Oijoi, mikä ihana tuplisten sarja. Death Note on aivan ihana fandom (josta kirjoitetaan liian vähän). Mä kyllä myönnän ettei Matt ja Mello oo mulle siitä jäänyt hirveän läheisiksi. Mulla on itse asiassa Mattista hyvin vähän canon-muistikuvia (mun piti joskus jopa tarkistaa, että miltä se edes näytti... OTL), ja Mellokin on lähinnä jäänyt mieleen hiusten takia :D Mutta ihan kuin se estäisi mua lukemasta niistä! Eipähän lainkaan tuu sellaisia "tää nyt niiiiin sotii canonia vastaan" -ajatuksia, kun niiden canon-olemukset on mulla hyvin huonosti ja pintapuolisesti muistissa :D (Oon näköjään ollut aina sarjaa lukiessa/kattoessa liian Light- ja Near-pöllyissä, että sivuutan muut hahmot tyystin... XD)
Lisäksi sun ficit on tehnyt tästä parista mulle paljon läheisemmän kuin canon ikinä :D Joo, myönnän lukeneeni pari muutakin sun Matt/Melloa, en ole vielä kommentoinut... ehehehe... orz. Mutta aion kyllä! Ja tulee itsellekin mieli kirjoittaa näistä kahdesta. Mahtavaa, lisää hahmoja, joista haluan kirjoittaa. Sinne vain listan jatkeeksi... Mulla kun on liikaa fandomeja yms. joista haluaisin kirjoittaa, mutta ideat puuttuu. Yyyh. Onneksi edes sinusta on nyt näistä kahdesta kirjoittamaan <3
Mä oon yleensä huono lukemaan näin lyhyitä tekstejä, mutta kun niitä oli nyt mulle kerralla seitsemän ja ne vielä niputtautui yhteen (ainakin paikoin, käsiraudat... *nauraa*), niistä tuli oikein näpsäkkä paketti, joka oli kiva lukaista aamuherätykseksi läpi :D Tällainen humoristinen söpöily on mun mieleen! Se tuntuu sopivan näille kahdelle vallan mainiosti, kun hahmot niin erilaisia keskenään ovat. Vaikka sarjan nimi onkin "7 tapaa olla huono puoliso", minusta se on pikemminkin "7 tapaa olla aivan paras puoliso" :D Koska kyllä noi kaks vain niin sopii toisilleen, ne on sun teksteissä jotenkin niin harmonisia keskenään. Vaikka kaiken maailman konflikteja ja mitä kaikkea onkin :D Mutta sellainen kuuluu suhteisiin. Mistäs muusta sitä sitten tällaisia ihania ficcejä revittäis? :D
Sitä totuutta Matt ei kuitenkaan uskaltanut mainita ääneen, että katsoi vaaleaverikköä huomattavasti mieluummin paidattomana kuin paita päällä.
Awwws, aivan ihana Matt <3 Kyllä tollasen voisi edes ehkä ohimennen mainita... No, toivottavasti saa joka tapauksessa ihastella paidatonta Melloa x3
”Matty, ne avaimet varmaan löytyisivät helpommin, jos etsisit niitä.”
Oijoi, voin niin kuvitella Mellon äänen, kun se sanoo ton :D Matt-parka... Ahihihihihii!
Muutenkin tykkäsin tosin monen tupliksen kohdalla loppulauseista, en tiedä, miten syvällisesti niiden sijaintia ja sisältöä olet pohtinut, mutta ihan nappisuorituksia siellä. Kuten noi kaksi ylös laittamaani. Juuri tuollaisen söpön humoristisia, ne on kuin kirsikoita jokaisen pikkukakkusen päälle. Itse kun olen niin noob kirjoittamaan loppuja, palvon pikkasen kaikkia, jotka osaa lopettaa tekstinsä näin upeasti <3
Nyt sitten jäin nauramaan sille, että joutuivat lopulta kutsumaan lukkosepän irrottamaan Mellon :'D Naureskelin sille jo tossa Picsin kommentissa, ja sitten kun niin oikeasti kävikin... Voi luoja *muahhah* Toivottavasti Mattin ei käynyt köpelösti sen myötä :D Vai oliko Mellolta ensin piesty taju kankaalle?
Ihania, kiitos <3