Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 88882 kertaa)

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Stage 13.
« Vastaus #160 : 01.08.2008 12:16:03 »
Tämä oli taas niin ihana ja kiva kun Blaise kin pääsi mukaan tarinaan eikä kuollut.
Ja nuo Dracon reaktiot ovat niin ihania voin vain kuvitella mitä seuraavaksi tapahtuu..
Olen taas sanaton  ;D

Luihu kumastaa ja kiittää
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Winga

• Gremlin
« Vastaus #161 : 01.08.2008 12:27:03 »
BLAISE! JES!

Uhm... siis... joo, mä rauhotun!

Ginny, Ginny, älä yritä mennä rakastavaisten väliin! Kyllä tulet vielä huomaamaan, Draco on Se Oikea Harrylle. (Ja vaikkei olisikaan, niin et sinäkään ole.)
Tuo flashbackikin oli kiva ja mielekäs.
Ja mä tykkään Hermionesta, se kun aina tahtoo kaiken onnistuvan. Ja Ronista, koska mä näen helposti Ronin olevan tollanen. Ja Ronin ja Dracon riidat on aina jees.
Ja Blaise! JES, se tuli ja ehdotti paljon kivempaa tapaa tutustua. Me like spinning the bottle.

Mmh, odotellen seuraavaa lukua.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Liar

« Vastaus #162 : 01.08.2008 13:23:30 »
Blaise! <3 Fenrir, aww *paijaa*. Okei joo... Täähän oli hyvä luku, mitä sä selostat?
Näyttää vähän siltä et kohta rupee tapahtuun, joo jatkoa ;D
- savi

LND

• Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
« Vastaus #163 : 01.08.2008 13:41:32 »
Kiitos jatkosta. Tämä on parhaita ficejä mitä olen ikinä lukenut. Tässä on selvä juoni, jossa on juuri sopivan yllättäviä käänteitä.

Ginny oli kyllä niin ärsyttävä, antaisi Harryn olla kenen kanssa huvittaa :D
Draco oli kyllä niin suloinen sanoessaan Ronille, ettei tämä saa nimitellä Harrya.
Mutta eihän Draco ja Harry kuole? Kiltti...

Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

Chikyo

« Vastaus #164 : 01.08.2008 14:26:24 »
oih<3 mä niin rakastan tätä. blaise, draco ja harry <3 ihan parhaita :) ihanaa että blaise palasi maisemiin. <; kaipasinki jo sitä. :)

jatkoa pian.

rakentava tais jäädä pois. >:
You will lose everything.

Kata

« Vastaus #165 : 01.08.2008 15:24:15 »
Blaiseee!!! <3<3 See tuuli taakas lallallallaa!
Hyvä kommentti Blaiselta ^^

Hah, Ginny sai turpaansa! (Henkisesti.. Meilkein kirjaimellisestikin ^^)
Toivottovasti seuraava osa tulee nopeasti!

-Kata

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
"You're almost like a friend, Merlin."
"Almost?"
"Yeah."

-Arthur and Merlin

April

• funky aphrodite
  • since 2007, biatch.
« Vastaus #166 : 01.08.2008 16:20:01 »
*kjäh kjäh* Tiesinhän, että tää saa positiivista palutetta.
Muistakin vielä ne miun Blaisenparitussuunnitelmat, ha.
Öh köh... En kyllä koskaan kirjoittele turhia viestejä. T__T

~Hihhulimaakari
If a writer falls in love with you,
you can never die.

- Mik Everett

starry-eyed

• Vieras
« Vastaus #167 : 01.08.2008 18:12:47 »
Ensinnäkin tämä piirroksesi Harrysta oli erittäin hieno. Sitä vain ihmettelin miksi etunimissä lukee ensin James ja sitten Harry? Eikös se nimi ole Harry James Potter? No, pikkuseikoista viis. Itse luvusta sitten. Tämä Ginnyn reaktio tuli hieman yllätyksenä, että tämä yritti etsiä syytä Dracosta tälle kohtaukselle, jonka sattui näkemään. Hyvä, että Draco tekee (tai ainakin yrittää tehdä) Ginnylle selväksi ketä Harry tapailee.

