Nimeke: Harry Potterin Testamentti
Alkuperäinen:
Harry Potter's WillKirjoittaja: Moretta (jonka luvalla tämä on käännetty)
Kääntäjä: Winga
Tyylilajit: Draama, Romanssi, Huumori
Paritus: Ei, en voi vielä paljastaa
Ikäraja: S
Lyhyesti: Harry on kuollut ja tämä on hänen testamenttinsa.
Vastuuvapaus: Minä tai alkuperäinen kirjoittaja emme kumpikaan omista Pottereita.
Varoitus: Jo tapahtuneesta hahmon kuolemasta
Kääntäjältä: Ensimmäinen käännökseni ja sen tähden ajoittain tökkii. Olen pahoillani, että olin niin tyhmä, etten ottanut betaa, mutta ehkä se jotenkin onnistui.
Harry Potterin TestamenttiMinä, Harry James Potter, ollen poissa terveistä sielunvoimistani, kirjoitan viimeisen tahtoni ja testamenttini.
Kaikkea kirjoittamaani tulee seurata; taikani tulee pitämään siitä huolen.
Kaikki rakkaani, minulla on muutama asia sanottavaksi teille kaikille ja koska en voi kirjoittaa teistä jokaiselle kirjettä, tahdon teidän tietävän, että nautin huolettomasta ajastani kanssanne.
Olen todella iloinen, että ystävystyin teidän kaikkien kanssa ja tahdon teidän muistavan minut Harryna, Rohkelikkona, etsijänä, ystävänä, mutta
ei Poikana-Joka-Elää tai Pelastajana. Rakastan teitä kaikkia.
Rakas Dumbledore, olit oikeassa.
Tiedän, että olet kuollut, mutta halusin silti kirjoittaa, halusin sanoa, että ymmärrän mitä tarkoitit sanoessasi, että järjestäytyneelle mielelle kuolema on vain uusi suuri seikkailu.
Kiitos rakkaudestasi ja viisaudestasi.
Rakas Ron, älä syytä ketään, etenkään itseäsi. Voitettuani Voldemortin minulla ei ollut syytä elää, mutta kuolemassa minulla on.
En voi elää ilman häntä, joten kuolen hänen takiaan.
Olit paras ystäväni lähes kahdeksan pitkää vuotta ja rakastan sinua kuin veljeä. Mikään ei voi viedä sitä sinulta.
Tahdon sinun ja perheesi saavan rahani Irvetan holvistani. Avain on äitisi tekemässä neulotussa sukassa kouluarkkuni pohjalla.
Pidä huispausjoukkue parhaana ja voita pokaali Rohkelikolle, kapteeni!
Haluan sinun saavan isäni näkymättömyysviitan.
Ja muuten, Ron... Rakastele Hermionea. Avatkaa silmänne, molemmat! Kaikki voivat nähdä, että teidät on luotu toisillenne.
Rakas Hermione,
ole kiltti äläkä syytä itseäsi. Anon sitä sinulta.
Tällä ei ole mitään tekemistä kanssasi, ei yhtään mitään, ja tiedän, että syytät itseäsi, jos sinulle antaa minkäänlaisen mahdollisuuden.
Sinun pitäisi ymmärtää. Jos en voi saada häntä elämässä, saan hänet kuolemassa.
Rakastan sinua enemmän kuin mitään tai ketään muuta, sekä sinua että Ronia. Olit minulle kuin sisko, jota minulla ei koskaan ollut, paras ystävä, jollaista voisin pyytää, toivoa.
Huolehdi Ronista puolestani.
Sinulle jätän kaikki kirjani ja Hedwigin, hän pitää sinusta.
Ja ’Mione? Harrasta seksiä Ronin kanssa, kaikille on selvää, että teidän kahden kuuluisi olla yhdessä.
Rakas Ginny, olen pahoillani. Pidin sinusta, mutten voisi koskaan rakastaa sinua.
Toisaalta taas Dean ihannoi sinua. Annan teille siunaukseni.
Sinulle jätän Kelmien kartan. Pyydä sitä Ronilta ja näytä se sitten kaksosille, he selittävät, mitä tehdä.
Rakas Draco, en voi kutsua sinua enää Malfoyksi. Sinusta tuli vähemmän vastustaja ja enemmän ystävä aikana ennen viimeistä taistelua.
Sinusta tuli ystäväni ja tulen olemaan sinulle ikuisesti kiitollinen siitä, että pääsimme yli pikkumaisista, lähes olemattomista eroistamme.
Kiitos siitä, että olit ylpeä, raivostuttavan itsepintainen, rasittavan itsepäinen Malfoy, joka ei kumarra kenellekään!
Sinulle jätän kaiken, joka mitenkään liittyy liemiin (tasokkaan tinapadan ja kaiken!)
Toivon, että voisit ystävystyä Ronin ja Hermionen kanssa: heistä tulisi hyviä ja uskollisia ystäviä. Jos Ron ei sitä voi hyväksyä, jota hän ei aio tehdä aluksi, puhu ’Mionelle. Hän ymmärtää, hän hyväksyy.
Remus Lupinille: sinulle jätän numero 12 Kalmanhanaukiolla. Tee sillä mitä tahdot.
Ainut, mitä sinulta pyydän, on että teet jotakin rouva Mustan maalaukselle, jottei hän pelästytä sinun ja Tonksin lapsia.
En voi kutsua häntä Nymfadoraksi ja rouva Lupin on vain liian outo.
Rakastan teitä molempia ja lapsianne myös.
Rakas Hagrid, kiitos siitä, että olit ensimmäinen henkilö maagisesta maailmasta, jonka ikinä tapasin. En muuttaisi sitä mistään hinnasta.
Pysyit rinnallani silloinkin kun kukaan muu ei pysynyt ja minä rakastan sinua.
Sano Norbertille terveisiä.
Kaikille opettajille: olen saanut kunnian olla oppilaanne (paitsi Professori Punurmion. Se oli kokemus, todellakin, mutta minun kuolemani on ennustettu niin monta kertaa ja niin monella eri tavalla hänen silti saamatta sitä kertaakaan oikein!).
Te todella olette mielestäni parhaat, jopa Professori Kalkaros, suurin Liemimestari Britanniassa. Toivon, että nautit tulevien sukupolvien kiduttamisesta.
Rakas Professori McGarmiwa, olit todella hyvä tuvanjohtaja ja hieno rehtori, yksi parhaista, joita Tylypahkassa tulee koskaan olemaan.
Ystävilleni, jälleen kerran: minä todella rakastan teitä kaikkia, mutten vain niin paljon kuin rakastan häntä.
Myrtille, kolmannen kerroksen tyttöjen kylpyhuoneessa: olen tulossa, rakkaani!