Nevilla, voi apua, varo nyt ettet sekoa ihan kokonaan
ihanaa että tykkäsit, ja hyvä jos dialogi toimii, koska mä aina vähän pelkään, etten saa hahmoja vaikuttamaan tarpeeksi itseltään!
Fracta, sanon sulle vain että idolini <3 olet ihana. (ei tää tarkoita sitä että olisin kirjoittamassa oikeeta Snarmionea!)
Vanilla, hihih, H/D haaste on kyllä paras! Kiva jos tää toimi sunkin mielestä. Niin ja, multahan löytyy noita pidempiäkin H/D jatkiksia:
Vain tämän yhden yön (K-18) ja
Viedyt vuodet (K-18), jos sellainen kiinnostaa
ja onhan noita lyhkäsempiäkin tosiaan parisen kappaletta.
inukii, ihanaa, että säkin tykkäät, ja jos tää toimii sunkin mielestä
Ja hyvä jos Hermione Kalkaroskin maistui! Iso kiitos kommentista sullekin <3
A/N: Ootte kyllä ihania höpönassut, joten ekstraosana lisää nannaa teille, olkaa hyvät! Käytännöllisistä (spoilaavista) syistä sijoitan tiedon siitä, mihin haasteisiin jne tää osallistuu, vasta ficin loppuun. Tässä kun ei kuitenkaan ole mitään sen erikoisempaa kuin tuossa ensimmäisessäkään osassa, ei uutta varoitettavaa, ikäraja pysyy samana jne. Ainoa ero on, että tätä ei ole betattu! Hiphei, varokaa siis aivopieruja sun muita.
Sovitteluneuvottelu
"Hyvä on, minä kysyn sitä häneltä. Ehkä hän sitten olisi tyytyväinen, en jaksa enää tapella tästä asiasta. Sitäpaitsi... asia alkaa muutenkin olla jo melko ajankohtainen."
"Mitä, oletko tosissasi Harry? Onhan tämä sitä mitä kuvittelen sen olevan? Joko olet kertonut Dracolle?"
"On, enkä ole vielä kertonut. Ajattelin hankkia häneltä ensin hyväksynnän tälle sukunimiasialle. Kiitos avustasi, Hermione. Minä puhun hänen kanssaan tänään."
"Hmm, selvä, mutta muista ettet varmasti voi salata sitä kovin kauaa. Onnea matkaan!"
"Kiitos."
"Draco, minulla on asiaa."
"Hmmm?"
"Mietin sitä sukunimijuttua."
"Niin? Joko luovutat?"
"No tuota, oikeastaan minulla on ehdotus joka toivottavasti käy myös sinulle. Mitä jos ottaisimme yhdistelmäsukunimen? Malfoy-Potter, väliviivalla?"
"Hyvä on."
"Hmmh, kuuntelitkohan lainkaan mitä sanoin?"
"Kuuntelin, että ottaisimme yhdistelmäsukunimen. Kuinka niin?"
"Se kävi niin kivuttomasti. Suostuit heti."
"Olin jo harkinnut myöntymistä sinun ehdotukseesi, kun et näyttänyt olevan valmis taipumaan. Ymmärtääkseni asialla alkaa olla jo kiire, mikäli tahdomme saada paperihommat hoidettua ajoissa. Tiedäthän, Taikaministeriö ei aina ole nopeimmasta päästä."
"Mit-mistä sinä tiesit?"
"Olet säälittävä,
Potter . Ettenkö minä huomaisi kun miesystäväni juoksee aamuisin vessaan oksentamaan? Ettenkö huomaisi että syöt nykyään nirsommin ja enemmän ja että sinulle on kehittynyt jonkinlainen addiktio sitruunatoffeeseen. Ja olet seksin aikana herkempi. Oletki kertonut raskausestasi kenellekkään muulle?"
"Hmph, Hermione tietää, mutta hän on ainoa."
"Hienoa, miesystävänäsi olin siis toinen jolle viitsit kertoa. En kuitenkaan jousta enää sukunimen suhteen. Se olkoon Malfoy-Potter."
"Aistin jonkinlaista mustasukkaisuutta. Pelkäsin, ettet ehkä ole vielä valmis tähän."
"Tottakai olen. Tule tänne, kulta."
Haasteet: Teksti osallistuu haasteisiin
Kirjoita & kommentoi (Draco Malfoy),
Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus!,
Genrehaaste (mpreg) ja
FanFic100 (076. Vanhemmat.)