Avada Kedavra saattaisi olla tämä Dracon pohtima kirous. Siinäpä olisimme päässeet siitäkin ongelmasta, kenet päädyt tappamaan tässä ficissä. Hyvä, että Hermione edes yrittää tehdä pientä sovintoa kaikkien välille. Toivottavasti Draco ja Ronkin yrittävät hieman enemmän.

Tämä aikamatka hieman häkellytti minua, koska siitä on niin kauan kun TLB on tullut luettua. Ymmärsin vain sen, että Harmaaselkä tietää missä Feeniksin Kilta oleilee. Toisaalta, ehkä tämä olikin pointtisi, mutta kummastuin vain siitä, miksi tätä tietoa ei ole käytetty hyväksi jo aiemmin. Toivottavasti Kilta ehti muuttaa piilopaikkaansa ennen Kuolonsyöjien hyökkäystä Kalmanhanaukiolle. Minä ainakaan en jaksaisi enää kidnappausta kenenkään kohdalle...

Tämä Hermionen kättely-yritys oli ihan hauska. Miksi ficeissä monesti näkee sitä, että joku tuttu yrittää aloittaa täysin puhtaalta pöydältä esittelemällä itsensä uudestaan? ;D Minusta tämä on vain hauskaa ja tässä ficissä suloista. Harmi vain, että Draco torjuu tämän heti. Dracon suojelevaisuus Harrya kohtaan jo tuossa pienessä nimittelyssä on yksinkertaisesti erittäin suloista.

Loppu oli sitten ihana. Blaise is back! *Hyppii kattoon ilosta* Blaise yhtä ihanana, kultaisena, Harrya ahdistelevana, mahtavana Blaisena tuli takaisin. Party time! Celebrate good times come on! Wohoo! Hyvä on, taidan rauhoittua.  Mutta pullonpyöritys kuulostaa erittäin hyvältä ainakin minun korvissani. Kehittelehän tästä jotain erittäin mielenkiintoista! Kiitos tästä jälleen ja jatkoa toivottavasti tulee pian. En millään malttaisi odottaa tätä pullonpyöritystä. ;D

//Ou. En muistanut tuota alkua, mutta nyt kävin vähän kurkkimassa ykköslukua ja näinkin tämän kohdan siellä. Tämä selvitti paljon, kiitos. :)
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 17:16:01 kirjoittanut starry-eyed »

Paha tytteli

• Vieras
« Vastaus #168 : 01.08.2008 19:40:21 »
Ihanaa, pitkästä aikaa jatkoa. :) Minusta nuo Dracon reaktiot olivat ihania, koska hän halusi, ettei kukaan nimittele Harrya.
o__O Osaan taas kirjoittaa, sitä se 2 tunnin yöunet tekee. :) (Kirjoitin ensin tuon Harrya tilalle Dracoa. ;D)

Paha tytteli

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #169 : 01.08.2008 21:55:58 »
Luihuinen_89:  :D ei ollut sydäntä kuitenkaan tappaa Blaisea heti näin alkuun. Myöhemmästä en sitten kerrokaan...
Hurjat kiitokseni kommentista jälleen.

Winga: thank's for the comment! Flashback oli tosi kiva kirjottaa...johtuu varmaan siitä, et tykkään Harmaaselän hahmosta.
Joo, kyl pullonpyöritys aina läksyt voittaa.

savenvalaja: no tuota nuin, minusta tuli hieman lyhyehkö osa tälläkertaa ^^;
Tästä se lähtee, tästä se lähtee. Kiitos jälleen sinullekin kommentista!

LND: ^^ Kiitos hurjasti (olen sanaton.)
Osaa Ginny kyllä raivostuttava olla....en myönnä että mä tein siitä näin raivostuttavan....
enpäs spoilaa kuka kuolee ja kuka ei  ;D <--- evil grin.

