Ven, toivottavasti olet jo paranemaan päin. Heheh, ehkä telepatiaa tosiaan. :--D Minunkin mielestäni raapaleet ovat aika vaikeita, joten olen iloinen, että olen mielestäsi onnistunut. Voi ei! Tämä on nyt hankalaa uskoa, kun olen mennyt huutelemaan trolololoota ja muuta, mutta kyllä minä ainakin tuota paritusta arvostan. En lakkaa kirjoittamasta, toivottavasti tekään ette kyllästy juttuihini. Kiitos paljon kommentista. ♥ (:
TOKO ~, apua auta minua, olen tässä miettynyt yötä päivää, miltä
kirahtaminen (XD) kuulostaa. Minäkin itken aina Hachikoa katsellessa, se on ainoa leffa, joka saa minutkin itkemään. Kaikki rakkauteni ilmaisulle
rakas koripallobimbo. <3 Sanamäärät tarkistaa puolestani ihanan fiksu kirjoitusohjelmani. Kysytkö uteliaisuudesta vai onko se valehdellut minulle? D: Siinä tapauksessa en sano sitä enää fiksuksi. Kiitos paljon kommentista. ♥ :3
Ana-chan, seiskassa ärsyynnyin mm. siihen, etten saanut Kurokoa samaan aikaan uskottavaksi ja... naurettavan dramaattiseksi. Voi että, mitkä tavoitteet minulla. XD Aomine on ehkä hauskin kirjoitettava, ihan vain koska Aomine. En todellakaan tiedä, mitä tehdään nyt
taidan tehdä Kise/Aomine/Kagami/Kurokosta one true nelikkoni ihan suosiolla eikun mitä. Mutta ihanaa, että tykästyt parituksiin, tulee jotenkin onnistunut olo. : D Hyvä, että bongasit tuon hassun kohdan, haluankin korjata sen nyt. Kiitos paljon kommentista. ♥ (:
A/N: Nimijuttuja. Tetsuya-Tatsuya kortti oli pakko vetää jossain vaiheessa. Rakastunut!Taiga on jo perussettiäni, mutta kuuun tykkään kirjoittaa sitä! Himuro on yksi vaikeimmista hahmoista, koska hän ei ole yhtä... räiskyvä kuin nämä muut höpsöt. Ja vähän lisää Kiyoshia, kuten toivottua.
MuraAkaa on ihan oikeasti tulossa kanssa, minulla on hei ideakin jo. Mitobella ei ole mitään syytä kirjoittaa latinalaisilla aakkosilla, mutta jätetään se hetkeksi huomiotta. Takeilla tarkoitan muuten
näitä, en tiedä miten niitä kutsutaan oikeasti. : D
10. Marry me babySanoja: 250
Hahmot: Taiga Kagami POV/Tetsuya Kuroko (+ Tatsuya Himuro & Daiki Aomine)Miten saan itseni näihin tilanteisiin, en tiedä. Tatsuya, Kuroko ja minä saman pöydän äärellä ei lupaa hyvää. Kukaan ei puhu mitään, kaikki on kiusallista ja vaikeaa, eikä kumpikaan heistä huomaa mitään ongelmaa.
Ongelmista tulee mieleeni, Kuroko istuu aika lähellä. Kätemme lepäävät ihan vierekkäin (miksi, saanko kysyä). Haluaisin lomittaa sormemme, ihoa kihelmöi ja aivot taistelevat mielihaluja vastaan ja
aiheenvaihto!
"Eikö ole hauskaa, kuinka nimemme ovat niin samankaltaiset?" Tatsuya kysyy arkiseen sävyyn ja Kuroko tyytyy nyökkäämään kohteliaasti. Oli jo aikakin, että joku nosti tuon kissan pöydälle.
"Ehkä olette kauan sitten erotetut veljekset", mumisen hiljaa ja kadun heti, sillä he jäävätkin tuijottamaan minua arvioivasti. Täytyykö ottaa kaikki todesta?
"Te kaksi olette jo... veljeksiä", Kuroko aloittaa. Vilkaisen vastapäätäni istuvaa Tatsuyaa kulmieni alta ja nyökkään niin pienesti, ettei hän vain huomaa.
"Ja hän antoi sinulle tuon sormuksen?" Kuroko varmistaa nyökäten ketjuun kaulani ympärillä.
"Niin", vastaan kiusaantuneena siitä, että Kurokon uteliaisuus iskee päälle täällä.
