Kommenttikampanjasta iltapäivää!
En ole aamuihminen, mutta pidän silti aamujen kuvailuista (sekä lukemisesta että kirjoittamisesta) ja tunnelmasta. Valitettavasti olen itse aamuisin usein niin väsynyt ja koomassa, etten osaa kokea itse sitä mitä luen niin mielelläni. Hassua, mutta sellaista se on
Pidin kovasti näiden arkisuudesta ja kevyestä tunnelmasta. Näitä pääsi jotenkin lähelle. Oikeaa elämää kauniisti ilmaistuna. Suloisia yksityiskohtia ja jokainen oli tismalleen sitä, mitä sen pitikin olla. Eli tavallaan, vaikka sanoja on vähän, sait sanottua juuri sen mitä pitikin. Se on aina huomioitava kyky :]
Suosikkini näistä ihanista pätkistä taisi olla tuo
Onnellinen Siinä vain oli jotain niin kovin herttaista ja koskettavaa. Varsinkin vika lause oli ehdoton rakkaus, ai että ♥
Syksy oli myös suloinen, vaikka ehkä mieluummin menen takaisin kesään, jos aurinko yrittää sinne houkutella, mutta ymmärrän hyvin kaikki syksyyn liittyvät mielikuvat kun saa käyttää villapaitoja, takkeja ja kaulahuiveja :3 Jotenkin vain niin suloista.
Kuopio oli itselleni erityisen kiva ja ilahduin, kun siellä mainittiin Jyväskyläkin! Ensiksi mainittu on nimittäin synnyinkaupunkini ja toinen entinen asuinpaikkani, jossa perheeni kyllä edelleen asuu. Joten kaksi tuttua kaupunkia samassa raapaleessa kosketti eritoten minua ^^
Juhlat oli hyvä lopetus tälle sarjalle ja jotenkin kuvaus juhlanjälkeisestä tunnelmasta osui niin nappiin. Mukavaa kerrankin, kun ei kuvata sitä ainaista krapulaa
kyllä ihmiset osaa juoda ihan kohtuudellakin. Ja siitä tosiaan jää sellainen ihan oma fiiliksensä, vaikka väsyttääkin ja on vähän nöff, mutta silti on hyvä, onnellinen olo, kun on ollut (ainakin toivottavasti) kivaa muiden ihmisten kanssa. Kaikki on vähän hujan hajan mutta who cares. Eilen juhlittiin, tänään saa levätä ja olla miten tykkää. Ihanaa ♥
Suurkiitos näistä aidoista ja suloisista aamukuvauksista! Nautin niistä kovasti :]