Chikyo: Kiitos, kiitos! No ei se mitään, ettei rakentavaa tullut. Kunhan vaan saa kommentteja,
että tulee puhtia kirjottamiseen ^___^
PS. kiva nimimerkki sulla  :D

Kata: Täytyy myöntää et teki mieli muokata tota alkua silleen, et laittaisin Dracon vetämään
Ginnya turpaan xD enpä sitten laittanutkaan...toivon itsekin et seuraavassa osassa ei mee mulla
näin kauaa...

April: kjähit sinnekin. Katsotaan miten nämä sinun Blaisen paritus suunnitelmat sulautuvat
tarinaan...sellaisia ei olekaan kuin turhia viestejä ..... tai no oikei on niitä, muttei tämä kuulu
niihin ^__^

starry-eyed: sinä jaksat aina hämmästyttää näillä pitkillä kommenteilla.
Lainaus
Ensinnäkin tämä piirroksesi Harrysta oli erittäin hieno
Kiitoksia erittäin paljon. Ja tuohon Harry James juttuun...huomasin et olin kirjottanu noi nimet
väärin päin siinä Blaisen kuvassakin, niin kirjotin tähänkin xD
Ginnyllä on yksinkertaisesti jonkinlainen pakkomielle Harryyn, eikä se halua uskoa et Harry seurustelisi
Dracon kanssa. Aikamatka oli suoraan TLB II ekasta luvusta, kun kiltalaiset haki Harryn Dursleylta...

Blaise oli jo pakko ottaa mukaan ^^ sillekin syynsä. Pullonpyörityksestä on kiva lukea ficeissä...niistä
on vaan tosi paha kirjottaa. Yritän olla nopeempi ens luvun kanssa ^^ Kiitokseni jälleen kommentista!!

Paha tytteli: xD tässä on ittelläkin kirjotuksessa ongelmia. Kauankohan näitten vastausten kirjottamiseen
on jo menny. Hurjasti kiitoksia!!!
HYVÄÄ JOULUA! : D

Karakuriningyou

• Vieras
« Vastaus #170 : 02.08.2008 18:24:49 »
Awwww Blaise<3
Rakkaani on palannut keskuuteemme<3
Tai no siis, toinen rakkaani, sillä Draco palasi jo aiemmin<3
Ja no, Harry-kulta on ollut mukana alusta lähtien<3

Alussa pelkäsin, että olit ottanut sen jonkun (anteeksi en muista kommentoijan nimeä) vinkistä onkeesi ja laittanut Dracon teilaamaan Ginnyn.
Luojan kiitos, niin ei tapahtunut. (Ei millään pahalla! :'DD)
Jotenkin kerkesin myös odottaa, että Ginny olisi hyökännyt jostakin kulman takaa ja iskenyt haarukan Dracon selkään.
En tiedä mistä mielikuva tuli, mutta jotenkin odotin sitä tapahtuvaksi :'D (Hyvä vain, kun ei tapahtunut xD)

Muutama omituinen/ylimääräinen kappaleen vaihto, joissa oli esim. yksi sana seuraavalla rivillä ja kaksi edellisellä, tekstistä löytyi. Ne olivat hieman kummallisia ja suosittelisin ottamaan ne pois :'DD

Luku oli kamalan lyhyt ;o Ehdin jo toivoa pidempää ;< Mutta ehkä seuraava sitten ;D

Ginny on niin kovin ärsyttävä ;< Mutta ei se mitään, Blaise teki comebackin ^^ Se korvaa ;D

Nyt odottelemaan vain Blaisen flirttiä<3

Tämä ihastuttavan loistava kirjoitus tarvitsee nyt kyllä nopeasti jatkoa ^^

Sori epäselvästä/täysin päättömästä kommentista, joka jäi nyt suurimmaksi osaksi ihkutukseksi. Toivottavasti se ei haittaa :'D

Kiitos.

Luthien

« Vastaus #171 : 03.08.2008 18:47:42 »
Blaise tuli takaisin! JES! Ihanaa ;D Ja pullonpyöritys kuulostaa taas pitkästä aikaa erittäin hyvältä ;)

Ginny sai mitä ansaitsikin, kehtasikin väittää Harrya poikaystäväkseen!

Tykkään siitä että Draco ja Ron riitelevät koko ajan. Ei sillä että riitely olisi kivaa, mutta se tuntuu kaikkein realistisimmalta, että hän ei voi hyväksyä Dracoa. Hermione voisi taas hyvinkin olla sellainen niin kuin tässä että hän yrittää ystävystyä.. n__n

Ääh, en tiedä mitä muuta sanoa, paitsi: JATKOA!
Wanna see how hard i can fall?

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #172 : 03.08.2008 21:08:03 »
Karakuriningyou: aaa juu, niitä omituisia kappaleenvaihtoja on tullu, vaikka oonki kirjottanu niin, ettei niitä pitäisi oikeesti olla.
Muutamia oon poistellu, koska niitä tulee aina iha ihmeellinen määrä ^^; sit aina jää joku jotenki hoksaamatta.
Joo, tästä tuli lyhyt, koska oli pakko jättää tuohon kohtaan xD seuraavasta pitäis tulla pidempi. Ainakin siltä juuri nyt vaikuttaa.
Kiitos hurjasti kommentista jälleen kerran ^^ ihkutus kelpaa vallan mainiosti.

Luthien: aaah, pullonpyöritys on mukavaa, mutta siitä on huisin paha kirjottaa > . <
Kiitokseni jälleen kommentista!!

romance91

« Vastaus #173 : 06.08.2008 17:16:56 »
blaise<3       
jatka vain samaa rataa.
jatkoa odotan! :)

Jokuwannab

• Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
« Vastaus #174 : 09.08.2008 16:17:47 »
Aaww-reaktio käynnistyi, kun bongasin Blaisen tekstistä. Hän tuli takaisin! Rakastan sua Hallow :D Luku eteni ihanasti, Ron ja Draco sotajalalla tietää vaikeuksia, on yhtäkuin sait mut koukkuun :D Joo, rakentavaa taas löytyy. Piirros oli todella ihana, kuvat ovat ihania piristeitä aina välillä tänne. Hyvä idea! Nyt vaan jatkoa kehiin niin saan tulla taas ihkuttamaan.
It goes like this, the fourth the fifth

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #175 : 09.08.2008 22:18:37 »
romance91:  ;D kiitoksia kommentista. Jatkoa yritän väkertää...writers block vaan kiusaa.

Jokuwannab:  ;D voi hurjasti kiitoksia! Piirtelen suurin piirtein aina kun pitäisi tehä jotain muuta,
niin eiköhän jokunen kuvaki tule lisää.

Neiti Felton

« Vastaus #176 : 10.08.2008 12:23:42 »
Eijjei haluisin jatkoa(; Sekä more pictures.

Lyhyt ja ytimekäs kommentti.
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) //TAUOLLA -.-'//
« Vastaus #177 : 14.08.2008 21:30:20 »
Neiti Felton: : ) Kiitoksia ytimekkäästä kommentista! More pictures on their way!

Yu

• Ft ♡
« Vastaus #178 : 19.08.2008 21:38:36 »
Ihanaa, Blaise tuli!! *hyppii ympäri huonetta* Ihana ficci muutenkin, jatkoa sais tulla pian!! ;)
You who kept on singing to me a real love like this

I won't forget anything about you, even if I was reborn

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #179 : 31.08.2008 21:38:09 »
Yu:  ;D Blaise rokkaa parhaiten. Oon kyllä jonkin verran tuossa jo jatkoa kirjoitellut,
niin että hyvällä tuurilla saan sen tänne ens kuun sisällä ^^;
Suurkiitokset kommentista  ;D