Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 88878 kertaa)

Liar

Vs: The Lines Between II - you and me. (PG-13) Stage 12.
« Vastaus #140 : 06.07.2008 21:48:38 »
:'''D Tuo loppu <3
Ylitit ittes, tää oli aivan mahtava!
Oikeesti, wau :D *Piilottaa kokkiveitset*
En saa sanottuu mtn järkevää, mut tää oli oikeesti tooodeeellla hyvä, ääh, jatkoo! ^^
Thhhannks, savi.

Muoks! Niijoo piti sanoo viel et ristiseiskaa on aika paska pelata kahestaan :'''D Ja haluun syyä Ginnyn... Se on aivan kamala.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 12:07:31 kirjoittanut savenvalaja »

Karakuriningyou

• Vieras
« Vastaus #141 : 06.07.2008 21:51:42 »
Oiiiihhh<3
Ihanaa ihanaa ihanaa!

Jatko ilmestyi todella nopeasti ^^

Kihihihihii, olisinpa ollut näkemässä Ginnyn ilmeen  ;D
Ja saanut siitä valokuvan. Tai koko tilanteesta suuri valokuva kehystettäväksi Ginnyn huoneen seinälle (tai omani) ;D

Todella, todella loistavaa tekstiä, ihanaa kuvailua, ihana Draco, awwelis Harry ja sen likaiset unet, Remus ja ristiseiska... Teksti on täynnä suloisuuksia<3

Ei mitään mahollisuutta järkevälle kommentille, gomen ^^'

Jatkoa?

Kiitos.

April

• funky aphrodite
  • since 2007, biatch.
« Vastaus #142 : 06.07.2008 22:11:21 »
Hei hou.
Jap jap, se piirros oli muuten aika sulo. ^^
Jaa-aa... Miksihän aina tungen itseni tännekin kommentoimaan.
Pitäisikö rajoittaa? Taas piti kertoa siulle jotain maailmoja mullistavaa, mutta unohin jo. *köh krööh*

~Äpsylid44
If a writer falls in love with you,
you can never die.

- Mik Everett

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
« Vastaus #143 : 06.07.2008 23:15:01 »
ooo jatkoa :o

Tää oli jälleen kerran ihana luku.
Pidin erityisesti niistä korteista sinulla on mielikuvitusta ja tietenkin tuo loppu oli älyttömän hyvä
koko 12 luku oli ihana ::)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #144 : 07.07.2008 10:52:23 »
^.^

savenvalaja:  ;D erittäin suuret kiitokset. (ei saa itsekään mitään muuta
järkevää aikaseks)

Karakuriningyou: kiitoos, kiitoos.  ;D Osa oli helppo kirjottaa,
nii tuli nopeemmin. Ei hätiä, ei nää munkaan vastaukset kovin
monipuolisia/järkiperäisiä ole ^^;

April: Ai, tackar...paitsi et juu kulmakarvat jäi. Sanotaan ny
vaikka, et Tom ajaa aina kulmakarvansa pois.
Eihän kommentit mitään haittaa ;D
no kerroppas mullistava juttu sitten, kun taas tulee mieleen.

Luihuinen_89: Kiitos! Mä en ees tiiä mistä se kortinpeluu tuli
mun mieleen x) mutta siis huikeasti huikeita kiitoksia.
HYVÄÄ JOULUA! : D

Paha tytteli

• Vieras
« Vastaus #145 : 07.07.2008 13:09:22 »
Tämä uusi luku oli todella hyvä. Ja voin kuvitella Ginnyn ilmeen, joka on varmana ollut  :o (<--- tuollainen). Mutta siis, luku oli selkeä, ja kirjoitusvirheitä ei minun silmiini osunut. Laatu oli aivan yhtä hyvää niin kuin aina. :)

Jatkoa odotellen

Paha tytteli

starry-eyed

• Vieras
« Vastaus #146 : 07.07.2008 17:22:31 »
Suurkiitos siitä, että jatkoa tuli näin nopeasti! Tämä fic on yksi suosikeistani, tämä on vain niin anteeksiantamattoman suloinen. ^^ Alku oli mielestäni hieman ehkä sekava. Jouduin lukemaan sen pariin kertaan ennen kuin tajusin, että Harry näki unta. Aluksi mietin vain, että mitä tässä tapahtui? Ensin Harry ja Draco ovat siinä sohvalla ja yhtäkkiä Harry pomppaakin Hedwigin tuijottaessa poikaa murhaavasti. ”Häh?” oli reaktioni näin yhdellä sanalla sanottuna. Vasta luettuani tämän kohdan, missä Harry miettii uniaan/painajaisiaan, ymmärsin mistä tässä oli kysymys. Voi tosin olla, että muille tämä oli itsestäänselvyys ja minulle vain tuotti hieman hankaluutta aluksi ymmärtää mitä tässä tapahtui. Itse tosin laittaisin tähän uneen mieluummin vaikka kursivoinnin, mikä mielestäni selkeyttäisi tätä. :)

