Kirjoittaja Aihe: Huispaajan päiväkirja | S, ficletsarja  (Luettu 2080 kertaa)

MoonyGirl

  • Vieras
Huispaajan päiväkirja | S, ficletsarja
« : 12.07.2013 02:38:52 »
Nimi: Huispaajan päiväkirja
Kirjoittaja: MoonyGirl
Genre: drama
Ikäraja: S
Haasteet: FanFic100 sanalla vuodet


Rakas päiväkirja
Äh! Ei kelmi voi kirjoittaa noin. Kuitenkin.
Hain tänään Rohkelikon huispausjoukkueeseen jahtaajaksi. Sirius haki lyöjäksi. Ja ajatella, me molemmat pääsimme siihen! Eikö ole mahtavaa! Annas kun kerron koko jutun:

Huomasimme seinässä ilmoituksen huispauskarsinnoista. Ajattelimme heti mennä mukaan, sillä pidimme itseämme hyvinä huispaajina. Olimme pelanneet monesti meillä.

Seuraavana päivänä haimme luutamme ja lähdimme kävelemään kohti huispauskenttää. Kentällä minua pyydettiin nousemaan ilmaan ja huomasin katsomossa punahiuksisen tytön. Tunnistin hänet heti Lilyksi. Päätin näyttää hänelle mitä osaan. Syöksähtelin ilmassa kuin haukka ja heitin monta kaatoa maaliin. Minut päästettiin epäröimättä joukkueeseen. Joukkueeseen pääsyni oli siis Lilyn ansiota. Sen jälkeen Sirius pyydettiin nousemaan ilmaan. Kun hän oli esitellyt hetken taitojaan, hänet päästettiin joukkueeseen. Sirius käveli luokseni ja juttelimme koko illan karsinnoissa. Yritin muutaman seuraavan päivän ajan kertoa Lilylle, että pärjäämiseni karsinnoissa oli hänen ansiotaan, mutta hän ei kuunnellut.

Voi ei! Sirius tulee-




Vai että oikein rakas päiväkirja. Tästä Jamppa saa kuulla pitkään


------


"Sirius! Tuon kynäsi jälki ei lähde pois!"
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 11:21:36 kirjoittanut Renneto »

Lily02

  • Vieras
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7
« Vastaus #1 : 12.07.2013 09:13:27 »
Hmm... Mitäköhän mun pitäisi kommentoida? 

Eli siis, oli hyvä, eikä kirjoitusvirheitä löytynyt. :)
Tuo loppu oli hyvä... ;D :D
Enempää ei irtoa, koska en vain osaa kirjoittaa tämän tapaisiin ficceihin mitään kunnollista.  ;)


Kiittäen, Lily02

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7, ficletsarja
« Vastaus #2 : 14.07.2013 13:27:53 »
Lily02: Kiitos kommentista. :)


-----


Löysin tämän päiväkirjan vasta tänään. Sirius oli piilottanut sen jonnekkin. Edellisestä kirjoituksestani on jo vuosi aikaa, joten ettei tämä menisi kokonaan sekaisin, päätin kirjoittaa tänne vain joka vuosi. Mutta nyt asiasta tärkeimpään, eli Lilyyn. Miksei hän pidä minusta. Mitä olen tehnyt väärin? Anturajalka käskee minua luovuttamaan, mutta en aio tehdä niin. Hän ei pidä edes siitä, että huispaan! Huispauksesta puheen ollen, hävisimme viime vuonna huispausmestaruuden Luihuiselle! Tänä vuonna olemme voittaneet kirkkaasti Puuskupuhin ja Korpinkynnen. Olemme Luihuisen kanssa tasoissa. Huomenna pelaamme ratkaisevan ottelun luihuisia vastaan. Luihuisten kapteeni Jeremy Flint, joka toimii myös jahtaajana on pahin vastus koko pelissä, sillä pitäjämme Laura Bryant ei saa palloja kiinni. Hänet oli pakko valita joukkueeseen, sillä kukaanmuu ei halunnut olla pitäjä. Itse toimin jahtaajana toista vuotta. Viime pelissä Puuskupuhin lyöjä ärsyyntyi Kuutamon selostuksesta ja löi ryhmyn suoraan Kuutamon päähän! Voitko kuvitella! Puuskupuh! Se taisi olla Amos Diggory. En ole ikinä pitänyt kauheasti siitä tyypistä. Hän pyysi Lilyä eilen treffeille kanssaan! Aion mennä katsomaan, ettei niissä tapahdu mitään mitä ei pitäisi. Pitääkin mennä...
« Viimeksi muokattu: 16.07.2013 00:51:40 kirjoittanut MoonyGirl »

Lily02

  • Vieras
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7
« Vastaus #3 : 14.07.2013 22:45:51 »
Vooi ei!!! Taas mä joudu... siis saan kommentoida... No, teksti saattoi olla ehkä vähän töksähtelevää välillä, mutta se ei todellakaan haitannut lukemista!! :D ;) Kuten taas, tämä oli hyvä.  :) JATKOOOOOO!!!!!!!

