Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352728 kertaa)

Sierra

Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 1.2 luku 93!
« Vastaus #380 : 09.02.2008 16:41:22 »
Kornin keikalle? Tampereelle? Minäkin olen menossa ;)
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lokitar

« Vastaus #381 : 09.02.2008 16:45:25 »
Really?! Oh, pieni maailma :D tuli heti idea et ois kiva nähdä edes vilaukselta kun on mahdollisuus

Sierra

« Vastaus #382 : 09.02.2008 16:51:29 »
Jep. Mutta on kyllä pieni mahdollisuus löytää sieltä ketään, onhan se sentään niin iso paikka... :/ Enkä minä tunnista ketään ulkonäkökuvausten perusteella, ellet sä sitten tee isoa kylttiä, missä on sun nimes ja nuoli alaspäin, ja pidä sitä pääs yläpuolella. ;)
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lokitar

« Vastaus #383 : 09.02.2008 16:52:28 »
Joo teen ison kyltin "SIERRA TUU TÄNNE!!!"

Sierra

« Vastaus #384 : 09.02.2008 16:54:25 »
Joo, hyvä idea ;) En kyllä siltikään löytäis sun luokse, sokeaksikin on haukuttu meinaan :D
Mutta tämähän menee ihan offaamiseksi nyt :D

Lokitar

« Vastaus #385 : 09.02.2008 17:00:55 »
Joo niin menee :/ no ehkei me sit nähdä.. möks

Synagooganuoli

« Vastaus #386 : 22.02.2008 14:53:54 »
Juu, taas minä täällä. Sori jos oon valittanut liikaa noista virheistä yms. :D Ei ole ollut tarkoitus... Mutta joo, jatkoa taas olisi kiva lukea, en osaa sanoa oikein mitään tuosta luvusta...
Kai jotkut synkät päivät oisin voinut vaihtaa pois,
vaan missä niitä kukaan valoisampiin vaihtaa vois?
Me saatiin nämä kortit ja ne kortit vähenee…

Justinee

• Vieras
« Vastaus #387 : 22.02.2008 23:08:05 »
onkos jatkoa tulossa piakkoin? ei oo tarkotus painostaa tai mitään. olis vaan kiva lukee taas näitä adaran juttuja :D

Lokitar

« Vastaus #388 : 27.02.2008 14:14:52 »
Luku 94. Jää sulaa

Kolme päivää myöhemmin Adara istui aamiaispöydässä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän söi aamiaistaan rauhallisena ja Lupin istui häntä vastapäätä lukemassa lehteä. Ei hän oikeasti lukenut. Hän mietti kuumeisesti mitä hänen pitäisi sanoa tai tehdä, hän oli yrittänyt kaikkensa sen kolmen päivän aikana. Hän oli jutellut (kuin kuuroille korville), yrittänyt vitsailla, tehnyt Adaran mieliruokia, keksinyt paikkoja jonne he voisivat mennä, mutta turhaan…
Adara siivosi kesken jääneen ruokansa roskiin, astiansa pöydältä ja lähti huoneeseensa. Suljettuaan oven perässään hän lyyhistyi ovea vasten lattialle. Hän oli pidätellyt heikkoa oloaan jo pitkään. Hän puristi kätensä nyrkkiin.
”En saa itkeä… En saa itkeä…” hän hoki itsekseen ja huokaisi syvään. Minä itse halusin muuttua tällaiseksi… En saa päästää tunteita tielleni, minun pitää hoitaa tehtäväni… Jos päästän tunteet tielleni, minua alkaa pelottaa…

Mutta toisaalta, minähän pelkään kuitenkin. 

Hän huokaisi hengitys täristen. Se tärinä oli kuin musta pilvi ennustaen sadetta, itkua. Hän puraisi huultaan, ettei niin pääse käymään ja sulki silmänsä.

