Fenrir kommenttikampanjasta kiittää ja kumartaa vielä viimeisen kerran! olen niin niin hauska
Tämän nimi taas on aivan upea ja koko teksti oli täynnä totuuksia. Eikä pelkästään totuuksia yhdestä näkökulmasta vaan myös monesta.
Kehtaamattomuus on hiljainen tabu jonka olemassaoloa ei myönnetä, mikä tarkoittaa että minun on PAKKO olla ainoa joka elää se tunne suonissaan.
Tämä!! Tabujen ikuinen ongelma on se, että joku jää aina yksin olonsa kanssa. Niin yksin, koska hyi ei yhteiskunta puhu siitä, kauheaa !!!11
Sataprosenttisesti suonissaan, mutta elää vain 89 prosenttia.
Täyttä kultaa koko lause.
Sinä kävelet kadulla, tapaat ystäviäsi ilolla, syöt ruokaa halulla ja elät elämääsi lujalla.
Riimit<3 Jotenkin tuo riimitys korosti noita viimeisiä sanoja ja toi ehkä hieman jotain kateutta mukaan. Tai sellaista 'et sinä ymmärrä koska voit elää oikeaa elämää'.
Tuskin tiedät ihmisestä joka syö, ei syö, syö, ei, vaihtaa vaatteet yhdeksästi ennen kuin lähtee mihinkään, itkien, toivoen, kunnes ei lähdekään.
Suosikkilauseeni, koska tässä koottiin koko syömishäiriö yhteen pakettiin. Yksinkertainen kuvaus tunteista ja totuudesta. totuuksia!! En pääse tästä lauseesta irti ja palaan tähän koko ajan.
Koska taidearvokkuuden rasvaprosentti on nolla.
Loppu oli iskevä ja napakka.
Tämä oli jotenkin venyvä ja vanuva teksti, mutta silti se pysyi nätisti kasassa. Lauseenpituudet vaihteli lyhyestä pitkään ja aina välillä oli keskikokoista. En ole tottunut sellaiseen ja olin ihan hämilläni, mutta se on selkeesti sun tyylille ominainen juttu ja tykkään siitä ihan älyttömästi! Tää teksti on hieno ja todellinen enkä haluais muuttaa tästä lausettakaan.
Kiitos tästä (ja anteeksi kun lainasin melkein koko raapaleen), pisti ajattelemaan.