Jos Harry ei kerran muuten tätä ymmärrä, niin hyvä, että edes 'ikäloppu rappu' herättää pojan todellisuuteen. Tyly paikka mahtaa olla asua, kun vesi on lämmintä. Lämmin vesi on varsinkin kesäisin aika epämiellyttävä yllätys, jos sitä tulee juotua sen paremmin ajattelematta. Draco! Ei Harrya saa säikytellä! Sain aikaan naurunpärskähdyksen kun ajattelin Harryn purskauttamassa vedet suustaan silmät mitä todennäköisimmin ympyrän muotoisina. Lisäksi tämä Harryn selitys tästä ''painajaisesta'' oli kyllä melko... omalaatuinen. O.o Ihmeellinen painajainen. :D

Hihittelin itsekseni koko tämän Harryn ja Dracon sanailun ajan. Draco on ihana kiusatessaan Harrya. Harrylla taas nyt tuntuu tulevan näitä hieman napakampia vastauksia kysymyksiin, kuin aiemmin. Hieman ihmettelin tätä Kingsleyn reaktiota, mutta sitten muistinkin, etteihän monikaan tiedä Harryn ja Dracon seurustelusta. Kun nyt sitten vain muistaisi että ketkä kaikki tietävät... Blaise, Hermione, Ron, Remus...

Dracon vihjailu kylmästä suihkusta oli ihana. Draco on niin ihanalla kierolla tavalla ilkeä.
Lainaus
"Et kysynyt yksityiskohtia", Draco virnisti, ja kuiskaisi vielä, "minä kyllä haluaisin kuulla."
^^ Jotain aivan mahtavaa! Ja Draco joutuu jälleen olemaan mustasukkainen Ginnylle.  >:( No eipähän tarvitse enää! Ja toivottavasti Mollyn mainitsemista Bill'stä ja Charliestakin kuullaan hieman enemmän. Pidän kummastakin hahmona, mutta heistä kerrotaan sekä originaalissa vähän, että myöskin ficeissä.

Kyllähän Draco sen verran kipua kestää, että yksi suudelma saadaan aikaiseksi. Ja HA! Kiinni jäivät! Busted! Ginny on lievästi järkyttynyt. :o Ha! *I'm walking on sunshine, woowoo!* Ei, en ole yhtään iloinen siitä, että pojat jäivät kiinni. Mistä niin päättelit? *Näyttää viattomalta* Seuraavaa lukua äkkiä kehiin, jotta pääsemme lukemaan lisää tästä Ginnyn reaktiosta JA kun kaikki muut kuulevat... Ginnyhan tottakai kertoo kaikille, joohan? *Puppy eyes* En edes tiedä miksi haluan, että pojat paljastuvat. Haluan ehkä vain tietää, miten kaikki reagoivat uutiseen.

Yhden pikku "virheen" pongasin.
Lainaus
Harry ei tiennyt mitä sanoa. Hänen täytyi häpeissään myöntää, ettei hän halunnut muiden tietävän. Hän ei tiedä pelkäsikö hän muiden reaktiota, vai mistä se johtui.
Tuohon mieluummin ”Hän ei tiennyt pelkäsikö.”

Kiitos tästä ja sitä jatkoa niin nopeasti kuin mahdollista!

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #147 : 08.07.2008 19:34:08 »
Paha tytteli:  ;D kiitoksia!

starry-eyed: ^^ 'ww, kiitos.
^^; aijaa...ehkä kirjottajana ei silleen osaa ajatella sitä niin sekavaks. Voin laittaa sen kurvisoiduks sit ku jaksan ja muistan...
xD Harry raukka nyt vähän yritti selitellä omiaan siihen painajaiseen. Ei halunnu mainita Siriusta, nii piti vetää jotain omaa.

Harry on jo vähän rohkeempi ku TLB ykkösessä, nii eiköhän jo niitä napakampia vastauksiaki ala tulla. Ja kyllä, Draco on ilkeä.
Tykkää kiusata Harrya.

Lainaus
Ginnyhan tottakai kertoo kaikille, joohan?
Nooo, se nähään sitte :D

Kiitos jälleen kommentista...tuli vähän vajaa vastaus, ku o kiire xDD

Endless

« Vastaus #148 : 08.07.2008 23:17:26 »
Muhahhahhhahhaaa.... voi Ginny raukkaa *vahingoniloinen*  ;D sääli, sääli.

ihanaa luettavaa <3 Draco ja Harry on vaa nii söpöjä!!! Jatkoa pyydän  :)

kuinkas pitkä tästä mahtaa tulla??? ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että onko vielä matkaa loppuun.

mut kaikin puolin mahava luku (taas vaihteeks)  :D

Luthien

« Vastaus #149 : 09.07.2008 20:57:46 »
Aivan ihana luku! <3
Draco on ilkeä Harrylle kun se kiusaa sitä koko ajan ;)
Toivottavasti Ginny kuolee järkytyksestä... *haaveileva ilme* Se ansaitsis sen  >:(
Paljastuuko Harryn ja Dracon suhde seuraavassa luvussa? Hope so.. Haluaisin tietää miten muut reagoivat. Minua kiinnostaa jostain syystä varsinkin kaksosten reaktio ;)
Toivoisin vain, että pian tulisi jo vähän enemmän toimintaakin...
Tuli aika sekava ja lyhyt kommentti, mutta minulla on hieman kiire, joten siirryn nyt tähän vakiopyytööni: JATKOA!!! :D
Wanna see how hard i can fall?

