Kiitoksia sensaatio! Pitänee vissiin sitten keksiä jokin toinen vaihtoehto tuole fontille, että sitä varmasti näkee lukea. (: Ei se kovin tavallista kaiketi ole, että raapalesarja liittyy toisiinsa näin(kin) kiinteästi, mutta mulle tuli idea, enkä sitten saanut koko juttua mahtumaan yhteen raapaleeseen, joten se levisi viideksi. Mä perustelen tuon sen käytön sillä, että mulle hän viittaa (suomeksi!) ihmisiin, eikä Haisuli tai Tinni ole ihmisiä, vaan jotain muuta, en itsekään oikein tiedä, laskettaisiinko ne muumeiksi, ei kait, koska olettaisin, että muumeja on vain Muumiperhe...
Hienoa, että tuli lasten satu-fiilis, koska sitä mä ajoinkin takaa, just sen takia, että Muumit on suunnattu enimmäkseen lapsille, etenkin se TV-sarja! (: Tinni ei ole kukaan, se on päästä revitty hahmo, koska Muumeissa ei oikeastaan ole ketään toista, joka olisi tätä tuhma-kategoriaa edes vähän, koska Mörkö ei oikein kelvannut vaihtoehdoksi. Kiitoksia vielä uudemmankin kerran, etenkin, kunMuumi-fandom ei sen kummemmin kiinnosta, mukava saada fandomia kummemmin tuntemalta ihmiseltä kommenttia (ja ylipäänsä sitä kommenttia edes)! (: