Rakastan elokuvia! En tietenkään kaikkia, mutta elokuvan maailma imaisee mukaansa. Hyvään elokuvaan tarvitaan hyviä näyttelijöitä, hyvä ohjaaja ja kaikki muutkin työntekijät sekä mielenkiintoinen juoni. Ohjaaja ei aina ole se, joka ansaitsee kaiken kunnian, kaikki vaikuttaa asiaan. Pimennossa olevia työntekijöitä kuten käsikirjoittajia, lavastajia yms... pidän suuressa arvossa. Tai no en tiedä miten suuressa, mutta arvossa kuitenkin! Olen kaikkiruokainen elokuvien katselija, mutta dokumentit ja sotaleffat vaikuttavat aika tylsiltä. Olen katsonut pari dokumenttia, toinen niistä on Michael Jacksonin This Is It, mutta se on oikeastaan aika jees dokumentti, joten ei siinä mitään. On se toinenkin semi. Nykyään on mahdollista tehdä hyviä elokuvia ja niitähän pukkaa tulemaan. Uskon, että aina voi saada uusia ideoita, kun vain jaksaa pohdiskella asiaa... Nykyelokuvat sisältävät runsain mitoin kliseitä ja toivoisinkin, että tehtäisiin elokuva, jossa ei ole yhtään sellaisia. Esim. kliseetön kauhuelokuva
Suomalaiset elokuvat ovat aika surkeita nykyään... Spedet ja Uunot + muut vanhat ovat aika hyviä, mutta nykyiset... Nouu. Eipä ole kovin montaa hyvää suomalaiselokuvaa olemassa.
Monet suorastaan vihaavat Potter-elokuvia, mutta ne nousevat suosikeikseni! Kyllä, niistä puuttuu paljon oleellisia ja ihania asioita, Voldemort on naurettava jne... mutta visuaalisuus on hienoa, sekin on hienoa, että pääosaesittäjät ovat pysyneet samoina, musiikki, näyttelijät, taianomaisuus, WAU. Näin ensin elokuvan ennen kuin olin lukenut yhtäkään kirjaa ja hahmojen ulkonäöt eivät ole olleet siis ongelma. Kirjat ja elokuvat ovat erilaisia ja se on vain hyväksyttävä. Muita suosikkileffojani ovat Christopher Nolanin Batman-trilogia, Inception, Aamiainen Tiffanylla, Pilvikartasto, Elämäni seinäruusuna ja muutama muu... Mahtavia näyttelijöitäkin on useita kuten Johnny Depp, Helena Bonham Carter...
Hmmh... voisin joskus tulla tänne lisää höpisemään... (: