Nimi: Huomiseen keskittyjä
Kirjoittaja: Mixiuu
Beta: roxy
Ikäraja: Sallittu
Genre: Drama
Haasteet: Tämä on osa minun HeHe-tavoitteitani.
A/N: Hah, sain vihdoin mun HeHe-tavoitteet valmiiksi! Tämä on nopea tekele, mutta toivon, että tykkäätte. Ei ole betattu, mutta vaihdan pian betattuun versioon! Vaihdettu!
Huomiseen keskittyjä
Katselin kotiamme vastapäätä olevaa ränsistynyttä leikkipuistoa, joka hehkui paahtavassa auringonpaisteessa. Sen pehmeä hiekkapohja sulautui ympäristöönsä täydellisesti ja nurmikko, jota ei oltu leikattu vuosiin toi rauhallista tunnelmaa minulle. Ei ollut ihme, että viihdyin leikkipuistossa hyvin jopa yksikseni, sillä rakastin pientä ja hentoista tuulenvirettä, joka tanssitti vaaleita hiuksiani mukanaan.
Pidin myös renkaan muotoisesta muistomerkistä, joka seisoi uljaasti sammaloituneena villiintyneen heinikon seassa. En tiennyt, kenelle tai mille vanha kivi on osoitettu, mutta tiettyä vanhanaikaisuutta pystyi aistimaan ilmassa. Se oli mukava yksityiskohta, mikä teki leikkipuistosta erityisen minulle.
Suuret tammet taas loivat viilentäviä varjoja sinne tänne ja ne olivat tarpeellisia, sillä kesällä puistossa oli kuuma ja hiekka oli polttavaa paljaissa jalkapohjissani. En tykännyt käyttää uusia kenkiäni, joten siksi varjoisat paikat sopivat minulle hyvin.
Leikkipuistossa parasta kuitenkin oli niitty, johon vaalea kesämekkoni levittäytyi kauniisti, kun kultaiset auringonsäteet tanssivat kasvoillani. Siellä saatoin vain syventyä ajatuksiini ja keskittyä uuteen päivään.
Huomiseen, joka toisi kaikkea uutta ja jännittävää mukanaan.