Kirjoitin jo yhden vastausviestin melkein täysin valmiiksi, mutta se otti ja katosi kuin tuhka tuuleen, kun erehdyin lahopäisyyttäni painamaan esikatselua kommentin roikuttua pari päivää välilehtimeressäni ja Fini ilahdutti kauniilla virhe-tekstillä. Noh, ei auta itkeminen, joten uudestaan!
Crysted: Huu, kiitos kommentista, kiva löytää Finistä muitakin OUAT-faneja, joihin ei ole aiemmin törmännyt. ^^ Olen kyllä ihan samaa mieltä siitä, että Finissä on ihan liian vähän OUAT-ficcejä ja Rumbelleä varsinkin!! Tämän ficin lisäksi taitaa olla ehkä kaksi muuta tekstiä (joista toinen on muuten mun tekeleeni vuoden 2013 joulukalenterissa) kyseisellä parituksella? Hmm... Tilanteessa on selkeästi paljon parantamisen varaa!
Olisin itsekin voinut lukea/kirjoittaa noista muistokohdista pidemmät, mutta 12+ virkettä -haasteen tiukan virkemäärän (26 virkettä, koska käytin ylimääräisen bonusvirkkeen myös) vuoksi se ei kuitenkaan ollut mitenkään mahdollista. :/ Tiedän, olisin voinut unohtaa tuon haasteen pelkäksi inspiraatioksi, mutta en lopulta halunnut luopua siitä, kun tykkäsin ajatuksesta pitää nuo muistokohdat lyhyinä. Kiitos kommentistasi! : )
plööt: Hähähähähäh - tai siis ups. :--D Tää ficci on julma, I agree, mutta mun oli pakko kirjoittaa se! Tää on mun virallinen Winter Finale ylitsepääsy -fic. ;_; Joo, ei todellakaan ihan sitä tavallisinta settiä tällä parituksella; voisin väittää tän kuuluvan Rumbelle-ficcipiireissä hyvin epätavalliseen kastiin, koska noh, se on a.) angstia ja b.) ns. suora päällekirjoitus sarjan tapahtumille ilman AUta. Okei, joo huijasin, onhan tässä pari kohtausta AUta (kaksi ensimmäistä ja Golden Lace), jotka eivät ole suoraan sarjasta, mutta ne voi helposti nähdä jatkona sarjassa nähdyille kohtauksille ja niin pois päin. Kiva kuulla, että tykkäilit miten puin Rumplen paperille, se on kyllä vaikea hahmo kirjoitettavaksi, koska kerrokset,
kerrokset. ^^ Ja meh, huojentavaa kuulla, että tökkivät kohdat eivät suuremmin jääneet kaihertamaan mieltä, sillä on kieltämättä muutama kohta, jotka olisin halunnut kirjoittaa vähän toisella tavalla, mutta noh, mennyt mikä mennyt. :-D
SIIS MATKAMUISTO RUMPLE OOT KAUHEE :---D
ANTEEKS, MULLA JA RUMPLELLA OLI HAUSKAA :---D Mut kiva kuulla, että tykkäsit tästä ajatuksesta; tää on ehdottomasti mun oma henk. koht. lemppari tässä tekstissä! Mulle tää kohta on myös koko tekstin sydän, sillä "
matkamuisto" oli se sana, johon mun katse lopulta pysähtyi tuota sanalistaa lukiessani ja tuo kohtaus välähti mun päähän ja koko teksti rakentui sitten siihen ympärille + samaan aikaan tuo "
matkamuisto" on viittaus neloskauden Winter Finaleen, koska Rumple käyttää tota sanaa Rumbelle-takaumassa :p.
FEELS-kortti ja kirjainsekamelska ovat yhdistelmänä loistava lopetus loistavalle kommentille! Kiitos kovasti muru, oot mahtava säkin <3 !!! Ja tota... Mulla on nyt jotain neljä OUAT-tekstiä työn alla (kaks Reginaa, yks Rumbelle ja yks Hook) mutta saa nähdä milloin saan taas aikaan :---D