Kirjoittaja Aihe: Paranormaali: Sinä olet parempi (K-11) Lend/Jack  (Luettu 1714 kertaa)

MindyMauron

• Okay? Okay.
Nimi: Sinä olet parempi
Kirjoittaja: MindyMauronk
Ikäraja: K-11
Hahmot: Lend on muodonmuuttaja joka on omassa muodossaan vedenvärinen. Jack on muita huomattavasti nuorempi, ja hänellä on kyky avata ja kulkea keijupoluilla. Evie on Lendin tyttöystävä, entinen KPHV:n jäsen, sarjan päähenkilö ja hänellä on kyky nähdä paranormaalien lumousten läpi. Evie rakastaa kaikkea pinkkiä. Arianna on vampyyri, ja yhdessä Evien kanssa hulluna Easton Heights tv-sarjaan. Reth (mainitaan) on keiju ja palavasti rakastunut Evieen.
Vastuuvapautus: hahmot ovat Kiersten Whiten Paranormaali-sarjasta. Kohtaus on minun, mutta se on 'liitoksissa' alkuperäiseen tarinaan.
Varoitus: drama, slash, hieman väkivaltaisuuttakin ilmenee.
A/N: Sain idean lukiessani sarjan viimeistä kirjaa, ja laitan tähän kohtauksen jossa Lendin ja Jackin nilvailu on jotain niin söpöä, ja koska tästä Lendin kirouksesta saa niin paljon ideoita, että siitä oli pakko kirjoittaa jotain. Koko kohtaus syntyi päähäni lukiessani tuon sivun.

Kohtaus: Kiersten White, Loputtomasti s.162

"Noniin!" Jack sanoi lyöden kätensä yhteen ja virnistäen minulle. "Olemmeko valmiit? Millainen kuljetussuunnitelma meillä on?"
"MInä menen varmaan Rethin kanssa, ja-"
Lend huusi: "sinä et mene minnekkään kahdestaan Rethin kanssa."
"Hvvä on, menen sitten Jackin kanssa, ja-"
"En hyväksy sitäkään."
NAurahdin kuivasti. "Hyvä on sitten.minä napautan kantapäitäni kolmesti yhteen ja sanon: ' ei ole mitään keskuksen veroista, ei ole mitään keskuksen veroista', ja ilmestyn sinne kuin taikaiskusta".

Lend oli muutaman sekunnin vaiti. "Olet luultavasti paremmassa turvassa Rethin seurassa." kuulosti siltä kuin hän olisi kiristellyt hampaitaan. "Ja minä voin pitää Jackiä silmällä."

"MInä puolestani vietän mielelläni aikaa Lendin seurassa. Se on kivojen asioiden listallani ihan kärkipäässä. Meidä pitää kehittää salainen kädenpuristus!" jack sanoi. Hän lykkäsi minut syrjään ja avasi oven, minkä seurauksena lend rojahti tajuttomana lattialle. "Hups." Jack hymyili silmät kiiluen. "Harmi. Pidän hänestä enemmän, kun hän on äänessä."

Sinä olet parempi

Lend istui tympiintyneenä huoneessaan. Evie ja Arianna katselivat alakerrassa Easton Heightsia. Vaikka Lend ei harmitellut sitä että pääsi velvolisuudesta katsoa tuota sarjaa,josta Evie niin piti, olisi hän antanut mitä vain saadakseen pitää evietä sylissään sohvannurkassa. Easton Heights ei ollut siihen verrattuna kamalaa ollenkaan.

"Miksi noin pahantuulisena?" Jack kysyi, ilmestyttyään huoneeseen. Kaikista olennoista, hän viimeisenä kaipasi nyt Jackiä.

"Mene pois!" Lend ärjäisi.

"Hei, ei ole minun vikani että sinä retkahdat tajuttomaksi jos satut astumaan jalallasi samaan huoneeseen Evien kanssa." Jack puolusteli. Yksinkertainen käsky ei näemmä uponnut häneen.

Lend puuskahti vihaisesti.
"Mitä sinä teet minun huoneessani. Tiedät hyvin etten voi sietää sinua"," Lend tuhahti.

"Tottapuhuen en minäkään sinua rakasta. Evie pyysi tarkastamaan vointisi."

"Minä käskin pysyä kaukana hänestä!"

Jack kohotti kätensä puolustukseen. Vaaleat kiharat riippuivat silmillä hänen virnuillessaan yliluonnollisesti.

Pahainen loinen, Lend tuumi. Jack katseli ympäri huoneessa. Hän huomasi Evien pinkin, tekojalokivillä varustetun lamauttimen pöydällä. Lend huomasi Jackin huomaavan ja syöksyi nappaamaan lamauttimen itselleen.

"Miksi noin teit?" Jack kysyi.

"Varmistaakseni ettet vain saa mitään tyhmiä päähän pistoja". Lend ishtahti sängylleen, ja silitti lamautinta. Evie oli lamauttanut hänet sillä heidän tavatessaan ensimmäisen kerran. Samalla Lend tunsi miten ikävä hänellä oli Evietä vaikka tämä oli vain portaiden päässä.

