Ohhoh, näin monta kommenttia yhteen pikku raapaleeseen
Kiitos kovasti, olen vallan imarreltu ^^
ombré: Joo jonkun pitäisi kyllä istuttaa sen viereen toinen. Opin bilsassa että puut keskustelee (esim. varoittaa toisiaan tuholaisista) erittämällä kemikaaleja, ja yksinäisiä puita käy vähän sääliksi sen takia. Nyyhkistely on joo tämän tarkoituskin. Vertauskuvallisuudesta en tiedä, ei tullut itsellekään mieleen ennen kuin mainitsit siitä, mutta teoriasi kuulostaa kyllä hyvältä
Odo: Joo lautavainajaideasta oon kyllä ylpeä. Se on niitä kuuluisia "kolmelta yöllä ja liikaa kofeiinia, nyt on hyvä hetki kirjoittaa"-ajatuksia, olen yrittänyt tätä taktiikkaa viime aikoina useasti. Raapaleessa on niin vähän tilaa, että on vaikeaa tehdä vaikutus. Kiva kuulla että onnistuin
Talviomena: Mä olen joskus pienenä ottanut taskuuni jonkun kävyn ja sitten vienyt sen takaisin, ettei sillä tulisi "äitiä" ikävä, joten sikäli mielikuvasi terhovarkaasta on oikea
Mulla on taipumuksia synkkiin lopetuksiin, hyvä että se toi ideani synkkyyden ilmi.
DulzGram: Kiva kuulla, että tämä tuntui omaperäiseltä
Oli eka kerta kun kirjoitin jostain kasvista, voisi varmaan useamminkin. Onhan se nyt nurmikollekin kamalaa kun hakataan poikki ja ties mitä.
~Nala~