Haluan pois täältä. Varsinkin sitten, kun hän kääntyy katsomaan minuun (siitä läheltä) ja erehdyn katsomaan takaisin.
Massiivinen virhe.
Hänellä on muuten aika pitkät ripset (tai sitten se on mielikuvitustani), pehmeän näköiset huulet ja...
Aiheenvaihto vähän äkkiä!Ei sillä, että mikään aiheenvaihto auttaisi siihen, mitä hän keksii sanoa seuraavaksi.
"Hankkiiko Kagami sitten minulle sormuksen?" hän kysyy kuin siinä ei olisi mitään
väärää.
Hitto, en edes syö mitään, mutta yskäkohtaus vain jatkuu ja jatkuu. Tukehtui omaan hengitykseensä, miten oiva teksti hautakiveen. Aomine kävelisi siitä joka päivä ohi ihan vain saadakseen hyvät naurut.
Joku voisi kyllä heittää Kurokon vankilaan. Se pirulainen tappaa minut vielä oikeasti.
11. NimikirjaimetSanoja: 300
Hahmot: Teppei Kiyoshi, Tetsuya Kuroko & Taiga Kagami (+ Rinnosuke Mitobe)"Nyt on piru merrassa!" kevyesti hengästynyt Kiyoshi huudahti luokan ovelta - lähes jokainen läsnäolija kääntyi katsomaan häntä ihmetellen. Seurasi muutaman sekunnin hiljaisuus, minkä jälkeen ruokatunnille ominainen puheensorina jatkui epäröiden. Luokan ovelle dramaattisesti seisomaan jäänyt Kiyoshi astui sisään.
Kagamia nauratti. Häntä nauratti vielä sittenkin, kun Kiyoshi saapui hänen pulpettinsa eteen ja peitti sen takeilla.
"E-ei jumalauta. Ei kukaan enää sano, että
nyt on piru merrassa!" Kagami takelteli naurahdusten välissä. Hän ei ehtinyt edes häpeillä sitä, että tunsi moisen oudon ihmisen.
"Siisti suutasi", tilanteesta kiinnostunut Kuroko soimasi ja Kagamia nauratti vielä hiukan enemmän.
Vanhukset."Nyt, kun Kuroko pääsi paikalle", Kiyoshi sanoi jättäen huomiotta sen, että toinen oli ollut paikalla koko ajan, "Minulla on tärkeää kerrottavaa. Mitobe oli kultainen ja pesi meidän takkimme. Mutta nyt..."
Kiyoshi tarttui päällimmäiseen takkiin ja vilautti pesulappua harmistuneen oloisena.
"...Kokomerkinnät lähtivät vahingossa pois. Mitobe merkitsi näihin nimikirjaimet, mutta eihän se meitä kolmea nyt mitenkään auta!"
Kiyoshi odotti reaktioita, mutta mikään ei muuttunut kaksikon kasvoilla. Hän seisoi hetken hiljaa, mietti tarkkaan, mitä tekisi, mutta päätyi lopulta rauhoittumaan normaaliksi itsekseen.
"Ehehe, mitäs nyt tehdään?" hän hymähti (koska vakavuus ei sopinut hänelle kuin pieninä annoksina). Kuroko oli jo ehtinyt napata yhden takeista itselleen.
"Tämä on minun", hän selvensi Kiyoshin hämmentyneille kasvoille, "Ja mitä suunnittelet?"
Kiyoshi laajensi silmiään nostaen samalla kätensä torjuvaan asentoon.
"Hei, hei, älä nyt sinäkin aloita tuota! En 'suunnittele' yhtään mitään", hän puolustautui nopeasti vanhasta tottumuksesta.
"Tuo, mikä on kulahtanut kyynärpäästä, on sinun. Kiitos, kun tulit selvittämään asian ja hyvää päivänjatkoa", Kuroko selitti kumartaen pienesti. Kiyoshikin ymmärsi, että hänet yritettiin häätää pois, joten hän poistui huomattavasti vähemmin äänin kuin oli saapunut ja vilkutti Kurokolle sekä nyt jo perin pohjin hämmentyneelle Kagamille hyvästiksi.
Mutta oikeasti, uudet takit olivat niin kalliita. Käytävällä kävellessään Kiyoshi tutki vaatteen huomattavia kauneusvirheitä hiukan harmistuneena. Hän ei voinut olla ajattelematta, että toisinaan Kuroko oli turhan terävä.