Mellot tuli katsottua, ja täytyy kyllä todeta, etten ole koskaan ollut näin mielelläni väärässä!

Olin siis aivan varma, ettei KAJ voi voittaa sillä systeemillä, joka Melloissa on käytössä. Siellä ei välttämättä riitä, vaikka saisit valtavan landslide-voiton teleäänissä, koska äänestäjät on jaettu ikäryhmiin ja voittaakseen pitää pärjätä tasaisesti kaikissa ryhmissä, plus äänten lukumäärällä ei ole edes väliä, kun katsotaan vain kilpailijoiden keskinäistä sijoitusta kunkin ikäryhmän äänissä. Lisäksi en olisi villeimmissä kuvitelmissanikaan uskonut, että juryt voisivat päästää KAJ'n toiseksi vain KAHDEN pisteen päähän Månsistä. Siis liki tasoihin! Tämä on oikeasti niin uskomaton juttu, etten ole varma, olenko koskaan todistanut mitään yhtä outoa tämän viisuharrastuksen parissa.

Ja se on parasta ikinä! KAJ on ihan älyttömän sympaattinen kolmikko kaikessa maanläheisyydessään ja vilpittömyydessään, ja
Bara bada bastu on tuonut jo nyt ihan valtavasti iloa koko viisufandomiin. ♥
Claire, ihana kuulla että siellä seudulla on ollut riemukasta menoa!

Minusta on sympaattista, miten nämä kaverit eivät ollenkaan osanneet odottaa tällaista räjähtävää suosiota ja päätyyn asti riittävää pärjäämistä. Sekin on sympaattista, miten he ovat omalla vilpittömällä tekemisellään onnistuneet yhdistämään ihmisiä ja levittämään iloa näin laajalti. Mulla on kova kutina siitä, että se ilo leviää kevään mittaan vielä laajemmallekin, ja samaten mulla on vahva tunne siitä, että tämä sanoma ja huumori puree muihinkin kuin pohjoismaalaisiin. Johan juryäänestys antoi siitä viitteitä, ja lisäksi Redditin kv-viisuyhteisö on aivan sekaisin KAJ'sta! My Eurovision Scoreboardissakin KAJ on hienosti kolmantena.
Måns ja John Lundvik ovat kyllä laukoneet aika katkeria kommentteja.

Mulla oli Månsistä jotenkin paljon sympaattisempi kuva, hän kun teki niitä kaiken maailman hassutteluyhteisvideoita KAJ'n kanssa ja fiilisteli biisiä. Nyt on mielikuva vähän muuttunut. Ymmärrän kyllä ihan täysin pettymyksen ja harmituksen, ja tämä on varmasti tosi kova paikka ennakkosuosikille, mutta musta on ikävää edes vihjailla, että juryt olisi tehneet väärän päätöksen Baselia ajatellen. Måns itse kuitenkin voitti juryt, vaikkakin niukasti. Eikä ole realistista odottaa pääsevänsä edustusmatkalle juryjen turvin, vaan kyllä telestäkin pitäisi tulla tasaista kannatusta - ja sitä sai nyt kaikesta päätellen KAJ Månsin sijaan.
Ihana kuulla, että tekin
Claire ja
Kosmik tykkäätte Liettuasta!

Minustakin laulajalla on hieno ääni, ja kielivalintaa peukutan myöskin. Olen niin hurmoksessa tästä biisistä, oi ja voi!