Nimi: Leimahdus (minä sytyn ja te palatte)
Ikäraja: K-11
Paritus: hentoinen Daphne/Pansy, Pansy/Astoria
Varoitukset: tissejä, toisten satuttamista, huumeita ja mitä muuta pariin sataan sanaan mahtuu
Summary: Kolme erilaista keskiviikkoa, yhen tarinan alku ja yhden loppuAN: Tuskinpa moni ymmärtää mitä tässä tapahtuu. Mun headcanon Pansy/Astoria-parituksesta ("
Kuinka käärmetytöt palavat"), tykkään tästä tekstistä itsekkin jonkun verran (: ja maailman typerin nimi koska aivot suoltaa kakkaa kiitos lukemisesta puspus
One True Genre - angst, FF100 (029. syntymä)Keskiviikot olivat täydellisiä, enää muutama aamu viikonloppuun, muutama aamu edellisestä, muutama tähti taivaalla,
muutetaanko asumaan tähän iltaan eikä liikuta enää milloinkaan? Minä nauroin käheästi Daphnen kuiskaukselle, hänen hengityksessään pyörteili havumetsän havina. En saanut sanoja suustani, aivot tuntuivat niin kovin lamautuneilta, hapuilin vastausta minuutteja kunnes unohdin mitä tyttö oli sanonut.
Me yhdeksän, oli niin ironista että meitä oli pariton määrä, välillä minäkin unohdin ketkä meistä olivat yhdessä ja ketkä eivät. Istuimme ringissä, jalat ristissä,
(miksei kukaan kaipaa meitä mihinkään?)
sormet ristissä etteivät ajatukseni juoksisi niin levottomina. Unohdin mitä olin sanomassa, miksi annoin Daphnen laskea kätensä polvelleni. Sätkä sormieni välissä huusi huomiota ja imaisin keveästi.
”Muista pitää sitä hetki sisälläsi.” Minä ja Astoria katolla, taivas sateesta hopeisena, hänen hiuksensa valuivat vettä ja verta vuorotellen – noinko kovaa minä hänen hiuksiaan vedinkin? Sätkä hänen suloisilla huulillaan, anna minun maistaa sinun maailmaasi, niin hän oli rukoillut. Hänen paljaat rintansa olivat mustelmilla, kylkiluita pitkin kiipesivät minun kynteni ja hänen silmänsä vannoivat valoja taivaalle, tällaistako on olla vapaa, tähänkö minun aitani päättyvät –
”Anna mun koskettaa sua.”
”Älä.”
”Sinä? Ja Astoria?” Daphne sylkäisi nimen. Ja minä näin hänen silmistään että tätä en voinut enää voittaa
ja hetken minä ajattelin jo että tämä olisi häviämisen arvoista – mutta ne olivat hänen silmänsä jotka antoivat huulilleni hymyn.
”Anna minä leikin hänellä, opetan hänelle kuinka sytyttää maailmansa tuleen.” Daphne tiesi ettei se ollut kysymys, ilman hänen lupaansakin tämä olisi ainoa kompromissi johon jäisin.
”Älä polta itseäsi.”
Minä suutelin häntä ohuelle solisluulle (mitä sille kaikelle viattomuudelle tapahtui, kuinka me tuossa hetkessä kadotimme sekä itsemme että toisemme?) ja myöhemmin en enää muistanut miltä hänen vaniljansa tuoksui.