No niin, nyt on kaikki UMK-biisit paljastettu! UMK:n
Youtube-kanavalta löytyy, jos ne haluaa vielä kuunnella ja fiilistellä musavideoita.
Mitä mieltä olette tämän vuoden ehdokkaista ja minkä lähettäisit Euroviisuihin isolle lavalle näin pelkkien musiikkivideoiden perusteella?Itse ehdin olla vähän, että okei, en ole varma tämän vuoden kappaleesta, kunnes loppuviikko pelasti.
Goldielocksin Made of ja
Erikan Ich Komme on mun suosikkeja tämän vuoden kappaleista. En ollut Goldielocksista kuullut ennen, mutta täytyy ehkä käydä tsekkaamassa, millaista musaa hän muuten tekee. Ja Erikalta en tiennyt, mitä odottaa, mutta en ainakaan tätä! Hienoa, että hän on lähtenyt omalta tutulta linjaltaan kauemmas ja kokeilee. Ich Kommessa sopisi joku todella överilavashowkin. Kun Ich Komme alkoi, olin vähän mitäs tää nyt on, mutta mitä pidemmälle biisi jatkui, sitä enemmän olin mukana. Ja mietin, että mitäs hittoo, voiko näin lopettaa biisin, että pätkäskö mun netti nyt, mutta sehän on just sopiva lopetus.
Näen itseni popittamassa autossa
Neean Nightmaresia ja
Nellin Hitaammin hautaan on kyl todellinen korvamato, joka jää todella helposti mieleen.
Costee ei niinkään iskenyt tällä kertaa, eikä
One Morning Leftkään. Balladeista en oikein muutenkaan kiinnostu, joten
Viivikin jäi valitettavasti itsellä haaleaksi. Olisi kyllä hienoa saada välillä Suomesta naisedustaja Euroviisuihin, jos edellinen on ollut Saara Aalto!
Viime vuonna muistan, että en oikeastaan ollut varma ennen kuin näin lavashowt, koska nekin merkkaa kuitenkin aika paljon. Ehkä tänä vuonna käy samoin, mutta ainakin näin musiikin perusteella olisin innoissani, jos jompikumpi heistä pääsee Sveitsiin.