Kirjoittaja Aihe: Shampoopilviä, Luna/Hermione, S  (Luettu 2842 kertaa)

Jeeetu

• Puoliverinen
Shampoopilviä, Luna/Hermione, S
« : 06.01.2013 11:49:30 »
Nimi: Shampoopilviä
Kirjoittaja: Jeeetu
Beta: Swizzy
Pairing: Hermione/Luna
Genre: fluffy, femme
Ikäraja: S
Haasteet: Tajunnanvirtaa

Vesi virtasi, Lunan pitkät vaaleat hiukset riippuivat märkinä Lunan vartaloa vasten. Suihkukaapin ovi avautui ja kihara pää työntyi esiin.

“Hermione? Mitä sinä täällä teet?” Luna kysyi ja yritti peittää vartaloaan.
“Anteeksi, täältä Cormac ei minua ainakaan löydä”, Hermione selitti.
“Oliko arvoitus helppo?” Luna kysyi.
“Joo, aika helppo. Ratkaisin sen viidessä minuutissa.”

“Voisitko ojentaa shampoon? Olet vähän edessä” Luna totesi.
“Joo totta kai”, Hermione vastasi ja ojensi pullon. Hänen kätensä hipaisi Lunan paljasta rintaa.

“Anteeksi”, Hermione kuiskasi ja punastui.
“Ei se mitään”, Luna hymyili. Vaaleatukkainen tyttö laittoi shampoota hiuksiinsa.

“Voisinko auttaa? Minunkin on välillä vähän hankalaa pestä näitäkin ja sinulla on vielä pidemmät hiukset”, Hermione ehdotti.
“Okei”, Luna totesi.

Hermione levitti shampoota toisen pehmeisiin hiuksiin. Hermionen kädet kulkivat Lunan hiuksissa, välillä koskettaen vaaleatukkaisen niskaa, olkapäitä, selkää.

Luna aloitti hiuksiensa pesemisen, hänen ja Hermionen välissä oli vain ohut vesiverho. Hermione näki jokaisen piirteen Lunan vartalossa, nyt tämä seisoi jo vapautuneemmin.

“Cormac on jo varmaan luovuttanut suhteeni”, Hermione toivoi.
“Sinähän olet ihan märkä”, Luna tokaisi.
“Ainiin… Voi ei”, Hermione sanoi.
“Voit lainata minun pyyhettäni”, Luna ehdotti.
“Mutta eikö sinulla ole vain yksi pyyhe?” Hermione kysyi.
“On tietysti, mutta me voimme jakaa sen.”
“Kiitos.”

Luna sammutti vesihanan. Hermione otti pari askelta toiseen tyttöön päin, Luna paketoi heidät samaan pyyhkeeseen. Luna alkoi vaatettaa itseään, Hermione istui tytön vieressä pyyhkeeseen kääriytyneenä ja yritti kuivata suurimpia vesiä pois.

Luna oli valmis. Hermione halasi Lunaa ja suikkasi suukon tytön poskelle.
“Kiitos seurasta. Nähdään huomenna”, Hermione lupasi ja lähti. Luna jäi tuijottamaan tämän perään.
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Renneto

• Melancholiette
  • Kuin tylsää, kurjaa, tympeää ja tyhjää
Vs: Shampoopilviä, Luna/Hermione, S
« Vastaus #1 : 13.01.2013 23:46:08 »
Lainaus
“Kiitos seurasta. Nähdään huomenna”, Hermione lupasi ja lähti. Luna jäi tuijottamaan tämän perään.

:D

Pesetymisen eroottisuus on kiinnostavaa juuri siksi, että peseytyminen voi olla myös kaikkea muuta, ja arkipäivässä usein onkin. Tässäkin painoteltiin pehmeillä hipaisuilla ja shampoolla, joka epäilemättä peitti aina strategiset paikat. :> Tässä oli tosi kiva tunnelma. Erityisen mukavaa oli se, että aluksi olin huokaista syvään, että eikö Lunasta voi kirjoitettaa femmeä ilman että hänen hiuksiinsa puututaan mutta tässä sille oli erinomainen (teko)syy, onneksi olkoon, Hermione, jolta ei mene kauaa ratkaista arvoituksia ja päästä lähemmäksi päämääräänsä!

Lainaus
Luna aloitti hiuksiensa pesemisen, hänen ja Hermionen välissä oli vain ohut vesiverho.

