pringles: Juu, tiedän, että Hermione on vanhempi, mutta en ole ikinä ollut hyvä tälläisissä ikäjutuissa, joten päätin jättää sen seikan huomiotta
Mutta kiitos, kun kommentoit, arvostan sitä suuresti!
NeitiMusta: Tässä tulee!
trilla: Niinpä, kerta se on ensimmäinenkin!
Tässä olisi jatkoa.
HUOM!!!! Jatkoa tulee varmaankin tästä lähtien useammin, sillä tavoitteena on saada vuoden loppuun mennessä tätä valmiiksi vähintään 80/100...
8. ValittajaFiclet300, sanalle poikaSaapuessaan rannan ääreen, jättiläinen esitteli itsensä.
"Mä oon Rubeus Hagrid, tän paikan riistanvartija ja tilusten ja avainten vahti", hän sanoi ylpeänä. Sen jälkeen Hagrid selitti, miten ensiluokkalaisten pitäisi toimia ja mitä tulisi tapahtumaan.
"Me mennään nyt näillä veneillä tonne linnaan, jossa McGarmiwa antaaki teikäläisille tarkemmat ohjeet. Hypätkää kyytiin, kenenkään ei tarvii soutaa, nää on lumottu kulkemaan itsestään."
Hermione teki niin kuin käskettiin ja nousi soutuveneen kyytiin. Yhtäkkiä hän kuuli takaansa vihaisen äänen ja kääntyi katsomaan.
"Minun isäni saa kuulla tästä. Joudumme istumaan kylmässä ja homeisessa veneessä", puhuja oli platinahiuksinen poika, joka mulkoili Hagridia.
Hermione vain tuhahti. Hän inhosi tuollaisia valittajia.