Kirjoittaja Aihe: Minun kaksoseni [K-11, angst, deathfic]  (Luettu 6128 kertaa)

Dracoslover

• Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Minun kaksoseni [K-11, angst, deathfic]
« : 10.03.2008 14:44:15 »
Author: Dracoslover
Beta:Eipä ole tässä ficissä.
Genre: angst, deathfic
Pairing: Eijjoo.
Rating: K-11
Summary: Kuulin taistelun vaimenevan äänen ja sukelsin pimeyteen.
Disclaimer: En omista hahmoja enkä tapahtumapaikkoja, ainoastaan "juonen", jos sitä edes on. En yritä   tienata rahaa ficilläni, omaksi ilokseni kirjoitan.
A/N: Tämä on tullut mieleeni nyt Deathly Hallowsin luettuani ja oli pakko saada se ylös. Kursivoidulla kirjoitettu kertoo Fredin tuntemuksista, normaalilla Georgen. Otan vastuun kaikista virheistä, koska betaa en vaivautunut hankkimaan. Kommentti ois kiva! =)

Hei hei, George, ajattelin ja painoin silmäni kiinni. Nyt se olisi ohi. Tunsin kaksoisveljeni polvistuvan jäykän ruumiini vierelle.  Kuulin taistelun vaimenevan äänen ja sukelsin pimeyteen. En kerennyt sanoa edes hyvästi veljelleni. En saanut  hyvästellä toista puoltani, ja kaikki se… miksi? Voldemortin takia.

”F-Fred…Ei – Ei – EI!”, minä kuulin huutavani. Hän ei saanut olla poissa. Minun kaksoisveljeni. ”Tule – takaisin – FRED!”, en voinut estää sanojen purkautumista huulilleni. Painauduin veljeni kylmän ruumiin ylle. Hän oli poissa. Kuulin nyyhkytysten karkaavan kurkustani, kyynelten tulvivan silmistäni. Vavahtelin nyyhkytysten voimasta, en voinut estää niiden purkautumista. Minun veljeni… minun kaksoisveljeni…

En kyennyt nousemaan veljeni ruumiin viereltä. Tunsin olkapäälläni kosketuksen. Se oli Ron. Hän katsoi minua ja polvistui viereeni. ”Minä – George, en tiedä…”, hän yritti aloittaa mutta kyyneleet estivät häntäkin puhumasta. Hän oli ollut minun toinen puoleni. Tuska viilsi sydäntäni. Rautaiset, kylmät ketjut puristivat keuhkojani. En kyennyt hengittämään. Pystyin vain päästämään tuskan ulvaisuja ja kovaäänisiä nyyhkäisyjä. Pala kurkussani kasvoi kasvamistaan, en kyennyt nielemään sitä. Päätäni painoi jokin raskas, tuntui kuin olisin hukkunut, eikä mikään nostaisi minua takaisin pinnalle.

Veljeni oli poissa. Kylmät kasvot ja ruumis hohkasivat kuolemaa, poissaoloa. Enkä minä voinut tehdä mitään. Mitään. Olin mitätön, pelkkä puolikas. Emme olleet koskaan olleet kaksi veljestä, olimme yksi. Nyt se yksi oli revitty palasiksi. Pelkkä puolikas, mitätön, säälittävä puolikas. Toinen puoleni oli jossain yhtä yksin, odottamassa minua. Kipu yltyi, tunsin miten kaikki mustui. Kaaduin veljeni ruumiin ylle. Mutta kipu ei loppunut, se vain yltyi nyyhkytysteni kasvaessa. Fred… minun veljeni…

Olin yksin. Näin ympärilläni vain mustaa. Hetkeen en tuntenut olevani missään, en nähnyt alustaa jolla makasin, kunnes yläpuolelleni syttyi himmeä valo, aivan kuin olisin maannut mustalla näyttämöllä jonka katossa oli yksi, heikko näyttämövalaisin, joka osoitti valokeilansa suoraan minun säälittäväni olemuksen ylle.
Silloin näin edessäni kuin valtavan ikkunan jossa näin veljeni. ”George!”, huudahdin mutta kurkustani lähti vain hiljainen kähinä. Hän ei kuullut minua. Hän oli kaatunut ruumiini päälle. Hän itki. Hänen, samanlainen vartalonsa kuin minun, vavahteli nyyhkytyksistä. Hän kuulosti niin tuskaiselta. Hän yritti lähteä perääni. Minun ruumiini oli liikkumaton, niin samanlainen kuin hänen. Minun veljeni, paras ystäväni. Miten hän pärjäisi, miten minä pärjäisin?

Miten kaksoset pystyi erottamaan? Luulimme olevamme aina yhdessä. Hän oli toinen puoleni, osa minua. Jaoin hänen kanssaan synkimmät salaisuudet, parhaat vitsit, hauskimmat tarinat. Kaiken. Paras ystäväni. Nyt olin yksin, en kyennyt liikkumaan. George, minun veljeni itkemässä ruumiini vieressä, Ron hänen lähellään lohduttamassa. Muu perhe heidän ympärillään. Pian Harry ilmestyisi sinne. Harry, oliko hän kunnossa? Hänen täytyi varmistaa että perheeni saisi elää turvassa. Harryn oli tehtävä se mitä minä yritin. Harryn olisi pelastettava maailma, annettava sille turva. Että veljeni saisi elää rauhassa.

Veljeni… Veljeni, paras ystäväni… Hyvästi. Anna anteeksi, en minä tarkoittanut jättää sinua. Mutta tulethan sinäkin tänne joskus? Odotan sinua, sitten olemme taas kaksoset.

