Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!! Nyt on ihan pakko kommentoida heti ensimmäisenä, koska mitä minun silmäni näkevätkään, sä ihan oikeasti julkaisit tämän jo!!! Tui tui tui tui!!!!!
Joo, voi ei, apua, en mä osaa kommentoida tätä mitenkään järkevästi, kun mulla on lautasen kokoiset sydämien kuvat silmissä! Tykkään sun sanavalinnoista ihan kauheasta, kaikki unensumuiset silmät, messinkipannut, köllivät auringot ja seikkailunmurheet <3 ! Oikeasti, aivan älyttömän suloinen pieni ficci, josta käy selkeästi ilmi, kuinka paljon Thorin merkitsee Bilbolle, koska
Missä tahansa hänen kuninkaansa on, siellä on myös Bilbo. <3
Tässä oli todella hyvin myös kuvattu tuota seikkailunmurhetta, vaikka koti onkin aina koti. Jotenkin musta tuntuu, että Bilbo olisi oikeastikin seikkailunsa aikana oppinut nousemaan aikaisemmin kuin muut hobitit (ihan vaan, koska keskellä pöpelikköä ei voi nukkua puoli kahteentoista tai joku tulee ja syö sut
), joten se, että hän herää Konnussakin muita hobitteja aiemmin on todella loogista. Ei sitä noin vain palatakaan takaisin siihen samaan vanhaan, vaikka kuinka palaisi takaisin toisen (ja ehkä kolmannenkin) aamiaisen kimppuun. Tykkäsin myös siitä, että Säkinheimo-Reppulitkin ansaitsivat maininnan täällä, koska he poksahtelevat harmillisen harvoin mihinkään ficceihin, vaikka heillä onkin hyvin kriittinen osa Bilbon sukulais- ja Kontu-inhossa TSH:n alkupuolella.
Seikkailut ovat aina seikkailuita, mutta koti on aina koti.
Äh, en mä osaa sanoa muuta kuin TUI! <3 Kiitoksia tästä, ja kiitokset omistuksesta, tykkään susta vähän liikaakin atm!