Wolf Script: Kaunis kiitos
Aihe on kyllä surullinen, ja täytyy myöntää, että vuodatin itsekin pari kyyneltä, kun mietin tämän ficin kirjoittamista…
Lily-Rose: Voi kiitos! Ihanaa, että pidit
Mitä tulee Teddyn ikään, niin kai se on myönnettävä, etten oikein itsekään tiedä
Täytyy sanoa, etten miettinyt muuta kuin sen, että Teddy olisi Tylypahkassa, jossa olisi aikaa pysähtyä joskus miettimään asioita. Pottereilla kun kuitenkin olisi ollut James, Albus ja Lily, joiden ansiosta tuollaisia ei välttämättä olisi ehtinyt miettimään – tai ainakin minä kuvittelen, että Teddyllä olisi hyvin läheinen Jamesille, Albukselle ja Lilylle, vähän kuin isoveli tai jotain. Mutta en sitten tiedä, miten muut ajattelevat
DragonHeart58: Iso kiitos sinullekin kommentista
Harry oli oikeastaan heti ensimmäinen vaihtoehto tuohon, juuri siksi, että häntä ja Teddyä yhdistää periaatteessa samanlainen menneisyys. Harry sai oppia tuntemaan vanhempiaan tarinoiden kautta, ja ne tarinat kertoi Sirius ja Remus. Jotenkin siis ajattelin, että ehkä juuri Harry olisi Teddylle se, joka kenties kertoisi Remuksesta ja Tonksista sen, minkä tiesi ja on saanut kuulla.
Itse asiassa mä pidän Teddyä jotenkin sellaisena hahmona, joka on hyväksynyt vanhempiensa kuoleman ja ymmärtää, miksi. En tiedä, ehkä siihen vaikuttaa se, että Teddy on elänyt melkein koko elämänsä ilman vanhempia, ja toisaalta, minun kuvittelemani Teddy on isänsä lailla ymmärtäväinen ja rauhallinen, mutta sitten äitinsä tavoin sen verran innokas ja "täynnä elämää", ettei periaatteessa jää vatvomaan vanhempiensa kuolemaa, jolle ei voi tehdä mitään. Ja kuten sanoit, Teddyllä on ympärillään rakastavia ihmisiä. Kuten Potterit, jotka (ainakin muistaakseni) pitivät Teddyä perheenjäsenenä
Okeih, olikohan mun vastauksissa mitään järkeä? Toivottavasti! Haluan vielä painottaa, että olen todella kiitollinen ja otettu kommenteistänne! Iso kiitos vielä! <3