöritys aina läksyt voittaa.
savenvalaja: no tuota nuin, minusta tuli hieman lyhyehkö osa tälläkertaa ^^;
Tästä se lähtee, tästä se lähtee. Kiitos jälleen sinullekin kommentista!
LND: ^^ Kiitos hurjasti (olen sanaton.)
Osaa Ginny kyllä raivostuttava olla....en myönnä että mä tein siitä näin raivostuttavan....
enpäs spoilaa kuka kuolee ja kuka ei
<--- evil grin.
Chikyo: Kiitos, kiitos! No ei se mitään, ettei rakentavaa tullut. Kunhan vaan saa kommentteja,
että tulee puhtia kirjottamiseen ^___^
PS. kiva nimimerkki sulla
Kata: Täytyy myöntää et teki mieli muokata tota alkua silleen, et laittaisin Dracon vetämään
Ginnya turpaan xD enpä sitten laittanutkaan...toivon itsekin et seuraavassa osassa ei mee mulla
näin kauaa...
April: kjähit sinnekin. Katsotaan miten nämä sinun Blaisen paritus suunnitelmat sulautuvat
tarinaan...sellaisia ei olekaan kuin turhia viestejä ..... tai no oikei on niitä, muttei tämä kuulu
niihin ^__^
starry-eyed: sinä jaksat aina hämmästyttää näillä pitkillä kommenteilla.
Ensinnäkin tämä piirroksesi Harrysta oli erittäin hieno
Kiitoksia erittäin paljon. Ja tuohon Harry James juttuun...huomasin et olin kirjottanu noi nimet
väärin päin siinä Blaisen kuvassakin, niin kirjotin tähänkin xD
Ginnyllä on yksinkertaisesti jonkinlainen pakkomielle Harryyn, eikä se halua uskoa et Harry seurustelisi
Dracon kanssa. Aikamatka oli suoraan TLB II ekasta luvusta, kun kiltalaiset haki Harryn Dursleylta...
Blaise oli jo pakko ottaa mukaan ^^ sillekin syynsä. Pullonpyörityksestä on kiva lukea ficeissä...niistä
on vaan tosi paha kirjottaa. Yritän olla nopeempi ens luvun kanssa ^^ Kiitokseni jälleen kommentista!!
Paha tytteli: xD tässä on ittelläkin kirjotuksessa ongelmia. Kauankohan näitten vastausten kirjottamiseen
on jo menny. Hurjasti kiitoksia!!!