Nimi: Söpö-syndrooma
Ikäraja: K-11
Genre: erittäin siirappinen fluff, femme, tuplaraapale
Beta: Swizzy ♥
Varoitukset: siirappia. ja tappamisen maininta.
A/N: hjalou c: en osaa nykyää kirjottaa mitään muutaku femmee ja kauhuu, mut eikai se haittaa c; nimestä ja kaikesta kiitus Swizzylle, oot ihana höpsöläinen ♥ nii ja anteeks että tää on dialogipainotteinen. en vaan osaa muuta 8D
Söpö-syndrooma
"Söpöily on söpöä", Sofi sanoi ja pörrötti tyttöystävänsä ruskeita hiuksia. "Varsinkin kun söpöilee sun kanssa." Katjaana hymyili tuijottaen päällään istuvaa Sofia suoraan tämän sinisiin silmiin. Tytöt silittelivät toistensa käsivarsia. "Sä oot myös tosi söpö."
"Minkä söpö-syndrooman sä oot saanut?" Katjaana tuhahti ja liu'utti sormeaan pitkin kultansa solisluuta.
"Sä teit tän mulle."
Katjaana naurahti ja suukotti Sofia pikaisesti tämän hymyileville huulille.
"Hupsu", Sofi kuiskasi.
"Äsken olin söpö."
"Olet sä yhä."
"Enkä."
Sofi tarttui allaan makaavaa rakastaan lanteilta ja kaatoi heidät kummatkin kyljelleen. Tytöt kikattivat kuin pikkulapset ja heidän sormensa hapuilivat toisiaan.
Sitten Katjaana kierähti Sofin päälle niin, että toisella oli lähes vaikeuksia saada henkeä. Ulkopuolisesta tapaus saattoi näyttää hellältä painilta.
"Sä tapat mut, tyttöseni", Sofi sanoi näytellen vakavaa.
"Hukut mun rakkauteen", Katjaana kuiskasi merkitsevästi.
"Hyi, kun susta on tullut siirappinen."
Katjaana kellahti Sofin päältä vielä kerran tytön viereen, kiinni toisen kylkeen. Sofi käänsi päätään ja huokasi. Hänen katseensa alkoi pikkuhiljaa lasittua, mutta sievä hymy kauniinpunaisilla huulilla säilyi. Katjaana katseli neitokaista lumoutuneena.
Sofi palasi oikeaan maailmaan räpsyttäen silmiään.
"Penni ajatuksistas", Katjaana kuiskasi ja silitti Sofin pehmeää poskea.
"Mä mietin."
"Oikeestiko?" Sarkasmi kuulsi Katjaanan äänestä saaden Sofin pyöräyttämään silmiään.
"Eikö meidän pitäs kertoa sun vanhemmille?"
Katjaana vuorostaan huokasi.
"Että sä osaatkin pilata tunnelman."
A/N2: arvostan kaikemoisia kommentteja :3