Huh, menipä pitkälle tammikuuta ennen kuin kykenin perehtyä loppuihin luukkuihin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
19Olipa jännä. Ensin lapsellisesta innostuksesta (nautin dialogin puhekielisyydestä <3) Andromedaan ja nostalgisiin, jopa hivenen surullisiin ajatuksiin. Miellyttävä siirtymä, tosin nyt tekee mieli r00kiä :F
Viimeisen, Tediltä kesken jääneen laatikon Andromeda oli päättänyt polttaa loppuun. Etteivät menisi hukkaan.
Helmi idea <3
20Awww. Sä teet näistä jotenkin niin ihanan parin
Sun Hermionessa on särmää enemmän kuin useimmilla, itseni mukaan lukien, ja musta tuntuu että sun Hermy on lähempänä canonia. Ronin pehmoilevat puheet on kerrassaan luttanat <3 ja sukatkin varmasti ovat
21Suloinen ajatus, että Ron on hyvä kokki! Mä lähdin heti miettimään tälle taka-ajatuksia, kuinka Ron oli nuorella iällään viihtynyt ainakin välistä mielellään äitinsä luona, kun on kaksi vuotta vanhemmat riiviökaksoset, jotka varmasti hyppyyttivät Ronia koko lapsuuden ajan
22George kilpaili Teddyn kanssa siitä, kumpi saisi suuhunsa sullottua suuremman määrän nakkeja kerralla, ja Angelina keskittyi kannustamaan Georgea niin tarmokkaasti, että hädin tuskin ehti itse syödä perunoitaan, ennen kuin ne jäähtyivät.
Aivan ihana! Rakastan sun George/Angelinaakin
Huisa ajatus, että George ja Teddy kisaavat nakkien määrästä, tosin Georgella on varmasti isompi suu, ehkä se voittaa kuitenkin
Mut parasta oli Angelinan kannustus
23Hehe, saahan se Molly toivoa, mutta ehkä kuitenkin parempi tehdä itse se aloite, niin asiat menee niin kuin pitää
Ja voihan Louisin silmäripset x) Kivaa, että taikaväestölläkin on oma joulurauhan julistuksensa
24LOL, nään sieluni silmin Mollyn pitsiteddyssä ja Arthurin lateksitangoissa. Sano, ettei Fleur kuitenkaan sellaisia?
Leppoisan luppoisa lopetus kalenterille, rauhallisuus siipii tänne asti ruutujenkin läpi <3
Hei, mahtavan iso kiitos sulle urakasta, en olis itse lähtenyt tällaiseen edes kirveellä uhattuna. Mutta hoidit homman kotiin loistokkaasti, tyylikkäästi ja ennen kaikkea ilahduttavan koukuttavasti! Kiitos ja hyvää vuoden alkua <3