Nimi: Housuvaras
Kirjoittaja: aamutähti
Fandom: Varjojen kaupungit
Paritus: Alec/Magnus
Ikäraja: K-11
Genre: one shot, draama
Disclaimer: Hahmot ja maailma kuuluvat mahtavalle Cassandra Clarelle.
Summary: ”Kello on puoli kahdeksan, minulla on yhdeksältä tapaaminen, enkä löydä housujani mistään.”A/N: Hui. Eka tekstini Finissä, pelottaa vähäsen. Ikärajasta en oo ollenkaan varma, mutta tollaseks mua neuvottiin se laittamaan. Genrenkin kanssa pähkäilin kauan, ja tulin siihen tulokseen etten osaa määritällä sitä kauhean tarkkaan.
Oon alottelija vielä.
Tää teksti on kauheen lyhyt, mutta ois kiva saada jonkinmoista kommenttia
-
Housuvaras”Alexander Lightwood.” Magnuksen ääni katkaisi Alecin omituisen unen. ”Minne sinä olet piilottanut housuni?”
”Mmh?” Alec kysyi vielä puoliksi unessa. Hän räpytteli silmiään kun Magnuksen makuuhuoneen kirkas kattovalo häikäisi hänet. ”En minä ole piilottanut niitä minnekään”, Alec väitti ja haukotteli. Hän nousi nojaamaan kyynärpäidensä varaan ja katseli Magnusta, joka kekkuloi ympäriinsä huonetta pelkät alushousut jalassaan. Alecia hymyilytti.
”Oletpas. En löydä niitä mistään.” Magnus vilkaisi Alecia ja pörrötti ohimennen hänen mustia hiuksiaan. ”Kello on puoli kahdeksan, minulla on yhdeksältä tapaaminen, enkä löydä housujani mistään. Tämä on katastrofi.”
Alec haukotteli taas ja lysähti makaamaan sängylle. Hän ja Magnus olivat menneet myöhään nukkumaan, sillä heillä oli ollut parempaa tekemistä.
”Mikset laita toisia housuja?” Alec veti peiton leukaansa. Hänellä oli kylmä, eikä hän ymmärtänyt, miten Magnus tarkeni pelkissä alushousuissaan.
”En voi. Ne ovat ainoat, jotka sopivat tuon yhden paidan kanssa…” Magnus viskeli vaatekaapistaan vaatteita ympäri huonetta, ja yksi paita lensi Alecin päähän. Alec tiputti sen lattialle.
”Laita toinen paita?”
Magnus pudisteli päätään. Hänen mustat hiuksensa sojottivat tavanomaisesti kimaltelevina piikkeinä joka suuntaan, ja hänen poskillaan oli ripsistä varissutta hilettä.
”Katso sängyn alta. Ehkä viskasin ne vahingossa sinne”, Alec ehdotti.
Magnus kumartui vilkaisemaan sängyn alle, ja Alec katseli hänen kyykistelyään hymyillen.
”Ah, päiväni on pelastettu.” Magnus roikotti kädessään mustia nahkahousuja, ja Alec mietti, mikä paita mahtaisi käydä ainoastaan niiden kanssa.
”Siinä näit. Minä en ollut piilottanut –” Alec haukotteli kesken lauseen. Hän nousi istumaan ja nojautui sängyn päätyä vasten.
”Sinä ne sinne olit kuitenkin viskannut.” Magnus hymyili ja vetäisi housut jalkaansa. Hän kääntyi kaivelemaan taas kaappinsa uumenista jotakin. Lopulta hän vetäisi esiin ohuen sinisen paidan, ja laittoi sen päälleen. Magnuksen navaton vatsa kuulsi sen läpi.
”Ja tuon paidanko kanssa eivät sovi mitkään muut housut?” Alec kysyi. Magnus ei vastannut, vaan kumartui suutelemaan Alecia. Alecin käsi ei ehtinyt Magnuksen kimalteleviin hiuksiin asti, kun Magnus jo vetäytyi kauemmas.
”Kaikki muut ovat pesussa”, hän sanoi. Sitten Magnus suoristautui ja vilkaisi huoneensa seinällä olevaa kelloa. ”Täytyy mennä.” Magnus antoi vaatekaappinsa sisällön jäädä lattialle lojumaan, ja käveli huoneen ovelle. Hän sammutti valot, ja hänen kullanvihreät kissansilmänsä loistivat pimeässä.
”Nuku hyvin, housuvaras.”