takkuinen, olen koko päivän hihitellyt ja punastellut tuolle kommentille. 8'D kiitos, ihana ♥
Rating: S
Genre: romance!fluffy!drama
A/N. Asdfsjkgl. Minulla on jotenkin hyvä fiilis näistä (miten niin pitäs saada ne nopeasti yhteen) ja hihi. 61. Upea, 94. Kesä & 118. Ilta sekä kappale.
XVIIITequila in his heartbeat
His veins burned gasoline
It kept his motor runnin'
But he never kept it clean1.8.2014Nojasin Audin konepeltiin kerrostalomme pihalla ja tuijotin alaovea odottavana. Meidän oli tarkoitus lähteä Nikon kanssa vähän reissaamaan, viikonlopuksi pois täältä. Kenties kesän viimeisille festareille, jotka juuri ja juuri pyristelivät pinnalla jossain Savon sydämessä.
Nikon tullessa ulos ovesta, tajusin, että se oli laittautunut nätiksi. Ja nätillä tarkoitin sitä, kun sillä oli mustat, vartaloa nuolevat farkut ja t-paita, joka paljasti hennon alipainoisuuden. Oli suorastaan ihme miten se näytti edelleen noin laihalta, vaikka kuinka yritin sitä lihottaa.
Mutta helvetin hyvältä se näytti joka suunnalta katsottuna ja minulle tuli kuuma, kun se katsoi kohti.
Niiden Roopen tupareiden jälkeen olimme vaihtaneet epämääräisiä katseita, mutta asiasta ei oltu puhuttu. En oikeastaan tiennyt tajusiko Niko, että minä muistin.
Vähän turhan hyvin, itse asiassa.
Siirryin kuskinpaikalle samalla kun Niko yritti sovittaa itsensä ja laukkunsa sisätiloihin. Lopulta se kuitenkin heitti ihan suosiolla laukkunsa takapenkille ja saatoimme matkustaa hieman mukavammin.
”Ootko menossa iskemään naisia”, virnistin sille hetken kuluttua. En voinut pitää sisälläni kommenttia sen ulkonäöstä, vaikka huomasin blondin hämmentyvän siitä.
”No en”, se puuskahti, pyöräytti silmiäänkin vielä. ”Näytän liian homolle jopa niiden mielestä.”
”Totta”, myönsin mukavakavalla äänensävyllä. ”Stereotyyppinen kaulahuivi vain puuttuu.”
Niko naurahti hiljaa, pudisteli päätään ja jäi katselemaan ulos ikkunasta. Minä painoin radion kiinni ja vaihdoin HIM:in levyyn.
Kun
And love said no alkoi soida, Nikon käsi siirtyi lähemmäs omaani ja minä mietin kahteen kertaan, oliko se pelkkä vahinko.
Ehkä hieman varoen siirsin käteni vaihdekepiltä sen kädelle, tunsin kämmentäni vasten rystyset ja peukalossani kuinka sen sydän hakkasi. Blondi katseli ulos ikkunasta kuin ei olisi mitään huomannutkaan, ja hyvä niin.
*
Festareilla minua nauratti aidan takana istuvan Nikon ilme, joka kieltäytyi ehdotuksestani salakuljettaa se anniskelualueelle. Se oli mielummin mennyt istumaan hieman varjoisempaan kohtaan aidanvierustalle niin, että känniääliöt pääsivät kaatamaan kaljat sen päähän. Tosin eivät ne päässeet, minä seisoin sen takana ja hipelsin sormillani mietteliäästi sen hiuksia. Nikon silmät olivat kiinni, mutta tiesin sen olevan täysin valppaana. Kaikki siinä kertoi sitä minulle, minä tunsin sen tarpeeksi hyvin tietääkseni milloin se odotti minulta enemmän.
Mutta en minä aidan yli sitä voinut suudella, vaikka olisin kuinka halunnut. Niinpä tyydyin nykimään pehmeästi sen pystyyn nostettuja, taivaallisen vaaleita hiuksia. Ihmettelin vain, kun se ei siihen reagoinut mitenkään.
Yleensä hiukset olivat Nikolle tärkeämmät kuin kuivat sukat, mutta nyt se ilmeisesti halusi, että käteni liimautuisi kiinni sen päänahkaan. Tunsin hien valuvan alaselkääni pitkin, edes kylmä lonkero ei auttanut yli 25 lämpöasteen kanssa.
”Mitä sä hiplaat siellä?” Niko lopulta kysyi, kun olin saanut lasini suunnilleen tyhjäksi. Se kallisti päätään niin, että pystyin kohtaamaan sen katseen. Pistävissä silmissä oli aika lämmin tuulahdus, minua hymyilytti väkisin.
”Kerron ehkä joskus”, virnistin sille ja Niko pudisteli jälleen päätään.
Ei se kuitenkaan sanonut mitään, kun myöhemmin tulin sen vierelle aidan toiselle puolelle ja nojasin olkapäähän. Ei siirtynyt kauemmas sormeillessani farkkujen mustaa, vähän kulunutta kangasta.
*
Sydän jyskytti huumaavasti korvissani riehuessani Nikon vierellä Mokoman toisessa rivissä. Jokin siinä sai minut humalaan, vaikka en olisi pitkään aikaan enää mitään juonutkaan. Niko hymyili koko olemuksellaan, pelkästään sen katsominen sai minut nauramaan.
Keikan jälkeen olo oli hikinen ja väsynyt, mutta se ei estänyt minua kirmaamasta Nikon perässä ihmisten sankassa joukossa. Se ei tuntunut välittävän muista ihmisistä ottaessaan kiinni kädestäni ja vetäessään minua perässään kohti pientä metsää, joka oli keskellä festarialuetta.
Siellä, sopivassa varjossa työnsin sen puuta vasten ja suutelin sitä, kuin en olisi koskaan saanut olla sen lähellä tarpeeksi kauaa. Enkä minä ollutkaan, olin aina karannut.
Niko hymyili suutani vasten, tajusin sen tuntevan samaa euforiaa kuin minäkin, enkä voinut kuvitella koskaan päästäväni irti.
”Illan viimeset hitaat alkaa yheltätoista”, se sanoi ja tiesin täsmälleen mitä se tarkoitti. Se oli luvannut tulla kanssani HIM:in eturiviin.
Siitä sukeutuikin ehkä paras muistoni koko kesästä, kun se nojasi minuun
Gone with the sin:in aikana, eikä pelännyt ollenkaan.
Tunsin sen levollisen hengityksen kaulallani ja kiedoin käteni sen ympärille, haluamatta enää riehua tai huutaa.
Suljin silmäni ja kuuntelin, kun Ville Valo lauloi itsensä suoraan sydämeeni, vaikka se oli tehnyt niin jo moneen kertaan.
Vierelläni Niko hymisi hiljaa kappaleen tahdissa, eikä mikään enää koskaan voinut kuulostaa paremmalta.