Nimi: Merirosvoja ja seikkailuja eli taianomaisin joulukuu
Ikäraja: Korkeintaan K11 // Beyond lisäsi ikärajan otsikkoon.
Fandom: Pirates of the Caribbean
Haasteet: Fandom10-haaste PotCilla ja lisäks joulukalenteri-haaste PotCilla
Oma sana: Elieli. Mä melkein luovutin jo tän suhteen, mutta en nyt sitten luovuttanutkaan. Pääsette pian lukemaan ykkösluukun. Ja siis mä kirjotan raapaleita aina yhden päivässä ja niin, ne ei aina välttämättä liity edelliseen raapaleeseen, joten älkää odottako liikoja. Kokeillaan, miten tää lähtee!
Merirosvoja ja seikkailuja eli taianomaisin joulukuu
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Will ja Elizabeth
Paritukset: Will/Elizabeth
Fandom: Pirates of the Caribbean
Yhteenveto: Will on palaamassa kymmenen vuoden jälkeen ja saa viettää päivän Elizabethin kanssa
Oma sana: Eipä mulla mitään sanottavaa tästä, nauttikaa.
Luukku 1
Kohtaaminen
Will Turner seisoi Lentävän hollantilaisen kannella ja katseli maata Hän yritti nähdä vaimonsa Elizabethin paremmin, mutta näki vain pienen hahmon. Hän ei malttanut enää odottaa, odotusta oli ollut jo kymmenen vuotta.
Will jo seisoi Elizabethin vieressä, kaappasi tämän syleilyynsä. Heillä olisi vielä koko seuraava päivä aikaa. Sen päivän jälkeen olisi Willin mentävä Lentävälle hollantilaiselle ja he näkisivät vasta seuraavan kymmenen vuoden jälkeen. Eikä Will näkisi lastaan, joka kasvoi koko ajan Elizabethin mahassa. Elizabeth lopetti suudelman ja Will laski kätensä naisen jo pullealle mahalle. Kumpikaan ei halunnut miettiä seuraavaa päivää, jolloin he joutuisivat taas eroon toisistaan.
He halusivat elää tässä hetkessä.