Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352722 kertaa)

Inviere

• murhamuumi
Vs: Adara, Siriuksen tähti 17.8: luku 156/160
« Vastaus #880 : 17.08.2008 21:33:02 »
Ihana luku. Severus ja Viola olikin kaksosia, aika yllättävä käänne mutta sopii tähän.  :)

Lisää vaan, kohta loppuu. Nyyh. 
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #881 : 17.08.2008 21:59:29 »
Lisää vaan äkkiä!  ;D
Hyvä ettei Severus kuollu, kiitos siitä ;D

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Siiseli

• vurrain
  • sunshine mixed with a little hurricane
« Vastaus #882 : 18.08.2008 19:52:57 »
Aaah.. Yksi lukija ilmoittautuu.

Ensin normi ylistys tekstistä, tämä on ollut lukunautinto. Teksti on helppolukuista ja ymmärrettävää, plussat siitä. Itse en oikein mieltynyt ensin ajatukseen, että Siriuksella oli tytär, mutta Adara tuntui luonnolliselta tässä kuviossa.. Herätithenkiin ihannoimani miehen, Siriuksen. Et tappanut Sevvie mussua. Kiitos siitä.

Rakentava palaute on lomalla, mutta minua surettaa, että tämä loppuu parin luvun päästä... Hyppäsin riemuissani ilmaan, kun näin jatkoa tulleen. Ihanaa.

Siiseli

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3

kurkista lippaaseen

Lokitar

« Vastaus #883 : 19.08.2008 22:45:11 »
A/N: Kohtalaisen hyvin kommenttia tullut koskien Kalkaroksen ja Violan sukulaisuudesta :D siitä hyvästä:

Luku 157. Harry

Kun Adara viimein pääsi pois muistoista, hän ei tiennyt mitä tehdä tai sanoa. Hän tuijotti järkyttyneenä eteensä. Hänen äitinsä, ja Kalkaros...
Kyyneleet valuivat hänen poskilleen. Kalkaros ei koskaan.. koskaan ollut vihannut häntä, hän vain pelkäsi ja kammoksui niitä tuskallisia muistoja Violasta... niitä muistoja jotka heijastuivat Adaran kasvoilta. Kasvoilta jotka olivat kuin hänen äidillään, Kalkaroksen siskolla… Ja Lily… Kalkaros oli aina suojellut Harrya koska tämä oli Lilyn poika.

”Adara!” George huusi rehtorin huoneen oven toiselta puolelta, mutta hän huusi kuuroille korville. George koputti ovea kolmesti.
”Adara?! Oletko kunnossa?” George huusi taas. Adara havahtui.
”Mitä?” hän kysyi käheällä äänellään.
”Harry on kadonnut”, George sanoi. Adara ryntäsi työhuoneesta ja lähti Georgen kanssa kohti ulko-ovia.
George ja Adara lähtivät eri suuntiin ja Adara törmäsi ulko-ovella Harryyn.

”Harry! Luojan kiitos, me jo säikähdimme että -”
”Ei minulla ole hätää… Tarvitsin vain aikaa miettiä.”
”Harry, Kalkaros antoi minulle muistoja, jotka sinun täytyy nähdä. Se on erittäin tärkeää, se koskee hirnyrkkejä”, Adara sanoi ja Harry katsoi tätä kysyvästi.
”Tule, ne ovat Dumbledoren ajatusseulassa”, Adara sanoi ja saattoi Harryn rehtorin työhuoneeseen. Adara erotti Harrylle tärkeät muistot ja otti Violaa koskevat takaisin pulloon. Harry painoi päänsä ajatusseulaan, ja Adara näki parhaaksi jättää hänet rauhaan. Suljettuaan oven perässään Adara nojasi selkäänsä oveen ja purskahti itkuun. Hän tiesi, ettei Harry tulisi sanomaan hyvästejä, joten Adara kuiskasi itse: ”Hyvästi, Harry…”

Hän istui yksin tarvehuoneen käytävässä ja tuijotti Kelmien karttaa. Hän tiesi, ettei hän saisi liikkua, mennä estämään Harrya… Tämän oli pakko tapahtua, jotta Voldemort kukistuisi…
Adara katsoi kuinka Harryn piste alkoi liikkua pois rehtorin huoneesta, kohtasi matkallaan Nevillen, ohitti Ginnyn, jatkoi kohti pihamaalle.
”Adara? Löysitkö Harryn?” George kysyi. Adara nyökkäsi synkästi.
”Missä hän nyt on?”
”En tiedä… Mutta tarvitsen sinulta palveluksen. Mitä tahansa kohta tapahtuukin, mitä tahansa minä sanon – älä päästä minua lähtemään tältä käytävältä”, Adara sanoi ja heitti sauvansakin Georgelle, joka oli kalpea ja pelokkaan näköinen.
”Mitä on tapahtunut?” George kysyi.
”Ei sen väliä, mutta älä päästä minua lähtemään Kiellettyyn metsään”, Adara sanoi. ”Lupaa se.”
”Lupaan”, George vastasi ja Adara katsoi takaisin Kelmien karttaan.

Harryn piste lähestyi Yaxleya ja seurasi tätä, kohti aukiota jossa näkyi monta pistettä. Muun muassa Rowle, Lucius, Narcissa, Voldemort, Bellatrix ja - Hagrid! Adara nousi ylös ja muisti nyt Georgen olevan tiellään.
”Täytyy olla jokin muu keino, on pakko olla!” Adara huusi ja katsoi karttaa.
Yhtäkkiä Harryn piste lakkasi liikkumasta, ja samoin teki Voldemortin piste. Bellatrixin piste liikkui nopeasti Voldemortin luokse. Narcissa lähestyi hitaasti Harryn pistettä. Kuolonsyöjät kokoontuivat tiiviimmin Harryn pisteen luo. Sitten Hagridin piste liikkui Harryn luo ja he kaksi liikkuivat samaan tahtiin kuolonsyöjien edellä kohti linnaa.
”Mitä tapahtuu?” George kysyi.
”Harry, Hagrid ja kuolonsyöjät ovat tulossa tänne”, Adara sanoi ja näki kuinka jotkin nimeämättömät pisteet liikkuivat kohti kuolonsyöjiä hetken ja katosivat sitten takaisin metsän uumeniin.
Adara ja George juoksivat kohti uloskäyntiä, kun linnassa kajahti taas kovaan ääneen Voldemortin puhe: ”Harry Potter on kuollut. Hän kuoli paetessaan, yrittäessään pelastautua sillä välin kun te annoitte elämänne hänen vuokseen. Me tuomme teille hänen ruumiinsa todisteeksi siitä, että teidän sankarinne on poissa.”

”Se on vale! Harry ei liikahtanutkaan!” Adara huusi Georgelle.
”Mutta miksi ei?! Eikö hän edes taistellut?!”
”Ei… mutta miksi hänestä on kartalla yhä piste?” Adara kysyi toiveikkaana ja he astelivat ruuhkautuneelle ulko-ovelle.
”Taistelu on voitettu. Te olette menettäneet puolet sotureistanne. Minun kuolonsyöjiäni on enemmän kuin teitä ja poika joka elää on mennyttä. Sodan on päätyttävä. Jos joku vielä asettuu vastahankaan, olkoon mies, nainen taikka lapsi, hänet teloitetaan samoin kuin hänen koko perheensä. Tulkaa pois linnasta, nyt heti, polvistukaa minun eteeni, niin teidät säästetään. Teidän vanhempanne ja lapsenne, veljenne ja sisarenne saavat elää ja saavat anteeksi ja te liitytte minun joukkoihin uudessa maailmassa, jonka me rakennamme yhdessä.”

He astelivat ulos kaikkien muiden joukossa ja Adara kuuli rintaa kirpaisevan äänen, joka oli lähtöisin McGarmiwasta: ”EI!”
”EI! HARRY!” kuului Hermionen ja Ronin epätoivoiset huudot. Ginny kiljui Harryn nimeä. Oppilaat alkoivat huutaa solvauksia ja karjua. Adara raivasi tiensä Georgen kanssa aivan eteen ja viimein Adara näki Voldemortin seisomassa Hagridin edessä, Hagridin pitäessä velttoa Harryn ruumista käsissään.
”VAITI!” Voldemort huusi. ”Se on ohi. Pane hänet maahan Hagrid, minun jalkoihin, mihin hän kuuluu!”

Hagrid laski Harryn nurmikolle.
”Näettekö? Harry Potter on kuollut! Ymmärrättekö nyt, te harhaan johdetut? Hän ei ollut koskaan mitään muuta kuin poika, joka luotti toisten uhrautuvan puolestaan!”
”Hän löi sinut!” Ron kiljaisi ja kaikki huusivat taas.
”Hän sai surmansa yrittäessään livahtaa karkuun linnan tiluksilta”, Voldemort sanoi ja hän suorastaan nautti valheestaan.
”Se on vale! Minä näin kaiken! Harry käveli Yaxleyn perässä sinun luoksesi! Sinä -!” Adara huusi vihaisesti.

”Kas, Musta… Bellatrix kertoikin, että sinä olitkin silkka pelkuri ja valehtelija”, Voldemort totesi. Samassa Neville hyökkäsi ihmisten keskeltä ja kirouksen saattelemana kaatui maahan ja menetti sauvansa.
”Ja kukahan tämä mahtaa olla…?” Voldemort sanoi ja Bellatrix nauroi.
”Se on Neville Longbottom, herrani. Aiheuttanut ongelmia Carroweille jo pitkään. Aurorien lapsi.”
”Aah, kyllä, muistan toki”, Voldemort sanoi. ”Mutta sinähän olet puhdasverinen, urhea poika?”
”Entä jos olenkin?” Neville kysyi lujalla äänellä.
”Sinä osoitat rohkeutta ja urhoollisuutta ja olet jaloa syntyperää. Sinusta olisi hyötyä minun joukoissani.”
”Minä liityn sinun joukkoihisi kun helvetti jäätyy umpeen!”

”Olkoon menneeksi”, Voldemort sanoi ja hänen äänensä kuulosti vaaralliselta.
”Jos tuo on sinun valintasi, Longbottom –” Voldemort heilautti sauvaansa ja eräästä ikkunasta lensi yhtäkkiä vanha homeinen lajitteluhattu.
”- palaamme alkuperäiseen suunnitelmaan. Sinun päähäsi se siis pantakoon”, Voldemort sanoi ja laittoi hatun väkisin vartalolukkoisen Nevillen päähän.
”Tylypahkan koulussa ei enää lajitella. Minun jalon esi-isäni Salazar Luihuisen symboli, kilpi ja väri kelpaavat kaikille, vai mitä, Longbottom?”

Samassa hattu lehahti ilmiliekkeihin Nevillen päässä.
”Neville tässä näyttää miten käy niille jotka yhä vastustavat minua!”
Ihmiset alkoivat karjua raivoissaan. Adara nosti sauvansa ja taistelu alkoi: kiroukset lensivät joka suuntaan ja Adara tunsi kuinka Bellatrixin Avada Kedavra lensi hänen rintakehäänsä – mutta mitään ei tapahtunut. Lupiniin osuneen kirouksen tavoin sekin kimposi ja Bellatrixin jo aluillaan ollut nauru loppui siihen paikkaan. Sirius säntäsi kaksintaistelemaan Bellatrixin kanssa, mutta Bellatrix juoksi kauhuissaan karkuun kohti Voldemortia.

Sillä välin Neville riuhtaisi lajitteluhatun pois päästään ja kiskaisi sen sisältä miekan.
”Albuksen kaarti!” hän huusi ja kovaan ääneen huutavat kaksoset sekä Riesu ensimmäisinä hyökkäsivät kohti kuolonsyöjiä.
Neville asteli kiinni viimeiset askeleet hänen ja kauhuissaan olevan Voldemortin väliltä ja sivalsi – Naginin pää putosi kaarena Voldemortin jalkojen juureen. Voldemort huusi raivoissaan ja perääntyi äkkiä Nevillestä. Kuollut käärme putosi hänen olkapäiltään maahan ja Hagridin huuto jylisi pihamaalla: ”HARRY! HARRY! MISSÄ HARRY ON?”

Adara katseli ympärilleen. Harryn ruumis oli poissa. Ja Adara ehkä ymmärsi miksi. Ehkä Harry ei ollut kuollut alunperinkään?
Adara kaivoi Kelmien kartan esiin ja tarkisti. Nimiä oli yhdellä alueella niin paljon, ettei hän erottanut ketään kenestäkään, mutta yhden asian hän tarkisti: pihamaalla, jonne Dumbledore oli haudattu, ei lukenut Dumbledoren pistettä. Kelmien kartta ei siis toiminut kuolleisiin.

« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 23:43:41 kirjoittanut Fubuki »

Cirilla

• Welhon tytär
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.8: luku 157/160
« Vastaus #884 : 19.08.2008 23:07:23 »
Minä jo luulin että tapat Adaran!
Sitten luulin että tapat Siriuksen!
Voi kauhia!  :o
Tämä käy aivan *piip* jännäksi  :o
Aivan kertakaikkisen ihanaa ja jännittävää.
Olen shokissa  :o
Ei mitään pahaa saa tapahtua meidän ihanille Potter-hahmoille!
Jos tapat Adaran, Siriuksen, Georgen, Severuksen, Harryn, Nevillen, Ronin, Hermyn... (lista jatkuu)
niin en kyllä sano mitä aion tehdä  >:( *mur*

Ää!
Se siitä hyvästä kommentista :D

Cirilla 8) *odottaa innokkaasti jatkoa, mutta pelkää ficin loppua*
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Verbal Jint

• ultimate hecc
  • hecc this
« Vastaus #885 : 20.08.2008 01:36:34 »
Wihhihii! Kolme päivää mennyt ja VIHDOIN sain luettua tämän ficcihirmun tähän mennessä ilmestyneet 157 osaa! En ennen tainnut tätä lukea juuri sen takia, että tässä niin paljon osia oli, mutta nyt vihfoin otin itseäni niskasta kiinni ja luin tämän. En ole menettänyt yyyyhtään yöuniani tämän takia en mutta en rupea syyttelemään sinuu Fubuki, eihän se sinun vikasi ole että kirjoitat näin hyvin ja että minun unirytmini on sanonko mistä. Eli ekaksi pitää sanoa taas se mitä jo MONET ovat sanoneet, eli tosi hyvin olet saanut Adaran kirjoitettua tähän tarinaan, tuntuu kuin hän olisi oikeastikin kirjan hahmo. Toisekseen mie jotenkin tyksin niistä Ada/Sev kohdista, jotenkin olivat niin... öh... kivoja  ::) Mutta Adara/George on paras paritus<3 Ainiin voi eeeeiiiiiiih. Kohta tääkin lukunautinto loppuu =( Miksi, voi miksi en alkanut tätä aikasemmin lukemaan? (Ja rakentavaa kun en osaa muutenkaan kirjoittaa niin tähän päättyy kommenttini, kirjoitan sitten lisää myöhemmin ;))
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 00:48:18 kirjoittanut bartemius »
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #886 : 20.08.2008 06:58:10 »
Mumsmums, mä rakastan sua ku kirjotit tämän!

Lisää!

Lily P.

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #887 : 20.08.2008 20:02:39 »
Vau, pidiin paljonkin 8)

Aika nopeasti meni tuo, että Harry näki ajatusseulaan, meni metsään ja tuli takaisin :o

enkä ymmärtänyt että miksi Adara ei saanut mennä keillettyyn metsään, tai siis miksi Georgen pitäisi estää häntä ja niin :o

Hyi, ihan kamalaa Hermionelle ja Ronille varmaan kuulla parhaan ystävänsä kuolleen ilman että he tiesivät, ja näkevät vain velton ruumiin... :(

HARRY TULE JO ESILle !

JA SEURAAVA OSA - SINÄKIN!

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
« Vastaus #888 : 21.08.2008 13:50:10 »
Loistavaa, vihdoin uus osa. Ööh... jatkoa? En osaa kommentoida enempää, tää oli niin hyvä osa... Rakentava kuoli Harryn kanssa. Ai mutta, eihän se kuollutkaan, no sitten... öh... rakentava kuoli taistelussa (ja muut järkevät kommentit siinä samalla)
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

eskimopuikko

• iltatähti
« Vastaus #889 : 21.08.2008 18:18:48 »
haluan kommata paremmin vasta sit ku oon lukenu koko ficin, joten loppukii tänne vaa jos kerta se on valmiina  (vinkki, vinkki)::) mutta täytyy ihailla sitä että oot saanu Adaran niin hyvin mukaa alkuperäseen juoneen
<3 rakastan <3
Zzz...ZZzzZ..

Lokitar

Luku 158. Piiri
« Vastaus #890 : 21.08.2008 21:01:17 »
Luku 158. Piiri

Taistelu vetäytyi sisälle kun thestralit, Hiinokka ja Ruaah taistelivat isoja jättiläisiä vastaan. Kentaureja juoksi sisälle ampumaan kuolonsyöjiä jousipyssyillä. Adara juoksi eteissalissa ja etsi yhä katseellaan Harrya – hänellä ei ollut aikaa katsella karttaan.
Samassa ulkoportaista rynnisti ylös Charlie Weasley, perässään joukko monien oppilaiden sukulaisia, ministeriön alkuperäisiä jäseniä, auroreita, velhoja ja noitia joka paikasta.
Sitten suuren salin suunnalta juoksi Oljo kymmenien ja kymmenien kotitonttujen kanssa karjuen: ”Taisteluun! Taisteluun! Taisteluun isännän puolesta, kotitonttujen puolustajan puolesta! Taisteluun Pimeyden lordia vastaan, rohkean Reguluksen nimeen!”

Bellatrix yritti heittää kuoleman kirouksen Oljon niskaan, mutta Oljo torjui tämän ja heitti Bellatrixia isolla pannulla jonka Bellatrix väisti nipinnapin, mutta hän kompastui ja kaatui portaisiin.
”Reguluksen nimeen!” Oljo huusi vieläkin ja Adara huomasi tämän pitävän kaulassaan Voldemortin särjettyä medaljonkia, jonka Adara oli hänen pesäänsä palauttanut.
Sirius katsoi Oljoa nopeasti taistelun tuoksinnassa, nosti Oljon heittämän pannun ja palautti sen kotitontulleen.
”Reguluksen nimeen!” Siriuskin huudahti ja Oljo itki onnesta jatkaessaan kotitonttujen taistoa. Kotitontut tarttuivat kuolonsyöjiä nilkoista ja puukottivat heitä pienillä veitsillä ja haarukoilla jalkoihin raivoissaan. Kuolonsyöjille tuli yhä hankalampaa pysyä pystyssä.

Adara suunnisti kohti suurta salia jonne taisto oli alkanut laajeta. Hän näki Lee Jordanin menevän auttamaan Georgea ja kuinka he yhdessä päihittivät Yaxleyn, Hagridin heittävän Macnairin päin seinää, Ronin ja Nevillen päihittävän Crabben isän, Aberforthin tainnuttavan Goyle vanhemman, Percyn lyövän Sakian lattiaan ja Luciuksen ja Narcissan juoksevan väen seassa huutaen poikaansa.
Adara juoksi heidän luokseen.
”Narcissa! Ota tämä!” Adara sanoi ja antoi Kelmien kartan Narcissalle joka katsoi sitä hämmentyneenä ja käänsi sitten katseensa Adaraan.
”Kiitos”, hän kuiskasi silmät kyynelissä.
”Menkää, menkää!” Adara huusi ja Lucius nyökkäsi Adaralle.

Voldemort taisteli kauempana McGarmiwan, Kuhnusarvion ja Kingsleyn kanssa yhtä aikaa. Bellatrix taas taisteli kauempana herrastaan, Hermionea, Lunaa ja Ginnyä vastaan. Kuolema kävi tuuman päästä Ginnystä ja samassa Adaran takaa kajahti rouva Weasleyn huuto: ”EI MINUN TYTÄRTÄNI, SINÄ NARTTU!” rouva Weasley paiskasi Adaran ohi juostessaan viitan yltään. Bellatrix nauroi uudelle vastustajalleen, kun rouva Weasley alkoi kaksintaistelun hänen kanssaan. Koululaisia yritti tulla hänen avukseen, mutta rouva Weasley huusi: ”EI! Hän on minun! Pois tieltä!” Bellatrix nauroi kevyesti.
”Miten sinun lastesi käy sitten kun minä olen tappanut sinut?” hän pilkkasi ja väisteli rouva Weasleyn loitsuja. Adara kuuli kauempana kuinka George huusi: ”Äiti!”

”Äiti!” Bellatrix pilkkasi ja nauroi, ja samassa rouva Weasleyn kirous liisi suoraan Bellatrixin rintakehään. Bellatrixin vahingoniloinen hymy hyytyi, hänen silmänsä pullistuivat ja lyhyen hetken hän tiesi mitä tapahtui, ennen kuin hän kaatui kaarena maahan, kuolleena. Adarasta tuntui kuin hän olisi nähnyt kohtauksen ennenkin mutta ei antanut asian nyt häiritä: Voldemort rääkäisi huomatessaan Bellatrixin kaatuvan. Hän juoksi lähemmäs rouva Weasleytä sauvansa kanssa ja kun hän oli juuri iskemässä, salissa kajahti Harryn ääni: ”Varjelum!”

Tyrmistyneet huudahdukset täyttivät salin kun ihmiset kiljuivat: ”Harry on elossa! Hän elää!”
Yhtäkkiä hiljaisuus lankesi saliin ja Harry ilmestyi aivan Adaran eteen näkymättömyysviittansa alta.
”En tahdo apua”, hän sanoi lujaan ääneen. ”Tämän on mentävä näin.”
”Potter puhuu roskaa”, Voldemort sanoi silmät levällään. ”Eihän hän näin toimi. Ketä sinä aiot tänään käyttää kilpenäsi, Potter?”
”En ketään”, Harry totesi. ”Hirnyrkkejä ei ole enää. On vain sinä ja minä. Kumpikaan ei voi elää, jos toinen on hengissä, ja jompikumpi poistuu pian lopullisesti…”
”Jompikumpi?” Voldemort ilkkui. ”Olisitkohan se sinä, poika joka on jäänyt henkiin vahingossa ja koska Dumbledore veteli naruista?”

”Vahinkoko se oli, kun äitini kuoli säästääkseen minut? Vahinko kun päätin taistella sillä hautausmaalla? Vahinko etten puolustautunut tänä yönä enkä silti kuollut vaan palasin taistelemaan?”
Vahinkoja!” Voldemort toisti. ”Vahinkoa ja tuuria, että kyyristelit ja luimuilit itseäsi suurempien miesten ja naisten helmoissa ja annoit minun tappaa heidät sijastasi!”
”Tänään sinä et tapa enää ketään. Sinä et pysty tappamaan enää koskaan ketään heistä. Etkö käsitä? Minä olin valmis kuolemaan, jotta sinä lakkaat satuttamasta näitä ihmisiä –”
”Mutta et kuollut!”
”Aioin kuolla. Ja se merkitsi. Tein saman minkä äitini teki. Saman minkä Adara teki isälleen. Minä tein sen kaikille ja he ovat nyt turvassa sinulta. Etkö ole huomannut, miten sinun langettamasi taiat eivät pidä? Et pysty kiduttamaan heitä, et pysty koskemaan heihin. Sinä et taida oppia virheistäsi, Valedro!”

”Älä uskallakaan –”
”Kyllä minä uskallan. Minä tiedän sellaista mitä sinä et tiedä, Tom Valedro. Tiedän paljon tärkeitä asioita joita sinä et tiedä. Haluatko kuulla niistä muutaman ennen kuin teet seuraavan ison virheesi?” Harry kysyi. Voldemort ei sanonut mitään, vaan seisoi kuin patsas hetken aikaa.
”Rakkausko se taas on? Dumbledoren suosikkiratkaisu, rakkaus, jonka hän väitti voittavan kuoleman, vaikkei rakkaus suinkaan estänyt häntä putoamasta tornista ja murskaantumasta kuin vahanukke. Rakkaus, joka ei suinkaan estänyt minua lopettamasta kuraveristä äitiäsi kuin torakkaa, Potter – eikä kukaan näytä rakastavan sinua niin paljon, että juoksisi tällä kertaa väliin ja ottaisi kiroukseni. Mikä siis estää sinua kuolemasta, kun minä isken?”
”Yksi asia vain”, Harry sanoi.

”Jos sinua ei tällä kertaa pelastakaan rakkaus”, Voldemort sanoi, ”sinä uskot kaiketi, että sinulla on taikaa, jota minulla ei ole, tai ase joka on minun asettani voimakkaampi?”
”Uskon että minulla on molemmat”, Harry sanoi ja Voldemort alkoi nauraa.
”Luuletko että sinä osaat taikoa minua paremmin? Paremmin kuin minä, lordi Voldemort, joka olen käyttänyt taikoja, joista itse Dumbledorekaan ei ole edes uneksinut?”
”Voi kyllä hän niistä uneksi, mutta hän tiesi enemmän kuin sinä, tiesi niin paljon, ettei tehnyt sitä mitä sinä olet tehnyt.”
”Hän oli siis heikko!” Voldemort kirkui. Adara katseli Oljoa joka käveli hitaasti Adaran jalkojen juureen, toinen korva revenneenä ja verisenä.

”Liian heikko uskaltamaan, liian heikko ottamaan sitä, joka olisi voinut olla hänen, ja joka tulee olemaan minun!” Voldemort huusi ja Adara polvistui Oljon luo ja kuiskasi: ”Mene katsomaan Severusta samalla kun pyydät apua matami Pomfreylta.” Oljo nyökkäsi ja Adara katsoi takaisin Harryyn ja Voldemortiin jotka kävelivät sivuttain hidasta ympyrää, katse toisissaan.
”Ei, hän oli viisaampi kuin sinä. Parempi velho, parempi ihminen.”
”Minä järjestin hänen kuoleman!”
”Sinä luulit järjestäneesi, mutta erehdyit.”
Ihmiset liikehtelivät nyt ja loivat toisiinsa kummastuneita katseita.
”Dumbledore on kuollut! Hänen ruumiinsa mätänee marmorihaudassa tämän linnan mailla, minä olen nähnyt sen, Potter, eikä hän sieltä palaa!”

Harry sanoi Voldemortille: ”Aivan, Dumbledore on kuollut, mutta sinä et surmannut häntä. Hän valitsi itse kuolintapansa, valitsi sen kuukausia ennen kuolemaansa, järjesti koko jutun sen miehen kanssa jota sinä luulit palvelijaksesi.”
Adara hivuttautui Siriuksen luokse ja tarttui tätä hihasta.
”Mitä lapsekasta unta tämä on?” Voldemort sanoi.
”Seveus Kalkaros ei ollut sinun. Kalkaros oli Dumbledoren, Dumbledoren siitä hetkestä pitäen jolloin sinä aloit jahdata minun äitiäni. Etkä sinä tajunnut sitä koskaan sen asian tähden, jota sinä et ymmärrä. Et tainnut koskaan nähdä Kalkaroksen langettavan suojeliusta, Valedro? Kalkaroksen suojelius oli naarashirvi, sama kuin minun äitini, koska hän rakasti minun äitiäni melkein koko ikänsä, siitä asti kun he olivat lapsia”, Harry sanoi. Siriuksen suu aukeni raolleen, muttei päästänyt pihahdustakaan. Adara ymmärsi tämän hämmästyksen.

”Sinun olisi pitänyt älytä se, sillä hänhän pyysi sinua säästämään äitini hengen.”
”Hän halusi sinun äitiäsi, siinä kaikki, mutta kun äitisi oli poissa, hän myönsi että on muitakin naisia, puhdasverisempiä, hänen arvolleen sopivampia –”
Adara huomasi kuinka hänen muodonmuutosloitsun muuttama Kalkaros asteli saliin ja suunnisti Adaran luokse, juuri kun Harry vastasi: ”Niin hän tietenkin sinulle sanoi, mutta hän oli Dumbledoren vakooja siitä hetkestä pitäen jolloin sinä uhkasit minun äitiäni, ja siitä saakka hän toimi sinua vastaan! Dumbledore teki jo kuolemaa kun Kalkaros teki hänestä lopun!”
”Samalla lailla loppu on Kalkaroskin!” Voldemort rääkäisi. ”Hän palveli minua hyvin, mutta –” ”Itse asiassa, hän ei ole loppu”, Adara sanoi astuen askeleen lähemmäs Harryn ja Voldemortin muodostamaa piiriä, hän kääntyi ja heilautti sauvaansa Kalkaroksen kasvojen edessä ja miehen hiukset pitenivät ja tummuivat, silmät muuttuivat lähes mustiksi, nenä koukistui ja kasvot muuttuivat kalpeiksi. Harryn pää kääntyi Kalkarokseen päin, samoin kuin Voldemortinkin.

”Sinä -!” Voldemort kiljahti ja Kalkaros astui askeleen eteenpäin, Adaran rinnalle.
”Luulitko, että minä antaisin Severuksen kuolla, ennen kuin kaikki saavat tietää hänen työskennelleen minun kanssani sinua vastaan koko viimeisen vuoden? Ja minun äitini kanssa, Feeniksin killan kanssa, kauan sitten, minun syntymäni jälkeen”, Adara kysyi.
”Valetta!” Voldemort kivahti.
”Ei, sinä olet silkkaa valetta! Säästitkö sinä Lily Potterin vaikka lupasit Severukselle tekeväsi niin? Säästitkö sinä minun äitini, Severuksen ainoan sisaren, vaikka Severus rukoili sinua säästämään hänen henkensä?!” Adara kysyi ja kuuli Siriuksen huudahduksen takaansa.
”Se on totta”, Kalkaros sanoi vilkaisten pikaisesti Siriusta.
”Severus ja Viola olivat kaksoset”, Adara sanoi Voldemortille. ”Ja sinä käskit Peteriä ja Fenririä tappamaan Violan.”
”Sen ei ole enää väliä!” Voldemort huudahti ja kohotti sauvansa Kalkarosta kohden. ”Ja sinä! Sinun takiasi en hallitse vieläkään sauvaa!” Harry kohotti oman sauvansa, mutta Voldemort ehti ensin: ”Avada Kedavra!”
« Viimeksi muokattu: 18.06.2011 01:36:50 kirjoittanut Fubuki »

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 21.8: luku 158/160
« Vastaus #891 : 21.08.2008 21:12:54 »
JEIJEIJEE!!! Uusi luku!! Ja mä olin taas luultavasti eka, joka sen luki. Tulin taasen heti lukemaan tätä kun sen tähän pistit, 21:01. Sä kuule pelastit mun paskan päivän! Kiitoksia. Hyvä luku. Mua kiinnostaa, että teetkö samoin kuin J.K, eli jätätkö Harryn henkiin ja tapat V. Ois kyllä ihan kivaa, että se kohta ei menis ihan kirjan mukaan. Ei sillä, että Harry muka pitäis tappaa, mutta silti. Mutta valtavat kiitokset.
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #892 : 21.08.2008 21:47:30 »
Apua :o !

Ihanasti sait Kalkaroksen, Siriuksen ja Adaran mukaan Harryn jutusteluun voldemortin kanssa 8) !

Minua alkoi naurattaa kohta, jossa Kalkaros on "se on totta"-tyyliin siinä ja vilkuilee ympärilleen x) dunno why :D

Voldemort ON tyhmä -.- eikö hän ymmärää :D muuten, minusta oli todella viisas veto tuo että ADara pelasti Siriuksen samalla taialla kun Lilykin Harryn jnejne :o kiva lisäys !

Ja oli todella koskettava kohta se, missä Oljo huutaa "Rohkean Reguluksen puolesta!" ja Sirius on mukana 8)

<3

Kiitos :)

Neriah

• Vieras
« Vastaus #893 : 21.08.2008 21:57:04 »
Eiii! En halua, että tämä loppuu... Hyvä luku oli, mutta toi loppu. Siis sekin oli hyvä, mutta ketä Voldemort yritti kirota? Ääk!
Uus luku pian, kiitos.
Neriah

Lokitar

« Vastaus #894 : 21.08.2008 22:00:12 »
Neriah, jos Voldemort sanoi ettei hän hallitse sauvaa tämän takia, niin kukahan on kyseessä   ::)

muoks: Kalkarosta tietty
« Viimeksi muokattu: 21.08.2008 22:41:27 kirjoittanut Fubuki »

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #895 : 21.08.2008 22:05:32 »
Makeeta! :D Lisää!

Lily

Neriah

• Vieras
« Vastaus #896 : 21.08.2008 22:35:46 »
Niin no joo... Ajattelin vaan, et jos hän vaikka hämäsi. Tai no.  :D Ehkei sittenkään.

Verbal Jint

• ultimate hecc
  • hecc this
« Vastaus #897 : 21.08.2008 23:03:06 »
Ääwh, mahtava kappale :D Mutta loppu lähestyy vääjäämättä, nyyh =/ Äh, nyt ei keksi mitään kirjoitettavaa, joten odottelen jatkoa innoissani ^^
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 00:52:16 kirjoittanut bartemius »
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Neiti Felton

« Vastaus #898 : 22.08.2008 15:33:29 »
Hahaa uusi kommentoija. Huhhuh olipa urakka lukkee tuo kokonaan ; D Pari pvää siinä meni,
mutta ihana ficci onnnn(;<3 Rakentavat lähti kahtomaan Olympialaisia Pekingiin joten öh tekstini
on mitä on ;'D

Fenbsky kiittää ja kuittaaa.

Neiti Felton
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
« Vastaus #899 : 22.08.2008 16:24:52 »
Ihanaa! Jatkoa! Vihdoin! Mutta enää kaks lukuu.
Muuten:

Lainaus
”Minä järjestin hänen kuoleman!”

Ehkäpä:
"Minä järjestin hänen kuolemansa!

Mutta ihana kohta tuo missä Oljo huutaa: "Reguluksen nimeen!" ja Siriuskin tulee mukaan. Se oli kirjassakin ihana, mutta tässä myös.
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down