Siralmas

• kukkaispsykopaatti
« Vastaus #150 : 09.07.2008 22:36:00 »
Lainaus
Dracon silmät puolestaan kaventuivat hänen huomattuaan käytävällä seisova Ginnyn, joka oli tiputtanut lattialle pienen laatikollisen haarukoita ja veitsiä.

Autss. Voi Ginny-parkaa. Hänellä oli jo suuret unelmat Harrysta ja sitten paljastuu, että Harry olikin varattu. Ja vielä Dracon kannsa. No, Ginny kyllä sai ansionsa mukaan, mitäs lähenteli Harrya..

Minä muuten pidän tästä Harrysta, hän ei ole niin ujo. Ja Dracokaan ei ole enää niin suojeleva, mitä oli ykkösosassa.
I will keep you safe from every scar that bleeds,
I will keep you free from all that's hurting me

Vivilah

• Moonlight dancing.
« Vastaus #151 : 11.07.2008 16:30:07 »
Ohooi(: En muista olenko aikaisemmin kommentoinut mitään tähän ficciin? : D Nojaa, olen niin hajamielinen, että en ihmettele vaikke en olisikaan. Olen kuitenkin seurannut uskollisesti tätä ficciä pitkäänpitkään! Ajatukset ei riitä nyt miettimään tarkkoja kohtia mitä piti kehua, kirjotan joskus oikeasti rakentavaa palautetta vähän näistä kaikista kappaleist,a kun jaksan lukea tämän uudestaan :p

Mutta oi, eikö ginnylle voisi vaikka tehdä jotain. Kuten vaikkapa se voisi tapella Dracoliinin kanssa ja Draco kävis väkivaltaiseksi ja poistais sen pelistä? No ei saa olla ilkeä. Keksi lisää hyviä juonenkäänteitä ja kaikkea kivaa jatkoon niin jaksan jatkossakin kehuskella. Ja mikä on uus päämaja ;o

Ainiin ja ihana luku<3

Seeya!
Promise me, now and forever.

Grr, Harry/Charlie<3

Kata

« Vastaus #152 : 13.07.2008 21:57:30 »
Ihana, ihana, iiiihaanaa! ^^ Hah! Nyt Ginny saa lopettaa Harryn lähentelyn! (Ja Dracolla on ihmeen kovat voimat, kun katkaisi sen lusikan ^^)

Laita jatkoa pian!!
"You're almost like a friend, Merlin."
"Almost?"
"Yeah."

-Arthur and Merlin

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #153 : 15.07.2008 21:48:37 »
Endless: Ömmm en osaa sanoa kuinka paljon lukuja tulee, mutta on siis vielä matkaa loppuun ^.^
Kiitoksia hurjasti  ;D

Luthien: no juu...Dracohan on sentään Luihuinen, kiusaamisen tarve pitää tyydyttää.
voiii eeiiii, kaksosten reaktio on se joka on musta hankalin kirjottaa xDD
mun aivoja ei oo luotu keksimään vitsejä, joita kaksoset vois asiasta
päästää.
~~ kiitoksia ^-^

Siralmas: oi joi joi..*ei halua edes ajatella koko ykkös osaa*
Mulla on hitusen onkkelmia joittenkin hahmojen kanssa, mut hyvä tietää
et edes Harryn kohdalla onnistuu  ;D
Kiiiitokseni!!

Vivilah: ^-^ Kiitos! xD no tuota...Harry saattais kyllä kattoa vähän pitkään
jos Draco poistais Ginnyn pelistä....
~~ kiitoset kommentista, yritän keksiä juonenkäänteitä  :D

Kata: Kiitos, kiitos, kiitos. x) juu-u, taisi tulla taika mukaan auttamaan siinä lusikan katkaisu kohdassa.
jatkon kanssa jälleen hieman ongelmia, mutta eiköhän se siitä...

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #154 : 20.07.2008 23:09:59 »
no chapter I'm afraid ^^;

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
« Vastaus #155 : 21.07.2008 19:18:19 »
Ihana KUVA ii sä osaat piistää
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

LND

• Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
« Vastaus #156 : 22.07.2008 14:25:13 »
En osaa sanoa muuta kun että Rakastan tätä. Sitä jatkoa, miten Ginny suhtautuu?