Yhtäkkiä Jack ishtahti hänen viereensä sängylle. Lend katsoi häntä murhaavasti.
"Voit kertoa Evielle että olen kunnossa. Samaa en voi sanoa sinusta jos vielä ilmestyt tänne."

"Minkäs minä sille voin että suojelusopimukseni koskee teitä molempia. En aio antaa sille keijulle tilaisuutta repiä käsiäni irti." Jack virnisti.

Sitten Jack vei huomaamattomasti kätensä Lendin reidelle. Siitä hyvästä hän makasi pian nenä kiinni lattiassa.

"Mitä.sinä.teet?"

" Halusin vain kokeilla meneekö käteni lävitsesi, kun olet omassa muodossasi. Evie kuvailee aina kuinka ihana sinä olet vedenvärisenä." Jack virnisti ja hieroi kipeää nenäänsä. Lend osoitti häntä Evien lamauttimella. Jack ei kuitenkaan reagoinut vaan kiipesi takaisin sängylle.

"Minulla loppuu kärsivällisyys kanssasi. Haluatko että kutsun Ariannan. Hän tekisi varmaan mielellään pari reikää sievään kaulaasi." Lend uhkaili.

"Sinä alat kuulostaakin jo ihan Evieltä". Jack sanoi. SItten mitään varoittamatta Jack kaatui Lendiä vasten ja vei huulensa tämän vedenvärisille huulille. He ehtivät olemaan toisissaan kiinni vain muutaman sekunnin ennenkuin Lend iski nyrkkinsä päin Jackin naamaa. Sitten hän osoitti Jackiä lamauttimella.

Jack oli kuitenkin nopeampi ja ehti alta pois.

"Aivan kuten arvelinkin. Sinä olet parempi suutelemaan kuin Evie. Ei ihme että Evielle tekee niin paljon tuskaa olla erossa sinusta." Jack naureskeli.

Lend tarttui häntä rinnuksista. "Mitä tuo tarkoitti?"

"Ai sinä et tiennytkään. Meillä oli jonkin aikaa sitten Evien kanssa herkkä hetki kun yritin lohduttaa häntä. Evie ei kuitenkaan ollut mielissään lohdutustavastani, mutta ei hän sentään luitani murtanut."

"Ja milloin se oli. Sattuiko olemaan silloin kun jätit hänet keijupolulle yksin kuolemaa." Lend tivasi ja tiukensi otettaan.

"Aina se sama ja yksi virhe. Olisiko liikaa vaadittu että se vain unohdettaisiin." Jack huokaisi.hän riuhtaisi itsensä lendin otteesta ja meni ovelle. Lend oli lähdössä hänen peräänsä, kun kuuli Evien ja Ariannan naurun portaista. Hän tähtisi lamauttimen Jackiä kohti, mutta pikkuliero oli jälleen häntä nopeampi.

Jack riuhtaisi oven auki, jolloin Lend kaatui tajuttomana maahan. Kuului valtava kopahdus kun Lendin pää osui sängynlaitaan. Jack hihitti kuin pikkutyttö.

"Mitä sinä teit." Evie sanoi ja ryntäsi pelastamaan tajutonta poikaystäväänsä.
"Hän käski minun painua kuuseen, mutta ajoitus oli näemmä väärä."

"Tosiaankin," Evie sanoi, silitti Lendin päähän syntynyttä kuhmua. Arianna tönäisi Jackin pois ovensuulta ja auttoi Evietä nostamaan Lendin sänkyyn.

"Mutta hei, hän osoitteli minua tuolla kammotuksella," Jack sanoi ja osoitti lamautinta. "Minusta ei olisi teille mitään hyötyä tajuttomana."
Haluatko kokeilla," Evie kysyi, ja tähtäsi lamauttimensa kohti jackiä. Tämä kuitenki ehti kadota seinään, ennenkuin Evie sai sähköistettyä hänet.

"Jäätkö vahtimaan ettei hän palaa? Minulla on aisiaa Lendin isälle." Evie kysyi Ariannalta. Tämä nyökkäsi ja Evie katosi alakertaan. Samassa Lendin lumous häilyi taas, ja hän räväytti silmänsä auki.

"Sait aika kovan kolauksen." Arianna naureskeli.

"Voitko pitää Evien seuraavalla kerralla kauempana, jotta saan Jackin tainnutettua, ennenkuin pääni pimenee?" Lend pyysi Ariannalta.

Jack istuskeli oven ulkopuolella ja hihitteli.

"Seuraavaan kertaan siis." Jack naurahti, ennenkuin teki oven vastaiseen seinään ja katosi keijupolkujen pimeyteen.

« Viimeksi muokattu: 20.12.2013 18:06:31 kirjoittanut MindyMauron »
What makes you different, makes you dangerous.