Come to the Dark Side. We have cookies!

BoyWhoLived

• Mä oon creative :'D
    • Element CRY
Vs: Minun kaksoseni [K-11, angst, deathfic]
« Vastaus #1 : 10.03.2008 14:47:04 »
nyyhkis :<
Die milkshake, die!

vampirelove

• call me your favourite, call me the worst
    • break me.
« Vastaus #2 : 10.03.2008 20:51:37 »
Itkin, myönnän sen.
Pystyin selvästi kuvittelemaan tän tilanteen myös mun kohdalleni: mulla on pikkusisko, vaan
vuotta nuorempi, ja ollaan niin samanlaisia, nauretaan asioille joita muut eivät tajua, me..
Me ollaan niin samanlaisia, vaikka se vuosi on siinä välissä. Jos oma pikkusiskoni
kuolis, niin olisin yhtä surullinen kuin George..

Noniin,asiaan. Hyvin eteni, sujuvasti, kunnolla kirjoitettu. Ehkä beta ois voinu olla kiva, mut
sehän on osaksi mun vika kun piti lähteä koneelta enkä ehtinyt betaksi. Otan siis siitä kaiken vastuun.

Kaunis, surullinen. Pidin tästä. Kiitos.
everybody's looking for the drug that heals.

Pipe

« Vastaus #3 : 19.03.2008 14:17:16 »
Hammastapurren etten itkisi. Koska nyt ei saa itkeä...

Ihana tarina. Osaan jotenkin niin kuvitella ton tilanteen. Ainaki juuri näiden kaksosten kohalla. Siis aivan loistava teksti. Mä en huomannu kirjotusvirheitä. Ja vaik oisinki ni ei ne olis ees haitannu mua. :)

Sori rakentava otti uuden muijan ja lähti sen kanssa Turkuun. :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥
Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥
♥Tom/Alex♥

Ava by: Ingrid

akarua

• Sudet! <3
« Vastaus #4 : 11.04.2008 22:35:16 »
E, Minä itkin.. Tämä oli ihana! *nyyh* Kirjoitatko jatkoa?

Puhpallura

• Vieras
« Vastaus #5 : 12.04.2008 02:35:59 »
Ei saa tälläi ihmisiä itkettää :'(
Ääh, en keksi mitään järkevää sanottavaa, mutta tykkäsin tosi paljon, vaikka kyynelehtimään saikin *etsii nenäliinapakettia*
Anteeksi kommentin lyhyys, mutta rakentava karkasi jonnekin hyvin pitkälle.

hymykuoppa

• Kuolonsyöjätär
  • You won't get out of life alive - so chill.
« Vastaus #6 : 12.04.2008 19:52:05 »
Kaunis.

En osaa sanoa tähän muutakaan, ei tätä oikein kuvaa muut adjektiivit. Surullinen, mutta todella kaunis ja koskettava. Tunteellinen. Upea.

Kerronta oli kaunista ja herkkää, pituus oli vähän mitä oli, mutta mitä sitä turhia venyttämään, kun tässä oli jo se kaikki asiat mitä piti ollakin.

Fredin ja Georgen suhde toisiinsa oli tuotu todella voimakkaasti esille, siis todella voimakakasti - hienoa siis. Loppulause oli kyllä aivan ihana (: Ei tämä minussa saanut itkun tunnetta aikaiseksi, mutta en yleensä itke ficeille. Sääli sinänsä. Mutta tästä tuli todella haikea ja tyhjä olo. Harmi vaan kun eksyin tänne lukematta seiskaa, mutta jaa :D Eipä sille nyt juurikaan mtn voi.

Kiitos tästä, hienoa työtä kerrassaan, ei mitään moitittavaa.
hymykuoppa kuittaa ja kiittää kauniista ficceröisestä.
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

amorito

• FF100 11/100
« Vastaus #7 : 12.04.2008 20:09:23 »
Tunnekuvailussa olet kyllä onnistunut mainiosti, pisteet siitä :) Eihän tämä tuonut mitään uutta enää tähän aiheeseen, mutta eipä sitä muuta voi enää lisätäkään, joten siihen nähden mainiota työtä. Pituus oli juuri sopiva, lisäksi tykkäsin siitä miten kuvasit Fredin näkökulmasta pimeyttä ja sitä yksinäistä näyttämövalonomaista pistettä jossain yläpuolella, persoonallista. Kiitokseni. (Luen oikeasti kaikki tästä aiheesta kirjoitetut ficit kirjoitettuani itsekin samantapaisen, vertaan itseäni aina kaikkiin. :'D)
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

laura96

• Likaista mieltä, ei pestä mäntysuovalla...
« Vastaus #8 : 26.12.2012 22:23:17 »
Kaikki Fred/George Ficit, jotka kertoo Fredin kuoleman aiheuttamasta tuskasta, itken, en voi tehdä muuta..
Jotenkin Fred ja George ovat lähellä minua, vielä lähempänä sieluani. ¨
Itselläni on kaksoisisko, juuri sen takia pystyn kuvittelemaan Georgen tuskan niin elävästi, aina kun luen tälläisiä, ajattelen entäs jos minulla ei olisi toista puoliskoani? Sama tuska repii minua, kuin Fredin lähtö Georgea.

En vain voisi elää ilman siskoani-, puolikastani, parasta ystävääni...

Joten nostan peukkua sinulle, loistavaa työtä, jatka ja valloita muidenkin lukioiden sydämet! <3
Mutta mitä tehdä, kun järki on ristiriidassa sydämen kanssa.