Kiitos tästä aivan ihanasta, mahtavasta, täydellisestä ja suloisesta ficistä, jota sanat eivät pysty kuvaamaan.
Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

coward

« Vastaus #157 : 25.07.2008 16:31:02 »
Aww. n_n
niiin kuolen tuohon Dracon söpöyteen. aivan ihana ficci, aivan jumalattoman ihana!

voi kiitos kiitos kun jaksat kirjoitella jotain tällaista. (:

vähän vain välillä häiritsee nuo kirjoitusvirheet, mutta niistäkin selvitään. olisi kyllä ihan hyvä jos pariin kertaa luettaisiin ennen tänne lähettämistä. mutta eipä tuo nyt mitään. (:

rakentavat kommentit jäi jonnekkin tuonne nurkan taakse, mutta toivottavasti sitä jatkoa silti heruu aika pian. (: <3

DracoDracoDraco. <3<3
H/D <3

Nikki

• Fallen angel
  • Dejar me librar.
« Vastaus #158 : 26.07.2008 14:16:45 »
Olet kerrassaan mahtava kirjoittaja!  :D
Ihastuin tähän juoneen samantien ja pidän niin kovin tästä Harry, heikompi ja naisellisempi, kun Draco taas on voimakas ja miehinen (yleensä se on toisin päin).

Luin tämän Lines Between I:sen ja nyt olen seuraillut sitten tätä II:sta, mutta olen tässä välillä pohtinut, miten Blaiselle on oikein käynt sairaalasta pois pääsyn jälkeen. Hänestä olisi kiva kuulla vielä lisää...

Olet myös todella taitava piirtäjä, täytynee vielä huomauttaa.  :D

Hah, aivan oikein Ginnylle, että sai tietää Harrysta ja Dracosta!  ;D Tosin Draco on hyvin voimakas kun lusikankin sai katki ja vielä toipilaana...  :)
Noh, jatkahan samaan malliin, odottelen jo innolla jatkoa!

~Nikki kiittää ja kumartaa.
Haluan kertoa sinulle tarinan
viime yön kyynelistäni,
mutta kerron sinulle
sadepisaroista auringonpaisteessa.

Sinä sanot etteivät sankarit itke,
mutta niin vain tapahtuu-
enkä voi kertoa siitä sinulle
huomennakaan.

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #159 : 01.08.2008 10:20:39 »
Luihuinen_89:  :D kiitoksia! Harryn pää on vaa hitusen liian leveä....

LND: hurjasti kiitoksia, toivotaan ettei seuraavan osan kirjottamisessa kestä näin kauaa  ;D

coward: mulla on juu joskus se ongelma, etten jaksa lukee hirveen moneen kertaan mitä oon kirjottanu...(laiska)
mutta voishan sitä ottaa itteensä niskasta kiinni ja lukee useempaan otteeseen. Jatkossa kesti aika kauan ^^;
mut toivottavasti seuraavassa ei yhtä pitkään.....
Kiitoksia älyttömästi sinnekin kommentista ^^

Nikki: Kiitoksia ^^ on kyllä vielä hurjasti parannettavaakin. Joo, mä tykkään tästä parituksesta enemmän silloin kun
Harry on se 'naisellisempi'. Blaisesta saamme kuulla kohta ^^
Oi kiitoksia ^^ naamoja on huisin hauska piirtää, mut anatomiassa oon aivan surkea.
Joo, lusikan katkaisussa taisi taika tulla helppimään :D

Stage 13.

"Mi-mitä sinä teet?" Ginny kysyi vahvalla äänellä toivuttuaan ensijärkytyksestä, ja asteli vauhti hiljalleen kiihtyen poikia lähemmäs. "Senkin perverssi!"

Harry yllättyi Ginnyn reaktiosta, ilmeisesti tämä luuli Dracon ahdistelleen häntä.

Ginny otti, Dracoa ensin murskaavasti katsottuaan, kiinni Harryn kädestä vetääkseen hänet mukaansa. "Onneksi satuin paikalle. Mennään pois tuon luota, Har- "

Yhtäkkiä Draco asteli Ginnyn luokse, ja repäisi tämän otteen irti Harrysta.

Dracon silmät kaventuivat vaarallisesti hänen astuessa Harryn eteen. "Älä sinä koske Harryyn."

Syntyi pitkä hiljaisuus, jonka aikana Ginny tuijotti Dracoa kasvoillaan osin epäuskoinen, osin vihainen ilme. Dracon kasvot olivat muuten ilmeettömät, mutta kaikki hänen tunteensa pystyi lukemaan hopeanharmaista silmistä, joissa paloi kylmä tuli.

Harry, joka piteli vasemmalla kädellään oikeasta ranteestaan kiinni, katsoi hieman pelokkaan näköisenä Dracon selkää. Hän tiesi Dracon olevan enemmän kuin vihainen Ginnylle, minkä takia hän pelkäsi, että tämä tekisi jotain typerää.

