Title: Toisilleen tarkoitetut
Author: Beatrix Bones
Genre: Fluffy
Paring: Regina/Robin Hood
Rating: K11
Fandom: Once Upon A Time
A/N: Hurjat kiitokset
Nevillalle kesäetydejä-haasteesta, joka inspiroi mut kirjoittamaan välillä jotain muutakin kuin iänikuista huumoria (inspiraationa
tämä kuva). Once Upon A Time on yksi ehdottomista lempisarjoistani ja Regina ehdoton suosikkihahmoni - hänessä on sama sekoitus hyvyyttä ja julmuutta kuin minussakin ja halusin luoda hänelle onnellisen lopun alun, joka sijoittuu aikaan ennen Storybrookea. Toivottavasti pidätte!
Toisilleen tarkoitetut
Hänen majesteettisuutensa, ylväytensä, jumalallinen kauneutensa. Ilkeässä hymyssä häivähdys viatonta suloisuutta, julmassa katseessa vivahde surumielisyyttä, itsevarmassa olemuksessa välähdys läpäisemättömän kuoren alla piilevää herkkyyttä
miksei kukaan muu sitä huomaa?Haluan hänestä omani, haluan kietoa käteni hänen ympärilleen, suudella hänen ruusunpunaisia huuliaan ja virheetöntä kaulaansa, hyväillä hänen kasvojaan, vatsaansa, sorjaa selkäänsä. Haluan rakastaa häntä niin kuin kukaan ei ole häntä ennen rakastanut. Haluan kertoa hänelle, että olen matkalla, hän ei ole ikuisesti yksin.
Kuinka hänen elämänsä kääntyikään tällaiseksi. Hän oli onnellinen, mutta sitten sekaantuivat äidin julma suunnitelma, viattoman lapsen uskollisuus isälleen, nuoren elämänsä ainoan rakkauden menetys, julmuudeksi muuttunut katkeruus, usko oman onnen mahdottomuuteen,
mutta meidät on tarkoitettu toisillemme, hän voi olla onnellinen, minä teen hänet onnelliseksi.Vien hänet kauas pois, kauas tuntemattomaan. Jonnekin, jossa rakennamme oman onnellisuutemme, unohdamme menneet, rakastamme toisiamme, katsomme yhdessä taivaanrannan taa katoavaa aurinkoa, vietämme pitkiä unohtumattomia öitä, heräämme aamuisin toistemme syleilystä (hän minun rinnallani). Se on mahdollista, kuulin sen --
leijona-tatuointini todistaa --Koskaan ei ole liian myöhäistä
minun Reginani, kaunis Reginani. Minä näen sen herkän, rikkoutuneen nuoren naisen luomasi julman kuoren alla,
minä olen sinun kohtalosi.