The Pure-Blood Princess: Tarviiko sitä aina sanoakaan niin "järkeviä"? (: Kiva kuitenkin tietää, että joku lukee ja tykkäilee näistä! (:
Syynsä kaikella, S
13.12.2014
A/N: Tällä on hieman hassu nimi, mutta en keksinyt parempaakaan...
“En oikeastikaan ymmärrä, miksi meidän pitää ostaa asuntooni uusi sänky?” Hermione voihkaisi ties kuinka monetta kertaa.
”Koska se vanha on aivan hirvittävä. En todellakaan halua joutua katselemaan sitä enää koskaan, vaikka et suostukaan muuttamaan vielä yhteen kanssani”, Draco tokaisi aivan yhtä monetta kertaa.
”Minähän olen sanonut jo vaikka ja kuinka monta kertaa, että suostun muuttamaan kanssasi yhteen vasta, kun olen tavannut vanhempasi ja sinä minun”, Hermione jatkoi jo tutuksi tullutta keskustelua.
”Eli et ikinä”, Draco voihkaisi.
”Älä ole tuollainen, eivät vanhempasi nyt niin hirveitä voi olla”, nainen sanoi, mutta mies vain katsoi tätä ’älä-ole-tyhmä’-ilmeellä ja niin asia oli loppuun käsitelty.
~*~*~
”Ahh, no nyt on hyvä!” Draco huokaisi ääneen tyytyväisyytensä, kun huonekaluliikkeestä oli saatu Hermionen asunnon uusi sänky kuljetettua paikoilleen (ja vietyä vanha pois) ja mies oli valloittanut sen tyylikkäässä x-asennossa ketarat levällään, niin ettei Hermione mahtunut tämän viereen mitenkään päin.
”Tee tilaa!” hän komensi ja Draco siirsi vasenta kättään ja jalkaansa piirun verran itseensä päin. Hermione katsoi Dracoa tympeänä, mutta kun tämä ei tajunnut selkeää vihjettä liikkua enemmän, tarttui tätä kyljestä ja kieritti tämän alas sängyltä päästäkseen itse valloittamaan sängyn vuorostaan.
”Hei!” Draco protestoi päädyttyään lattialle, mutta Hermione sulki korvansa tämän valituksilta. Niinpä Draco nousi lattialta ja hyökkäsi sängylle, niin että Hermionen oli kierähdettävä kyljelleen nopeasti, ettei jäisi tämän alle. He loikoilivat kaikessa rauhassa uudella, pehmeällä sängyllä ja tuijottelivat kattoon, kunnes Hermione ihmetteli yhtäkkiä:
”Mikä siinä vanhassa sängyssä oli muuten edes vikana?”
”Se narisi”, Draco vastasi lyhyesti ja ytimekkäästi. Hermione katsoi tätä pitkään epäilevän näköisenä ennen kuin purskahti raikuvaan nauruun.