"Hän on minun ystäväni", Ginny totesi viimein ääni vihaa tihkuen. "Toisin kuin erään!"

Dracon huulille muodostui ilkeä hymy, ja hän katsoi Ginnya hieman ylenkatseellisesti.

"Hän saattaa olla ystäväsi, mutta siinä kaikki. Minulle hän voi olla enemmän."

Tässä vaiheessa Ginny katsahti nopeasti Dracon ohitse nähdäkseen Harryn, jonka katse ei ollut irronnut Dracon selästä.

"Mitä sinä haluat hänestä?! Luuletko, että hän pitäisi sinusta?" Ginny naurahti ilkeästi, "hän on minun poikaystäväni!"

Oli Dracon vuoro nauraa. "Poikaystäväsi? Sinun poikaystäväsikö? Tuon kaikenko revit siitä, että satuit suutelemaan häntä?"

Ginny punehtui, mutta samalla hänen kasvoilleen ilmestyi jokin hymyntapainen.

"Me suutelimme," Ginny totesi painottaen ensimmäistä sanaa.

Draco ärähti ja otti tiukalla otteella Ginnyn paidan kauluksesta kiinni. Ginny ähkäisi säikähdyksestä Dracon vedettyä hänet sitten lähemmäs itseään, silmät uhkaavasti
kiiluen.

"Draco! Draco, lopeta!" Harry syöksyi ottamaan kiinni Dracon kädestä ja katsoi häntä anelevasti. Vaikkei Draco ollut tehnyt vielä mitään vahingoittaakseen Ginnya, Harry tiesi tilanteen riistäytyvän käsistä, jollei hän tekisi mitään.

"Tuo ei hyödytä mitään, lopeta jo!" Harry parahti ja huomasi Ginnyn katsovan häntä
oudosti silmät suurina.

Draco katsoi sivusilmällä Harrya ja mietti hetken, ennen kuin laski Ginnyn irti otteestaan.

Ginny kompuroi muutaman askeleen taaksepäin ja siirsi kauhistuneen katseensa Harryyn, käsi kaulaansa hieroen. "Mitä tämä on, Harry? Mistä tässä on kyse? Et kai sinä oikeasti ole - ?"

Draco nyrpisti nenäänsä. "Me seurustelemme... onko sinulla ongelmia sen kanssa?"

Ginny katsoi kauhuissaan Dracoa Harryn astellessa hitaasti häntä lähemmäs. "Ginny... minä…  minun olisi pitänyt kertoa sinulle, mutta - "

Ginny siirsi epäuskoisen katseen Harryyn, joka jähmettyi paikoilleen, eikä enää tiennyt mitä hänen pitäisi sanoa. Ehkä tässä oli syy siihen, miksei hän halunnut muiden tietävän. Hän ei yksinkertaisesti osannut sanoa mitään.

"Mene, Harry", Draco sanoi hiljaisemmalla ja rauhallisemmalla äänellä kuin aiemmin. "Tulen kohta perässä."

Harry katsoi takanaan seisovaa Dracoa, jonka silmät lämpenivät heidän katseiden kohdatessa. Harry asetti kasvoilleen hieman anovan ilmeen, jolle Draco nyökkäsi lähes olemattomasti. "Mene nyt."

Harry puri huultaan, ja päätti vessan sijasta mennä suoraan Dracon huoneeseen, jotta hän pääsisi mahdollisimman kauas siitä tilanteesta. Hän painoi päänsä matalaksi, ja käveli reippaasti Ginnyn ohitse vilkaisemattakaan häneen. Hän oli kuitenkin tuntevinaan tytön katsahduksen, kun hän saapasteli tämän ohitse outo tunne vatsassaan.

Harryn kadottua näkyvistä Dracon silmät välähtivät jälleen, ja Ginny kavensi omiaan. Kaksikon ylle lankesi entistä kireämpi ja viileämpi tunnelma, ja jos Dracolla olisi vielä sauvansa, hän tietäisi minkä kirouksen tyttöön langettaisi.

"Sinulla on jonkinlaisia taka-ajatuksia, enkä minä anna sinun satuttaa Harrya", Ginny sähähti. "Vain unissasi voit olettaa, että tämä jää tähän!"

Dracon kasvoille muodostui samanlainen ilkeä hymy kuin aiemmin. "Pieni haaste kuulostaa aina hyvältä. Luuletko tosissasi, että tuollaisella pikkutytöllä on minkäänlaisia
mahdollisuuksia?"

Ginnyn kasvoille lehahti vihainen puna, ja tyttö kyykistyi maahan kerätäkseen raivokkaasti haarukat ja veitset takaisin laatikkoon.

"Paljon parempi paikka sinulle, Weasley", Draco hymähti, saaden Ginnyn nousemaan nopeasti ylös kasvot vihaisesti punottaen ja hiukset hieman sekaisin. Vielä vihaisen katseen Dracoon luotuaan, Ginny heilautti hiukset taakseen ja pyörähti ympäri kohteenaan keittiö.

