Onko kellään jotain hyviä sarjasuosituksia, jotka löytyisivät mielellään Netflixistä?
Toki! Mun lemppareita Netflixistä ovat Orange is the New Black, Blacklist, How to Get Away With Murder, You, How I Met Your Mother, Merlin, Teen Wolf ja Pako. Jokaista näistä voin suositella erittäin lämpimästi. Heitän tähän lyhyet yhteenvedot siitä mistä nämä kertoo ja miksi pidän niistä. En tiedä millaisista sarjoista tykkäät joten sen puolesta vaikea suositella ilman mitään ennakkotietoa, mutta tässä on mun lemppareita.
OITNB:
Convicted of a decade old crime of transporting drug money to an ex-girlfriend, normally law-abiding Piper Chapman is sentenced to a year and a half behind bars to face the reality of how life-changing prison can really be. Draama, komedia. Hauska, viihdyttävä, mukaansatempaava, aivan mahtavan upeita ja erilaisia hahmoja ja elämäntarinoita.
Blacklist:
A new FBI profiler, Elizabeth Keen, has her entire life uprooted when a mysterious criminal, Raymond Reddington, who has eluded capture for decades, turns himself in and insists on speaking only to her. Rikos, draama, mysteeri. Criminal Mindsin jälkeen paras rikossarja ikinä, todella omaperäisiä ja kiehtovia tapauksia, koukuttava juoni, ihanaa mysteeriä. Mä jäin tähän koukkuun ekan jakson jälkeen!
HTGAWM:
A group of ambitious law students and their brilliant criminal defense professor become involved in a twisted murder plot that promises to change the course of their lives. Rikos, draama, mysteeri. Koukuttava ja kiehtovan mysteerinen juoni, hienoja juonenkäänteitä, mukaansatempaava sarja.
You:
A clever bookstore manager relies on his savvy Internet know-how to make the woman of his dreams fall in love with him. Draama, romanssi, rikos, Netflixin oma minisarja. Tiivistelmä ei anna tälle riittävästi kunniaa, ihan mahtava kuvaus stalkkerista ja tämän stalkkauksen kohteesta, josta tulee hänen pahaa-aavistamaton tyttöystävänsä. Realistinen kuvaus, hienosti tehty, hyvä ja mukaansatempaava juoni, loistava tasapaino huumorin ja kieroutuneen setin välillä. Mahtava, kannattaa katsoa, luulisin että tykkäisit jos et tyypillisesti jaksa katsoa pitkiä sarjoja!
HIMYM:
A father recounts to his children, through a series of flashbacks, the journey he and his four best friends took leading up to him meeting their mother. Komedia. Hauska, fiksu, ihana sarja. Lyhyitä jaksoja, kevyt tunnelma, ihanaa huumoria ja hahmoja ja ah, tää vaan on niin paras. Tää on yksi mun lempparisarjoista ikinä.
Merlin:
These are the brand new adventures of Merlin, the legendary sorcerer as a young man, when he was just a servant to young Prince Arthur on the royal court of Camelot, who has soon become his best friend, and turned Arthur into a great king and a legend. Seikkailu, draama, fantasia. Hupsu hyvänmielen sarja, josta tulee mulle aina hymy huulille. Ihania hahmoja ja mukaansatempaavia tarinoita, hieno juoni. Sarjan alussa näkyy ikä, joten ei kannata katsoa ihan pahimmalla tosikkomoodilla, mutta ihan mahtava sarja jonka katson aina vaan uudelleen. Tämäkin on ikilemppareita, ihana ja niin hyvänmielen sarja kun vaan voi olla.
Teen Wolf:
An average high school student and his best friend get caught up in some trouble causing him to receive a werewolf bite. As a result they find themselves in the middle of all sorts of dramas in Beacon Hills. Action, draama, fantasia. Tämä on sellainen aivot narikkaan -hömppäsarja, mutta ihana sellaisena. Hyvä juoni ja hyviä hahmoja. Tän fandomin Derek/Stiles-ficit on myös parasta fanfictionia ikinä, olen valmis tappelemaan tästä jos joku on eri mieltä
Pako:
Due to a political conspiracy, an innocent man is sent to death row and his only hope is his brother, who makes it his mission to deliberately get himself sent to the same prison in order to break the both of them out, from the inside. Action, draama, rikos. Muutoin on Netflixissä, mutta viimeinen kausi taisi olla vain HBO:lla tai jossain, en muista koska mulla on kaikki mahdolliset suoratoistopalvelut kun katson niin paljon telkkaria
Tässä on aivan mahtava juoni, todella nokkela ja koukuttava ja mukaansatempaava.