Olipa kivasti kuvailtu: oli helppo päästä mukaan tunnelmaan. Kiitos söpöilystä!
perhosen siivenisku

Jeeetu

• Puoliverinen
« Vastaus #2 : 16.01.2013 18:34:10 »
Renneto: Kiitos kommentistasi! Itse en ole varmaan yhtäkään femmeficciä Lunasta lukenut, joten vaikea tuosta hiusjutusta sanoa : ) Kiitos vielä kerran kommentistasi!
my heart

Vlad

• Sudenmorsian
  • Loveatar
« Vastaus #3 : 16.01.2013 18:40:56 »
Enpä ole ennen Hermione/Lunaa lukenut, joten en tiedä parituksesta mitään, mutta tämä oli söpö :D Hahmot olivat ainakin omasta mielestäni IC ja Luna oli ihana. Vähän tirskahtelin sille, että Hermione pakoili Cormacia, mutta se hautautui nopeasti tämän ficceröisen ihanaan ja söpöiseen tunnelmaan. Lunakin onnistui hieman hihityttämään loistavilla kommenteillaan, joista esimerkkinä toimikoon vaikka tämä:

Lainaus
“Voisitko ojentaa shampoon? Olet vähän edessä”

Tässä ficissä ei tainnut olla mitään, mistä en olisi pitänyt. Tämä oli ihana, suloinen ja fluffyinen femme. Ja saman pyyhkeen sisään kietoutuneet Luna ja Hermione olivat suloisia. Tekstin otsikko oli mielestäni yhtä tämän itse ficin kanssa. Molemmat olivat syötävän suloisia ja jotenkin pehmoisia. Tykkäsin siis paljon.
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。

"Always"
1946-2016

Yökulkija

• Rainbowned
« Vastaus #4 : 16.01.2013 20:54:57 »
Tää on tosi söpö! Tykkäsin ihan hirveästi. Hermione/Luna on kiva paritus, ja muutenkin kaikki missä on Lunaa ja missä Luna on niin IC kuin tässä. :3
Lainaus
“Oliko arvoitus helppo?” Luna kysyi.

--

“Voisitko ojentaa shampoon? Olet vähän edessä” Luna totesi.

---

“Voit lainata minun pyyhettäni”, Luna ehdotti.
“Mutta eikö sinulla ole vain yksi pyyhe?” Hermione kysyi.
“On tietysti, mutta me voimme jakaa sen.”
Lainailin nyt kaikki yhteen pötköön ihan muuten vaan. Nämä ovat niin lunamaisia kohtia kuin voi olla, erittäin lunamaista ajattelua. Tuollaista huomaavaista ja vähän toteavaa. Söpöä. Sekin on tosi lunamaista, kun Luna on heti valmis jakamaan pyyhkeensä.

Nimi oli kiva ja sai minut klikkaamaan tämän auki. Lopetus oli myös onnistunut (vaikuttaa melkein siltä, että ne tapaavat joskus toistekin). Tykkään tällaisista lyhyistä, matalaikärajaisista söpöstelyfikeistä. Piristi todella iltaani, kun löysin tänne. :)

Jeeetu

• Puoliverinen
« Vastaus #5 : 17.01.2013 18:34:41 »
Vlad: Kiitos paljon kommentistasi! Awww, ihan fanityttöilyttää : )
Yökulkija: Isot kiitokset sinullekin kommentistasi! Awww oikeasti tekisi mieli kiljua :D
my heart

Letizia

« Vastaus #6 : 17.01.2013 20:25:18 »
Voi Hermione! Luulisi, että linnasta löytyy muitakin piilopaikkoja kuin korpinkynsien suihkutilat, mutta näppärä tekosyy. :D (Ja tosiaan, Cormac ei muistaakseni vaikuttanut kaverilta, joka ihan heti pääsisi Korpinkynnen ovesta).

Tykkäsin siitä, miten Luna ei alkuihmetyksestä päästyään turhia hätkähdä vaan toteaa että "ai jaa, oliko arvoitus helppo" ja jatkaa peseytymistä. Tylypahkassa on varmaan totuttu näkemään kummempaakin kuin kylpyhuoneeseen ryntäävä kaveri. Lunan kommentit olivat muutenkin kivaa luettavaa, ja tämä oikein suloinen fikki. :)
Katharsis. Kello neljä keitän kahvin ja porkkanan. Istun verhon väliin kuulemaan kosmosta, yön sirkkuja ja postinkantajaa.

Jeeetu

• Puoliverinen
« Vastaus #7 : 19.01.2013 13:51:40 »
Letizia: Kiitos kommentistasi! Kiva että tykkäsit : )
my heart

Herkkuoone

• Vieras
« Vastaus #8 : 24.03.2013 13:03:17 »
Melkein meinasin tähän alkuun sanoa, että en ole aiemmin Hermione/Lunaa lukenut, mutta sitten muistin, että olenpas. No, tämä olkoon siis toinen askel kohti tämän parituksen saloja. Ehkä jos luen Hermione/Lunaa tarpeeksi paljon, pystyn ymmärtämään sitä paremmin, vaikka ajatus heistä yhdessä tuntuukin hieman oudolta: hehän ovat kuin toisilta planeetoilta!

Dialogi on kaikin puolin toimivaa ja erityisesti tykkäsin tästä pätkästä sekä sen jatkumisesta:
“Sinähän olet ihan märkä”, Luna tokaisi.
“Ainiin… Voi ei”, Hermione sanoi.

: D Jotenkin tästä ja tuosta “On tietysti, mutta me voimme jakaa sen” kohdasta tuli Lunan kohdalla sellainen viaton olo; tyttö ei ehkä ajattele sitä, miten usealla eritavalla hänen sanojaan voi tulkita. Tosi suloista kuitenkin, että Luna tahtoo jakaa pyyhkeensä Hermionen kanssa, aww. :3

Tykkäsin tapahtumapaikasta: en ole aiemmin törmännyt tekstiin, jossa oltaisiin peseytymässä näin matalassa ikärajassa. Yleensä ne tekstit ovat olleet sieltä ikärajaskaalan toisesta päästä. : D Hihittelin myös tuolle, kun Hermione pakoilee Cormacia – tai ainakin väittää näin tekevänsä. Eihän sitä voi tietää, vaikka se olisikin oikeasti vain tekosyy päästä Lunan lähelle. ;>

Tuo lopetus hieman hämmensi minua, koska tuo halaus ja suukon suikkaus toisen poskelle.. Se kaikki tapahtuu niin yllättäen ja nopeasti. Myöskin hahmojen välinen kemia, heidän suhtautuminen toisiinsa ei vastannut sitä, millaiseksi sen itse miellän kirjojen ja leffojen pohjalta: Lunan ja Hermionen välit eivät ainakaan kouluaikoina olleet missään vaiheessa näin lämpimät, vaan aina heidän välillään oli pientä jäätä. Mutta siitä huolimatta ihan mukavaa lukea tällainen, hieman erilainen tulkintakin. :>

Kiitos!
~ Herkku.

//Harpytin: Hyi, mitkä väristykset sain pelkästä Sirius/Severuksen ajattelusta! Iiuuuh! D: Minusta S/R on ihan eri kategoriassa, koska Sirius ja Remus ovat erilaisuuksistaan huolimatta sentään läheisiä ystäviä. :p Hmm.. Drarry tosiaan voisi olla tämän parituksen slash-vastine. Minusta vähän tuntuu siltä, että slash-tyttönä minun on vaikeampi suhtautua femmepareihin, joten ehkäpä epäluuloni tätä paritusta kohtaan johtuvat ihan puhtaasti siitä. :p
« Viimeksi muokattu: 24.03.2013 13:51:30 kirjoittanut Herkkuoone »

Beelsebutt

• old but not obsolete
« Vastaus #9 : 24.03.2013 13:33:22 »
Ihan pakko aloittaa:
ajatus heistä yhdessä tuntuukin hieman oudolta: hehän ovat kuin toisilta planeetoilta!
Herkullinen, mietippä vaikka H/D tai Sirius/Severus, jossain määrin jopa Sirius/Remus (sekä vähemmässä määrin D/Hr). Eihän niissä muuta olekaan kuin vastakkaisuuksia :P

Mutta joo, asiaan! Kieltämättä näitten kahden yhteensaattaminen voi olla haasteellista, mutta sulla on ideasampo suoltanut hienon idean, jolla tyttäret saadaan läheiseen paikkaan suhteellisen helpostikin. Bravo! :D Jos mä jotain jäin kaipaamaan niin ehkä jomman kumman ajatuksia, esim. mitä Hermione mietti kun katseli Lunan peseytymistä. Sillä olisi toki ikäraja noussut, mutta en tarkoita, että oltaisiin ihan yläikäisiin menty. Ihan pari lausettakin olisi tuonut minun makuuni lisää täyteläisyyttä ficciin.

Tosin! Nyt kaikki jää lukijan mielikuvituksen varaan ja voinen sanoa, että mulla sitä riittää, joten täytän itse omassa päässäni rivien välit ;D En mä kuitenkaan usko, että tää sunkaan mielessä on ihan pelkkään kaveruuteen jäänyt edes ajatustasolla, siis Hermione/Luna tässä, sen verran hikinen tunnelma ficissä on huolimatta siitä, että paljon jätetään kertomatta :P Jänniä kohtia parituksen suhteen on kuitenkin paljon, kuten se, että Hermione hipaisee Lunan rintaa ja punastuu. Luna taasen ilmeisesti jännittää pesemistä, koska vesiverhon takana seisoo jo vapautuneemmin. Näillä syntyy jännite eikä se tosiaankaan vaadi paljoa. Henkeä pidätellen tätä lukee. Joo, unohda koko toive, että olisi pitänyt avata enemmän, kun eihän tätä tarvitse! Se on kaikki siellä, mulla vaan kesti näköjään pari lukukertaa löytää :P

Kiitos! :)

// Herkutin, sovitaan niin :P
« Viimeksi muokattu: 24.03.2013 13:51:33 kirjoittanut Harpy »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain