Larjus&Eririn: Muitakin Joutsenprinsessa diggareita?
Joo mä olen jo aikuinen, mutta ihan rehellisesti sanottuna tuo elokuva vain on yks maailman parhaimmista ikinä, mitä olen katsonut. Mä en oikeasti ymmärrä Kaunotar ja Hirviö hypetystä verrattuna tähän leffaan. Joo Kaunotar ja Hirviö on todella hyvä leffa, mut Joutsenprinsessassa vaan on jotain. Topin ääni
♥. Tarviiko muuta sanoa? :'D Miksi Topi ei oo voinut olla dubbaamassa Disney prinssejä enemmän, vain ja ainoastaan jossain pienissä rooleissa kuuluu. Ja nimenomaan suomeksi tuo leffa on täydellinen. ♥ Ne laulut toimii parhaiten suomeksi ja sen jälkeen toimii parhaiten italia
. Joutsenprinsessa oli myös mulle elämä, silloin kun mä olin 5 -vuotias. Kun sen ekan kerran näin.
Asiasta kukkaruukkuun. Mä katsoin tuossa noin viikko takaperin Call me by your name, leffan. Joo, mun piti käydä se kattomassa leffassa, mut se vaan jäi. Sit mä unohdin koko leffan olemassaolon, kunnes näin Areenasta et se tulee Pride 2020 viikolla Areenaan ja sit menin heti katsomaan sen sieltä (kun se sinne tuli). Luoja mikä tarina ♥. Mä oon pitänyt tyyliin Brokeback Mountainia yhtenä parhaampana LGBQ-leffana, mut joo eihän se nyt oo mitään tuon rinnalla. Ja sit kun on katsonut näitä haastatteluja vielä pojista ja kertovat miten noi kohtaukset on syntynyt, ni on ollut vähän silleen
fiiliksellä. Jos tiiätte ko. elokuvan niin tämä ns. ensisuudelma on aikalailla poikien itse improvisoitu versio. Pojat kerto, et menivät tekeen kohtausta ja ohjaaja sano vaan et joo kohtaus jossa ne suutelee, eikä mitään sen kummempia ihmeellisyyksiä ja pojat lähti tekeen ko. kohtausta, tekivät sitä moneen kertaan ja sit kun ne lopetti ja katto ympärilleen ni ohjaaja oli lähteny jonnekin huiteleen
. Kun olin nähny ton leffan ni lainasin samantein sen kirjan, jonka pohjalta toi oli tehty, luin sen noin päivässä. Mä olen hidas lukija. Ja sit sen jatko-osan (joka oli pienoinen pettymys) seuraavana päivänä.
Mut jos kiinnostaa katsoa ko. leffa ni suosittelen ehdottomasti. Timmyn taito näytellä on jotain sanoinkuvailematonta ja Armien kanssa
.