Rin: Luciukselle ei tule lahjoja, ei vain tule. Vaikka hän lähettäisi Joulupukille kirjeen, jossa anelisi niitä
Lollipop Thief: Älä nyt vaan kuole, mä tarvitsen kommentteja!!
Fenrir: Kukas nyt ei Duddelipuppelista tykkäisi
Ja kukas ei mun avasta tykkäisi, siinä on ihana tyyppi :3
5.
Tuntematon, vanha ja oudosti pukeutunut mies + Harry(244)
”Äitiii, minä haluan tuon...” Dudleyn marisi ja roikkui luisevan Petunian paidan helmassa.
Harryn serkun lihava sormi osoitti massiivista muropakettia, joka oli sen vieressä olevan kyltin mukaan alennuksessa.
”Ei nyt kultas-”
”Äiti, minä oikeasti haluan sen!”
”Ei sanoinha-” Petunia yritti vielä.
”SINÄ ET RAKASTA MINUA, SINÄ ET RAKASTA....-” Dudley huusi ja nyyhkytti hysteerisesti.
Ohikulkevat ihmiset antoivat kyllästyneitä – joskus jopa sääliviä katseita.
”Kyllä äiti rakastaa Duddista, otetaan se muropaketti, kultapuppeli.”
Harry naurahti, Petunia mulkaisi häntä vihaisena. Hän nappasi muropaketin hyllystä ja työnsi samalla ostosrattaita eteenpäin. Hän käski Harryn, sekä (maanitteli) Dudleyn seuraamaan itseään.
”Ostetaan vielä jäätelöä, eikö niin kultaseni?” Petunia kysyi Dudleylta, joka nyökkäsi vakavana.
He kävelivät kohti jäätelökaukaloita, jotka olivat täynnä tuutteja ja puikkoja, joka makua.
Dundley ryntäsi innoissaan kohti kaukaloa ja avasi luukun.
”Minä otan tuon ja tuon ja tämän...” Dudley luetteli innoissaan. Harry huokaisi, tämä näytelmä toistui joka kauppareissulla.
Hän käveli hiukan kauemmas seuralaisistaan ja melkein kaatoi pinon papupurkkeja.
”Anteeksi, herra Potter?” Miehen ääni hänen takanaan kysyi. Äänestä huomasi, että puhuja oli selvästi todella innoissaan. Se tärisi.
Harry kääntyi ja näki edessään miehen, jolla oli pörröiset valkoiset hiukset, sekä suuri hattu.
”Joo”, harry vastasi epäröivästi. Hän kuuli, kuinka Petunia käveli hänen taakseen. Vieras mies näytti ymmärtävän, että nyt kannattaisi häipyä, koska Petunia ei pitänyt outoasuisista ihmisista ja mies oli varsin erikoisen näköinen oudossa viininpunaisessa kaavussaan. Hän kumarsi ja nosti suuren hattunsa ylös. Sitten mies kiiruhti murohyllyn taakse.
”Tunnetko sinä tuon miehen?” Petunia kysyi epäilevänä.
”En, Petunia täti.”
Mutta miehellä oli ollut kerrassaan ihana kaapu. Tuollaisen Harrykin halusi itselleen...