Ooohh jotkut muutkin seuraavat kyseistä "mummosarjaa"! Puhun siis tietenkin Emmerdalesta. Itselläni on ollut aina tiettyjä jaksoja, jolloin olen sarjaa seurannut ja parin viime kuukauden ajan se on taas jäänyt hieman taka-alalle. Eikö muuten Suomessa pyöri aika myöhässä nuo jaksot? Mielestäni tällä hetkellä pyörivät episodit esitettiin vuonna 2012 Briteissä.
Juonikuvioiden kaavamaisuus vähän tökkii, mutta
Cameronin kohdalla pitkittäminen on ollut pääosin viihdyttävää. Välillä tuntuu, että samaa ongelmaa vatvotaan kyseisessä sarjassa aina lähes vuoden päivät ennen kuin joku muu esim. kuolla kupsahtaa tai addiktoituu huumeisiin tai alkoholiin.
Gennien kohtalo oli kyllä oikeasti karua katseltavaa ja kirosin ääneen television edessä, vaikka tiesinkin, että niin tapahtuu (lol tykkään spoilata itseäni)
Liityn täällä
Cain/Moira shippaajiin! Mielestäni Moira on ollut aina yksi Emmerdalen vahvoista naishahmoista, jolta löytyy sydäntä perheelleen, mutta myös asennetta. Se nainenhan ei turhia vikise. Cainista on ollut mukava nähdä vihdoin hahmokehitystä, kun hänen mukavaa puoltaan pääsee harvemmin todistamaan. Olen muutenkin tykännyt Cainin "bad boy" - roolista kylässä, mutta ainainen pahismeininki ei olisi enää jaksanut herättää mielenkiintoa :'D Ei siinä,
Charity on hahmona hieno ja jos Moiraa ei olisi, niin shippaisin siinä tapauksessa Cainia ja Charityä.
Declan/Charity oli mielestäni kiva, vaikka en toivo heitä sen enempää yhteen.
Pientä pikaista yhteenvetoa vielä lempihahmoista:
David: Ah, hänessä sitä silmänruokaa riittää! David on muutenkin aina tosi symppis ja kiva hahmo, vaikka ärsyttää, miten tossuksi se muuttuu parisuhteissa.
Alicia: Alkuun inhosin Aliciaa, mutta hahmo sai silmissäni tietynlaista syvyyttä ja opin tykkäämään. Shippaan täysiä Davidille nyt ja aina.
Adam: Okei, se vaan on tosi ihana kun se on aina niin naiivi ja temperamenttinen. Vähän pintapuolinen hahmo, mutta hauska todistaa sen pölhöilyä.
Declan: Miksi kaikki inhoavat Declania? Itse olen aina tykännyt sen businessman-tyylistä ja sillä on yleensä hyviä mielipiteitä, eikä ole pahaa pahuuttaan mikään julmuri. Toivon, että Declan selviää konkurssistaan
Okei tästähän tulikin aika romaani, mutta tuntuu, että äitin kanssa ollaan ainoat ihmiset, jotka kyseistä sarjaa katsovat :'D
- Uncaring