Otaku, ooo uusi lukija! :3 hih, mahtavaa että miellyttää ja tervetuloa joukkoomme pieneen seurailemaan miten matka etenee.
Tuhisija, haha, jee. Hyvä ettei ainakaan vielä ole käynyt tylsäksi. Ja Karita on ♥. Joku ikuinen rakkauteni, joten jees, kiitos sinulle :3
A/N. turhauttaa pitää tätä julkaisutahtia yllä kun odotan itse tulevia tapahtumia niin kovasti.. (nolo) 8'D mutta en silti luista ettei mene spämmiksi. F300 228. Kihlat
18. Oothan niin kaunis ja vittumainen
Laulat yhden laulusi, joku itkee vieressäni
Ja otsikoissa lehtien sä kerrot jos tahdot jonkun myös saat sä sen
Halailtuani vessassa patteria suurin piirtein varttitunnin ajan koin kykeneväni nousemaan edes ylös. Hieman haparoiden sain itseni ensin kontilleni ja siitä seisaalleni, tunnustellen olotilaani varovasti. Hyvä, mitään ei tuntunut lentävän kaaressa ainakaan ensimmäisen askeleen ajan, joten ehkä selviäisin keittiöön asti.
Tai sitten en, nähdessäni Tommin naaman eteisessä heti astuttuani ulos vessan ovesta, minun teki mieli vain kääntyä ympäri ja yrjötä kaikki ulos heti tunteistani lähtien. Tommi oli edelleen kietoutunut homonviolettiin kauluspaitaani, sen rastat olivat vielä enemmän pörrössä kuin tavallisesti ja poskessa oli kuvioita helmistä, jotka olivat painautuneet yöllä sen naamaa vasten.
”Ööm”, totesin älykkäästi ja sen ilme vaihteli neutraalista tuskastuneeseen hymyyn.
”Ööm?” se kysyi kuitenkin huvittuneena ja minä odotin Jaakon pölähtävän koko ajan jostain paikalle.
”Sulla on mun kauluspaita”, tokaisin sitten kun en muutakaan keksinyt.
Se kohotti minulle kulmaansa ja vilkaisi alaspäin, kuin todetakseen, että niinpäs näköjään oli. ”Sulla on mun kihlasormus.”
Tuijotin sitä jonkin aikaa täysin sanattomana, kiitos muistutuksesta ja sitä rataa. Mutta miksi sen sormus oli minulla? Kaivelin kuitenkin taskujani hetken ajan, mutta en löytänyt sitä mistään.
”Eikä ole?”
”Sun sormessa, Gabriel…” se huokaisi ja minä jäin tuijottamaan vasenta pikkusormeani. Selkeästi sormus ei ollut mahtunut lähellekään nimettömääni.
Naama punaisena ojensin sormuksen Tommille, mutta se ei näyttänyt halukkaalta antamaan paitaani vastalahjaksi. Katseli vain vatsalihaksieni muotoa mietteliään näköisenä, enkä minä todellakaan halunnut kysyä miksi sormus oli minulla. En halunnut myöntää, että muistikuvia yöstä oli pyöreähkö nolla sen jälkeen, kun olimme Karitan kanssa lähteneet kävelemään baarista tänne.
Katselin Tommin ruskeita silmiä, joiden vihreät pilkut vain korostuivat violetin paidan vaikutuksesta ja hymyilin vähän tahtomattani sille. Se hymyili takaisin ja kiilasi ohitseni vessaan, mutta tunsin sen käden pyyhkäisevän kylkeäni arvioivasti.
Yritin jättää sähköiset aallot ihollani huomioimatta ja päätäni pudistellen palasin keittiöön.
Rebecan jalat olivat Karitan sylissä ja se nojasi päätään ikkunaan. Otin jo varmaan aika kauan keittimessä seissyttä kahvia kuppiin ja ahdoin takapuoleni tiskipöydälle sille kohdalle, missä Violakin aina istui.
”Jaakko meni tuulettamaan tunteitaan”, Karita kommentoi pöydän äärestä, sen pitkä tukka oli puolikkaalla nutturalla, josta laskeutui selkeitä kiharoita selkää pitkin.
Teki mieli kysyä, kuinka kauan noiden suoristamiseen meni, mutta en oikeastaan halunnut edes tietää. Kahvia maistettuani kaadoin sen tiskialtaaseen irvistyksen kera.
”Jaa?” totesin kuitenkin hetken kuluttua naisen sanoihin ja Karita hymähti.
”Niin, että voit joko jatkaa ykspuolista väittelyäs sen kanssa tai karata hyvän sään aikaan.”
”Mun paita on Tommilla”, tuhahdin.
”No, eikös Tommin paidan sitten pitäisi olla jossain?”
Ihme jos sellainen edes menisi päälleni, mutta otin neuvosta vaarin ja menin makuuhuoneeseen penkomaan vaatekasaa kiinnittämättä suurempaa huomiota Violaan, joka katseli toimiani kuorsaavan Laineen vierestä mietteliään näköisenä.