Kiittäen ja kumartaen,  Lily02

Number

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7, ficletsarja
« Vastaus #4 : 06.08.2013 00:38:30 »
Ah, ihanaa, huispausfic :3
Jotenkin niin Jamppamaista kirjoittaa päiväkirjaan kerran vuodessa, ja silloinkin vain ja ainoastaan Lilystä ja huispauksesta :DD. Kaikessa lyhyydessään ja aiheesta toiseen pomppimisessaan tuo olisi hyvin voinut olla juuri nuoren pojan kirjoittamaa päiväkirjaa. kuitenkin lukemista helpottaisi jos painaisit hieman enemmän sitä enteriä, anteeksi kun nipotan *häpeillen painaa päänsä*

Jos saa heittää pienen toiveen, niin toivoisin että seuraava kirjoitus kertoisi siitä luihus-ottelusta, vaikkei siihen sitä vuoden väliä jäisikään.

Kiittää ja kumartaa (:
.....ja käyttää edelleen liikaa hymiöitä.

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7, ficletsarja
« Vastaus #5 : 15.11.2013 16:41:29 »
Lily02 Töksähtelyn voin selittää sillä, että tämä todella on pienen pojan joka kaiken lisäksi on James, päiväkirja. Kiitos kommentoinnista :D
Number Kiitos kommentistasi, kiva kun pidit. En valitettavasti voi kertoa siitä ottelusta, sillä tämä menee kuitenkin vuoden välein  :(




A/N: Anteeksi pitkä tauko, mutta minulla on ollut paljon kiireitä koulun kanssa


Tämä on siis kolmas vuoteni Tylypahkassa. Minä, Sirius ja Peter emme ole vielä keksineet itsellemme kelminimiä, mutta arvelen, että saamme ne aikaiseksi pian.

Remus ja Lily ovat valvoaoppilaita ja olemme saaneet selville, että Remuksella on pieni karvainen ongelma joka kuussa ja olemme päättäneet auttaa häntä (vaikkei hän sitä itse tiedäkään). Peter kävi eilen lainaamassa pari animaagiuteen liittyvää kirjaa (ja kukaan ei sitten kerro tästä Kuutamolle tai opettajille!), sillä minulla ja Siriuksella on porttikielto kirjastoon. Minä ja Peter aloimme lukea kirjoja Siriukselle ääneen tarvehuoneessa, sillä Sirius on allerginen lukemiselle. Tähän mennessä emme ole saaneet aikaiseksi minkäänlaista muutosta.

Lily ei edelleenkään pidä minusta, enkä tiedä mitä tehdä! Sirius sanoo, että minun pitäisi jo siirtyä seuraavaan paikkaan ja että olen menettänyt kykyni. En edes tiedä mistä kyvyistä hän puhui. Kuutamo taas väittää, että olen liian tunkeileva ja että minun pitäisi pitää välillä taukoa! Miten minä voin pitää taukoa, kun Amos Diggory liehittelee Lilyä koko ajan! Peter taas sanoi; Jos hän ei sinua halua, hän ei sinua ansaitse. Peter on tällä hetkellä sairaalasiivessä ja Sirius ja Kuutamo lukitsivat minut makuusaliin. Taidan pian räjäyttää seinän...

Lily02

  • Vieras
Vs: Huispaajan päiväkirja | K-7, ficletsarja
« Vastaus #6 : 20.11.2013 18:53:56 »
Hihiii!! Jatkoa vihdoin!!:)

Täytyy sanoa, että oli kyllä hyvä! Ja tämä kohta.

Lainaus
Peter kävi eilen lainaamassa pari animaagiuteen liittyvää kirjaa (ja kukaan ei sitten kerro tästä Kuutamolle tai opettajille!), sillä minulla ja Siriuksella on porttikielto kirjastoon. Minä ja Peter aloimme lukea kirjoja Siriukselle ääneen tarvehuoneessa, sillä Sirius on allerginen lukemiselle

Sirius allerginen lukemiselle!!:D Ja olisihan pitänyt arvata, että tietysti Jamesilla&Siriuksella on porttikielto kirjastoon... ;D

Mutta joo, jatkoa kiitos!

-Lily-