Kirjoittaja Aihe: Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, S  (Luettu 2422 kertaa)

Roosa

  • Vieras
Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, S
« : 27.11.2012 22:25:28 »
Ficin nimi:
Kirjoittaja: rebecca_riddle
Ikäraja: S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre: Adventure, fluffy, AU               
Varoitukset: KIRJOITUSVIRHEET!!!

Prologi

Draco Malfoy ilmiintyi poksahtaen jästiorpokodin taakse, ja käveli sen ovelle.
Nuori mies koputti ovea muutaman kerran, ja sen avasi eräs orpokodin työntekijöistä.

"Herra Malfoy?" nainen kysyi, ja miehen nyökätessä kehotti tätä astumaan sisään.
Nainen saattoi miehen johtajan luo.
"Penelope, herra Malfoy saapui", nainen kertoi rouva Riverille.
"Hei," nelikymppinen nainen tervehti, ja johdatti Dracon toimistoonsa.

"Haluatte siis adoptoida tytön?" rouva River varmisti.
"Kyllä, mieluiten noin kuusivuotiaan", mies vastasi ja pyysi saada käydä vessassa.
Hän menikin vessaan, ja lausui loitsun.
"Paikannous noitaus", sanoi hiljaa, ja rakennuksen pohjapiirros ilmestyi hänen eteensä.
siinä oli kolme punaista pistettä, ne kertoivat rakennuksen taikakykyiset.

Muutamalla lisäloitsulla sai eteensä pisteiden tiedot.
Hän oli arvannut toisen; Cassandra Philippe Adalmine Elizabeth Rosier, nainen, 6 vuotta.
Itsensä hän tiesi; Draco Lucius Malfoy, mies, 26 vuotta.
Mutta kolmas piste oli yllätys; Penelope Annabelle River (os. Dawson), nainen, 42 vuotta.

Hienoa, tämä tekee asiat helpommiksi, mies ajatteli.
Hän palasi johtajan toimistoon, jossa rouva River odotti.
"Tahdon adoptoida Cassandra Rosierin."

"Miksi juuri hänet?" nainen kysyi, hänen mielestään tytössä ei ollut mitään erikoista.
"Koska hän on noita, kuten sinä. Ja minä", Draco sanoi.
"Miten...?"
"Paikannous noitaus", mies vastasi, eikä rouva River enää ihmetelllyt. Loitsu paljasti kaikki taikaolennot.

*****************************

"Hei, minä olen Draco Malfoy, olen uusi isäsi", Draco kertoi ruskeasilmäiselle tytölle.
"Minä olen Cassandra, mutta minua sanotaan 'Sandraksi", tyttö sanoi vilkuillen uteliaana Dracoa.
Mies katsoi tyttöä. Cassadralla hiukset olivat niin tumman ruskeat, että ne näyttivät melkein mustilta. Cassandra oli hieman muita ikäisiään lyhyempi, mutta se ei tuntunut haittaavan tyttöä.

He ilmiintyivät orpokodin takaa Malfoyn kartanolle.
Mies kumartui Cassandran tasolle ja kuiskasi tytön korvaan;
"Tervetuloa kotiin, Cassandra Philippe Adalmine Elizabeth Malfoy."                                                         
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 11:58:24 kirjoittanut zougati »

Maom-mix

  • Vieras
Vs: Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, K-13
« Vastaus #1 : 01.12.2012 02:22:52 »
Hmm... mielenkiintoista :) Draco ei ainakaan vielä vaikuttanut tutun kylmältä, tosin näin lyhyestä pätkästä on vielä paha sanoa mitään :D Teksti tökki joissakin kohdin aavistuksen verran, tosin se ei haitannut ollenkaan. Jään odottamaan uteliaana jatkoa toivoen sitä pian. Hyvältä näyttää ;)

~Maom-mix

Noway

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, K-13
« Vastaus #2 : 02.12.2012 18:25:05 »
Jatkoa! En nyt tällä puhellimela saa kunnon kommenttia aikaiseksi. Tykkäsin tosi paljon. Musta vaan jotenkin tuntuu että Dracolla on joku suunnitelma. Draco tuntu jotenki tosi lämpimältä persoonalta, joka oli sillä lailla hyvä juttu.. Nohh ootan vaan jatkoa innolla.

Wenni

  • Vieras
Vs: Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, K-13
« Vastaus #3 : 05.04.2013 19:32:38 »
Oih! Itse pidin tästä pätkästä. Ainoa asia on mikä mietityttää miksi hän edes halusi adoptoida tyttären? Kiitos lukuhetkestä & toivottavasti saan niitä pian lisää ;)

Pollomuhku

  • ***
  • Viestejä: 90
    • Kirjablogini
Vs: Pikkuprinsessa nimeltä Malfoy, K-13
« Vastaus #4 : 21.04.2013 19:36:36 »
Tämähän tuntuu mielenkiinotiselta. Draco on kunnon velho eikä epäiröi tarttua taikakeinoihin. Muuta en nyt vielä oikein osaa sanoa. mutta jatkoa jään odottelemaan!Jos sitä tulisi vielä... :)
Neljäs varjelus

ava by vanilje