"Jos olisin sinä harkitsisin kahdesti mitä tehdä", Draco huikkasi tytön selälle.

Punaisten hiusten kadottua näkyvistä, Draco huokaisi tyytyväisesti ja tunki kädet taskuihinsa. Hän oli astunut tuskin neljää askeltakaan, kun sai jo seuraa. Draco katsoi ylös Hermione Grangerin kiireiseen olemukseen. Tytön hiukset olivat sekaisin, hän kantoi käsissään hurjaa kirjapinoa, ja hän oli selvästi hengästynyt.

"Granger", Draco totesi itsekseen, ja oli juuri kävelemässä tytön ohitse, kun tämä pysäytti hänet.

"Draco - " Draco häkeltyi hieman kuullessaan Grangerin kutsuvan häntä hänen etunimellään, " - ajattelin, että voisimme yrittää hieman tutustua toisiimme tänään. Uskoisin, että se tekisi Harryn onnelliseksi."

Draco kääntyi tytön puoleen tämän jatkaessa: "En voi tietenkään pakottaa sinua, mutta... jos puhuisit Harrylle asiasta tai jotain."

Draco nyökkäsi pikaisesti, ja jatkoi sitten matkaansa.

~*~*~*~*~*~*TLB~*~*~*~*~*~*
(...aikamatka ajassa taaksepäin...)

Maassa lojuvat kuivat lehdet rapisivat ja oksat katkeilivat, kun juoksin metsän pimeässä siimeksessä epänormaalin lujaa vauhtia. Yksikään ihminen ei pystyisi juoksemaan sellaista vauhtia hengästymättä, katse edestään herpaantumatta.

Metsän maa oli peittynyt paksuihin juurakoihin, muhkuraisiin kiviin ja erilaisiin esteisiin, jotka hidastaisivat juoksijan kuin juoksijan vauhtia. Minun vauhtiani ne eivät kuitenkaan hidastaneet. Sivustakatsoja voisi luulla, että juoksisin tasaisella maalla.

Pysähdyin äkkiä kuullessani tuttuja ääniä kadulta, joka kulki melko lähellä sitä tiheää metsää, jossa olin juossut saatuani vainun saaliistani. Kuulin vihellyksen, joka sai minut kyyristymään, ja siirtymään lähemmäs metsän laitaa. Kuulin tuttujen äänien kuiskaavan toisilleen, mutta vaikka olinkin heistä vielä melko kaukana, ja vaikka he puhuivat niin hiljaa, pystyin erottamaan jokaisen yötä lähenevään iltaan lausutun sanan.

"Taivaan vallat, Tonks!" rahiseva ääni äyskähti, ja viimein pystyin erottamaan ihmishahmoja minua suojaavien puiden lomitse.

Velhojen hajuista päätellen yksikään heistä ei ollut Remus Lupin, mikä helpotti toimiani huomattavasti. Minä nimittäin tiesin, että pentu äkkäisisi minut siinä samassa.

Pääni liikahti vaistomaisesti uusien lähes erottumattomissa olevien äänien suuntaan, ja pian huomasin kissan jolkottavan jonkin matkan päässä velhoista, ja pysähtyvän aina välillä katsoakseen taakseen aivan kuin varmistaakseen, ettei heitä seurattu.

Silmäni kaventuivat. Tunnistin sen naisen hajun.

"Luulin jo ettette hakisi minua pois ollenkaan."

Silmäni kaventuivat ja välähtivät kun kuulin saaliini heiveröisen, rohkeutta tavoittelevan äänen. En voinut olla kääntämättä kasvojani saaliini puoleen ja olla nuolaisematta kuivuneelta vereltä maistuvia huuliani.

"Jos emme olisi hakeneet sinua aiemmin, niin huomenna olisi jo ollut pakko", sanoi seuraava ääni, jonka tunnistin etäisesti, mutta jonka omistajaa en osannut nimetä. "Sinua suojaava taika raukeaa sinun täyttäessäsi seitsemäntoista."

Kuljin metsän vierustaa pitkin katse niin tiiviisti laiheliinissa saaliissaani, etten älynnyt varoa olla pitämättä ääniä.

Viimein se kovia kokenut aurori äkkäsi jonkun liikkuvan metsässä. Näin, kun aurori seisahtui äkisti ja vetäisi taikasauvansa eteensä katse metsässä. Tämä sai minut kyyristymään äkisti juurten tasolle, sillä minun ei tehnyt mieli vaarantaa niskaani, kun vastassani olisi kolme auroria.

"Mitä nyt?" Kuulin tutun, Kingsley Kahlesalvan, matalan äänen.

"Ääh", joukosta nuorin aurori tuhisi. "Jatketaan vaan jo matkaa paikkaan, jossa voi ilmiintyä! Ei siellä mitään ole."

Tunsin virneen muodostuvan kasvoilleni, ja nuolaisin kielen kärjelläni yhtä suussani kiiluvaa terävää hammasta. Kokenein aurori ei ollut kuitenkaan yhtä typerä kuin nuorin, mikä tarkoitti sitä, että hän tähyili vielä pitkään metsään varmistaakseen heidän olevan yksin. Kaavin kynsilläni kärsimättömästi mutaista maata, ja viimein se vanha typerä aurorikin luovutti pimeään tähyilemisen ja velhot jatkoivat matkaansa yhden rikkinäisen katulampun luokse. Taikasilmällä ei taida tehdä mitään jos on pimeää? Turha kapistus.

Heidän perässään paikalle lähestyi hiljalleen se heitä seurannut katti, joka muuttui pian tiukan näköiseksi naiseksi. Minerva McGarmiwa, Tylypahkan professori.

"Aah, Minerva. Meitä ei siis seurattu?"

"Ei, Arthur", naisääni vastasi saaden huulilleni ilkeän hymyn. "Mikä on melko kummaa, ottaen huomioon miten kovasti tiedät-kai-kuka on Potterin perässä. Voisi luulla, että täällä olisi ollut edes joku vahtimassa."

"Mietin juuri samaa", se vanha aurorin kääppä murahti. Totta kai sinä mietit...

"Mutta nyt ei ole tämän aika. Potter! Sinä ilmiinnyt Kingsleyn kanssa."

Katsoin ärsyyntyneesti, kun tumma aurori ojensi pojalle kätensä, jotta he voisivat ilmiintyä rakkaaseen piilopaikkaansa. Hampaani kiristyivät. Minne? Minne he menevät?

"Näemme sitten Kalmanhanaukiolla!" nuorin aurori huikkasi, mikä sai minut kohentamaan asentoani. Kalmanhanaukiolla..?

En jäänyt edes katsomaan mitä seuraavaksi tapahtui, vaan pyörähdin ympäri juostakseni takaisin metsään. Kalmanhanaukio. Tiesinkö missä Kalmanhanaukio ylipäätään sijaitsi? Tiesinkö mistä velhot olivat puhuneet? Totta kai tiesin. Hetkeen en ollut mistään muusta rakkaalta Lestrangen akalta kuullutkaan kuin Kalmanhanaukiosta, jossa Mustien talo sijaitsi.

Lontooseen. Matkasta tulisi pitkä, mutta minun juoksuvauhdillani matka taittuisi helpommin. Sinnikkyyttä tulisi lisäksi lisäämään hyvin määränpäässä odottava palkinto. Ehkä näkisin hyvällä tuurilla Lupininkin.

Fenrir Harmaaselän kasvoille muodostui virne, kun hän kyyristyi enemmän etukenoon, ja juoksi sellaista vauhtia, mikä saisi pikajuoksijatkin kalpenemaan alta aikayksikön. Kuka sanoi, ettei ihmissutena olemisessa ollut yhtään hyviä puolia?

~*~*~*~*~*~*TLB~*~*~*~*~*~*

Toisten lähdettyä viistokujalle ja Kingsleyn lähdettyä omille asioilleen, Harry ja Hermione olivat tarttuneet tilaisuuteen ja asettuneet Ronin sekä Dracon kanssa olohuoneeseen. Dracon kerrottua Harrylle Hermionen suunnitelmasta, Harry oli ollut erittäin mielissään, mikä oli saanut epäilevän Draconkin suostumaan tulevaan kidutukseen, joksi hän sitä kutsui.

"Öh", Hermione keskeytti vaivaantuneen hiljaisuuden heiveröisellä äänellä. Hänen sen hetkistä rohkeuttaan ei auttanut ollenkaan se, että Dracon katse suuntautui häneen. "Meidän pitäisi varmaan... tuota..."

Hetken emmittyään Hermione ojensi kätensä Dracon suuntaan, joka istui sen verran kaukana tytöstä, ettei olisi ylettynyt ottamaan kiinni hänen kädestään.

"Hermione Granger", Hermione pamautti, saaden Ronin katsahtamaan häntä sivusilmällä, ja Dracon nostamaan toista eleganttia kulmakarvaansa.

Vaikka Hermione piti itsepintaisesti kättään ojossa, Draco ei tarttunut siihen vaan käänsi kasvonsa toiseen suuntaan silmät suljettuina. "Tuo on typerää. Me tunnemme toisemme, ja on turha yrittää aloittaa puhtaalta pöydältä, jos sinä sitä haluaisit."

"Draco", Harry, joka istui lattialla Dracon tuolin vieressä, siirsi katseensa poikaan. "Yrittäisit edes. Hermione haluaisi sentään yrittää unohtaa menneet ja oppia tuntemaan sinut."

Draco tuhahti vastaukseksi. "Menneitä ei voi noin vain unohtaa. Jos hän haluaa oppia tuntemaan minut paremmin, niin se on aivan sama minulle."

Hermione laski hieman lannistuneen näköisenä kätensä, muttei silti luovuttanut. "Tuota... me... minä ja Ron kuulimme siitä, mitä viime lukuvuoden lopussa tapahtui."

Harry käänsi nopeasti katseensa Ronin ja Hermionen suuntaan. "Mitä? Te tiedätte? Miksette kertoneet minulle - ?"

"Mutta minähän kerroin sen sinulle, Harry", Hermione huokaisi. "Silloin kun ryntäsit sinun ja Ronin makuuhuoneeseen hakemaan sitä kirjaasi."

Harry muisteli tapahtunutta, muttei muistanut Hermionen kertoneen hänelle siitä. Ehkä hän ei kiireeltään ollut rekisteröinyt sitä, mitä Hermione oli hänelle sanonut.

"Entä sitten?" Draco tokaisi.

"No ainakin me tiedämme sen, ettei aikeenasi ole luultavasti satuttaa Harrya", Hermione totesi, ja Harry tiesi heti, ettei hänen olisi pitänyt sanoa sitä.

"Luultavasti?" Draco toisti kylmästi ja siirsi katseensa Hermioneen, "luultavasti?"

Hermione ei kuitenkaan Dracon käytöksestä välittänyt, vaan laittoi kätensä puuskaan. "Mekin olemme huolissamme Harrysta, emmekä me voi tietää sinun aikeitasi."

Draco tuhahti. "Minun aikeenani ei ole viedä Harrya Voldemortille, usko pois. Jos olisi, niin miksen olisi vienyt häntä viimeksi, kun minulla oli siihen mahdollisuus?"

Hermione hymyili pienesti. "Hyvä saada kuulla se sinulta."

Ronin suu loksahti auki, ja hän käänsi katseensa Hermioneen. "Mistä kummasta sinä tiedät, että tuo puhuu totta?"

"Ron", Harry sähähti lattian rajasta ja tunsi Dracon käden asettuvan näpräämään hänen hiuksiaan.

"Minulle on se ja sama, uskotko sinä minua vai et, Weasley", Draco totesi vihasta punehtuvalle Ronille.

Ron näytti ärsyyntyvän. "Minä en oikeasti ymmärrä miten kestät tuota, Harry. Et voi olla niin idiootti, ettet huomaa - "

"Älä -", Draco ärähti ja lopetti hetkeksi Harryn hiuksilla leikkimisen voidakseen nojautua edes hieman lähemmäs Ronia, "älä sinä nimittele häntä. Minulle on aivan sama miksi kutsut minua, mutta Harrya sinä et nimittele!"

Ron näytti häkeltyneeltä, kun taas Hermione osin tyytyväiseltä Dracon reaktioon. Harry itse ei ymmärtänyt miksi Draco oli reagoinut sellaisella tavalla sanaan idiootti.

"Ei se haittaa, Draco", Harry nosti katseensa poikaan, joka valahti takaisin löysään asentoon jatkaakseen Harryn hiuksien hyväilyä.

Hetken hiljaisuuden jälkeen Hermione yritti aloittaa puhumisen uudestaan. Hän veti syvään henkeä ennen kuin jatkoi.

"No minusta meidän pitäisi nyt tutustua toisiimme. Jos vaikka kerromme toisistamme jotain vuoronperään?"

Idea ei näyttänyt saavan kannatusta muilta kuin Harrylta ja Hermionelta, jotka halusivat epätoivoisesti jonkinlaista edistystä. Ainoa edistys tässä vaiheessa Dracon ja Ronin välillä oli se, että he olivat ainakin yhdessä asiassa samaa mieltä. Nimittäin siinä, että kuinka kovasti heistä kumpikin näytti haluavan pois toisen luota.

Hermione näytti epätoivoiselta. "Älkää viitsikö! Voisimme vaikka tehdä yhdessä koulutehtäviä, niin ne olisivat nopeasti pois alta. Se olisi hyvää tiimityöskentelyä!"

Harry ihmetteli sitä, miten helposti hän suostui jopa tähän Hermionen esittämään ehdotukseen.

"Kuulostaa suoraan sanottuna sikamaisen tylsältä", kuului matala, mutta hilpeä ääni olohuoneen oven suusta, jolloin kaikkien päät kääntyivät tulijaan päin.

Ron näytti epämieluisasti yllättyneeltä, Hermione räpsäytti muutaman kerran silmiään, Harryn suu loksahti auki,
ja jopa Dracon silmät suurentuivat hieman yllätyksestä.

"Tai siis hei haloo! Koulutöitä lomalla? Kuulostaa turhalta aivojen rääkkäämiseltä… vai onko vika sitten minussa?"

Selvästi pituutta kasvanut Blaise Zabini hieroi käsiään yhteen valkoinen virne kasvoillaan. "Miltä kuulostaisi erä pullonpyöritystä?"

R&R
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 10:24:41 kirjoittanut Hallow »