Huh, onpas vierähtänyt aikaa kun tähän on kommentoitu. Aika on todellakin suhteellinen käsite x)
Kkukkanen, juu, mä melkeen tulkkaisin itse tän ficin nyt silleen, että Sherlock näki tilaisuuden kurkatessaan bokserilaatikkoon, koska jos se oikeesti ois ollut Sherlockilta se lahja, niin eihän sen ois tarvinnut katsoa sisälle. TAI NIIN SE HALUS JOHNIN USKOVAN
Muahhaa! Villapaidasta kaikki kiitos Sisiljalle, ja hänelle kuuluvat kiitokset myös termin "red pants" esittelystä (vaikken muistanutkaan A/N sitä aluksi mainita! mut nyt on kuiten korjattu tilanne)
Sisilja, ensinnäkin hurjan suuri kiitos kun selvensit redpantsit, koska dementia :F kyllä mä heti sun kommentin jälkeen muistin, että hei, täähän se oli se mistä sä puhuit ja jonka vuoksi boksereista tuli punaiset
ja ihan varmasti sä oot lukenut tän läpi, koska varmsti oon luettanut sulla tän sillon joskus muinoin mut sit tää on jäänyt hautumaan laatikkoon kuukausiksi.
jos saan ihan suoraan sanoa, en minäkään olisi niitä Johnin sijassa ajatellut, ellei lahjan antaja olisi juuri Sherlock. Koska kun Sherlock on kyseessä, olisi aihetta ajatella vähintään kahdesti. Kolmesti tai neljästikään ei haittaisi.
Komppi!
Nukkis-sinttilöinen, mitämitä, oisko Johnin pitänyt vuorostaan antaa Sherlockille korsetti ja sukkanauhat ja pyytää pukeutumaan niihin?
Sintit ei voi sanoakaan kuin vähäsen koska muuten loppuu happi pienien keuhkojen vuoksi *pat pat* that'll do, that'll do <3
Jossu, haha, hyvä pointti toi alkukesän koleus!
Tosin vaikee muistaa just tällä hetkellä, kun saa ilmastointia vääntää suuremmalle, että pystyy edes olemaan... joo, jos ei tiedä, mikä merkitys punaisilla pöksyillä tai ole nähnyt sitä villapaitaa saati sitten tiedä, mikä se kanttura oikein oli, jonka Jeanette hätisti esille. No, jos mä ees ton vikan selitin, kommenteissa on aika hyvin käyty läpi jo noi muut
Jeanette siis sanoi jaksossa S02E01
näin (Ariane DeVere <3):
JEANETTE: You know, my friends are so wrong about you.
JOHN: Hmm?
JEANETTE: You’re a great boyfriend.
JOHN: Okay, that’s good. I mean, I always thought I was great.
JEANETTE: And Sherlock Holmes is a very lucky man.
(John groans.)
...hehheh. Eli nopeella suomennoksella: "Kaverini ovat väärässä sinun suhteesi." "Niinkö?" "Olet loistava poikaystävä." "Hieno juttu. Olenkin aina ajatellut, että olen varmasti älyttömän hyvä siinä." "Ja Sherlock Holmes on erittäin onnekas mies." (John huokaisee.)
Mut ehkä ficin tosiaan tajuaa ilman tuotakin
Hei! Entä jos ne bokserit olivatkin sovintolahja rva Lestradelta hra Lestradelle? O.O Kamalaa, ehkä ne nyt erosi (taas), kun Sherlock antoikin bokserit Johnille! Noh, toivottavasti Mycroft tarjoaa Gregille (mm.) lohduttavaa olkapäätä
Kiitos mussukkaiset <3