Author: Neiti Syksy
Rating: Sallittu
Genre: Luultavasti fluffy, tällainen söpö hetki.
Disclaimer: Row-täti on luonut kaiken enkä ymmärrettävästi tästä ansaitse mitään muuta kuin pientä mielihyvää.
Summary: Kingsleyn mietteet karkaavat töiden parissa.
A/N: Todella pieni pätkä, missä tosiaan yksipuoleista Kingsley/Hermionea, vaikka mistä sitä tietää, kun ei toisen mietteet käy ilmi.
Rakastan näitä kahta ihmistä tosi syvästi ja vaikka kuinka yritin, en saanut aivan sellaista kuin halusin ja tämä menköön tällaisena.
Osallistuu
Lyrics Wheel 13 haasteeseen ja sanoina minulla toimi
Tuure Kilpeläisen ja Kaihon Karavaanareiden feat Yonan Tahtoisin, tahtoisin , biisin pääset kuuntelemaan
tästä. Sanat tämän ficletin lopussa.
HetkiMies nosti katseensa papereistaan, joita oli selaillut jo useammankin hetken. Olkapäät jumissa hän pyöritti olkapäitänsä, katsoen hetken muutaman jalan päässä istuvaa naista. Hermione Granger oli toiminut hänen apulaisenaan jo puolisen vuotta, joka tuntui miehelle hiljaiselta kidutukselta.
Nainen kohotti päänsä omista papereistaan ja heitti silmäyksen miestä kohti, hymyillen ohimenevästi. Ne ruskeat silmät saivat miehen sydämen reagoimaan nopeammin, tuntui kuin niihin voisi uppoutua. Ne silmät jos mitkä saivat miehen mielikuvituksen laukkaamaan.
Mies kiersi kätensä naisen kapealle vyötärölle, vetäen naista lähemmäksi. Nainen nauroi ja katsoi silmäripsiensä alta leikkien.
”Tiedähtän sinä, että tämä on väärin?” ja mies tiesi sen. Mutta se oli tietyllä tapaa niin oikein, saada tuntea naisen keho omaansa vasten. Haistaa hennon jasmiinin sekä suudella kauniisti kaartuvan kaulan sivua.
He tanssivat kuun valossa, puisella terassilla. Kesä oli lähtenyt muutama viikko sitten mutta tämä kyseinen syysilta oli lämmin. Kaikki miehen pahat unet unohtuivat, saadessaan pitäen nuorta naista käsivarsillaan. Sota oli unista pahin, mies ei saanut pois syyllisyydentuntoa menehtyneistä ystävistään.
Paitsi nyt, nyt kun sai rutistaa kovemmin. Nauttia heleästä naurusta, suudella huulille.”Kingsley, voitko hyvin?” naisen huolestunut ääni herätti miehen kuvitelmistaan, saaden hänet hieman vaivaantuneeksi. Aivan kuin nainen olisi lukenut hänen mietteensä.
”Kyllä, mietin vain tätä uutta apurahastoa S.Y.L.K.Y.-järjestöllesi ja --”
”Aivan, ihanaa että otit sen huomioon”, naisen hymy kirkastui ja Kingsley ei osannut potea huonoa omatuntoa pienestä valheesta. Hän voisi valehdella koko elämänsä, jos saisi sen ansiosta aina noin kirkkaan ja valaisevan hymyn. ”Haluatko sinäkin teetä, voisimme käydä ne paperit yhdessä ja sitten lopetella jo tältä päivältä?”
Mies ei muuta kuin nyökännyt, vastaten naisen vastustamattomaan hymyyn.
Hänellä olisi nainen kokonaan, lopulta enemmän kuin yhden yön. Tähdet olisivat kirkkaammat ja viisaimmat sanokoot mitä haluaa, sillä rakkaus on totuutta ylevämpää.
Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani feat. Yona - Tahtoisin, tahtoisin
jos saisin päättää minä riisuisin aseista maan
ja määräisin armeijat ruusuja istuttamaan
jos saisin säätää minä ottaisin rikkailta pois
ja kaikilla kodeissaan yölampun lämpöä ois
ennen kaikkea ylevää minä pyydä yhtään en vähempää
minä tahtoisin, tahtoisin, tahtoisin sut kokonaan
minä tahtoisin, tahtoisin, ees yhden yön omistaa
minä tahtoisin, tahtoisin, tahtoisin sut kokonaan
minä tahtoisin, tahtoisin, niin mutta en saa
mulle keräisit sateessa kukkia sylillisen
minä keittäisin teetä ja riisuisin sut varoen