Pitkästä aikaa hän nukahti niin nopeasti, ettei edes tajunnut sitä. Hän heräsi kaksi tuntia myöhemmin kun hänen ruumiinosansa alkoivat puutua ja hänen päänsä oli huojahtanut ja kolahtanut polvea vasten. Hänestä oli hetken tuntunut kuin hän olisi pudonnut johonkin. Häntä heikotti enemmän, pyörrytti. Ihmekös tuo, hänhän söi melko vähän. Kuului tömähdys huoneen oven toiselta puolelta kun joku koputti.
”Adara? Oletko siellä?” Lupinin ääni kantautui portaikosta.
”Joo, olen…” Adara sanoi ja samassa ovi aukesi. Adara meinasi lentää selälleen nojattuaan oveen ja joutui tarttumaan äkkiä oven pielestä, ettei tehnyt niin. Lupin katsoi häntä hölmistyneenä, muttei viitsinyt kysyä mitä hän teki lattialla oven edessä.
”Ajattelin vain kysyä, jospa haluaisit jo jotain syötävää kun et syönyt aamulla paljoa, ja että –”
”En tarvitse”, Adara sanoi ja nousi ylös hiukan huojahtaen. Koko huone pyöri hänen silmissään.
”Adara…” Lupin sanoi itsepintaisesti. ”Älä pakota itseäsi tähän.”
”En minä pakota, tämä oli minun päätökseni”, Adara totesi ja istuutui sängylleen.
”Oliko sinulla muuta asiaa?”

”Oli, nimittäin… sinulle tuli vieras”, Lupin sanoi, hymyili hiukan ja väistyi oven ulkopuolelle kun George asteli sisään huoneeseen. Adara raotti huuliaan hämmästyneenä, ja yritti silti kaikin voimin pitää kovan ulkokuorensa yllä. Lupin sulki oven perässään ja häipyi äänistä päätellen alakertaan.
Adara kääntyi katsomaan tyynyään joka lojui koskemattomana, siististi paikallaan. George katsoi huoneen lattiaa. Oli pitkän aikaa hiljaista. George nielaisi ja sanoi: ”Remus kertoi, ettet ole voinut kovin hyvin…”
Adara ei vastannut. Miksi Georgen piti olla täällä? Miksi George oli tullut sinne? Miksi?
George asteli heidän välissään olevan matkan ja polvistui lattialle. Hän tarttui Adaraa kädestä ja painoi otsansa sille. Adara vapisi ja nieli kaikki tunteensa, tuskalla. Yhtäkkiä hän ymmärsi, että Georgen otsa oli tulikuuma.
”George, sinun otsasi on kuuma… Sinulla saattaa olla kuumetta”, hän totesi ja George tuhahti.

”Minulla onkin… mutta silti, nousin vuoteeltani heti kun kuulin että sinulla ei ole kaikki hyvin”, George sanoi ja Adara kuuli kuinka hän huohotti puhuessaan.
”Älä ole typerä”, Adara sanoi kylmästi. ”Mene takaisin kotiisi lepäämään –”
”En mene!” George sanoi ja nosti viimein päänsä Adaran kädeltä.
”Sinusta erossa oleminen… teki minut sairaaksi… Joten en aio lähteä tästä mihinkään”, George sanoi päättäväisesti ja Adara puri hampaansa yhteen. Hänen vahva ulkokuorensa alkoi pettää.
”Minä en kestä… Etkä kuulemani mukaan kestä sinäkään. Minä erossa sinusta… ja sinä itse erkanet itsestäsi, koetat piiloutua kuin verhon taakse ja olla joku muu, me ei kummatkaan kestetä, vai mitä? Tämä koko tehtävä ei ole yhtään reilu meitä kohtaan… vai mitä?” George sanoi. Adara jäykisti koko ruumistaan, ettei alkaisi täristä taas.
”Kalkaros sanoi, että sinulta olisi liikaa pyydetty tätä, mutta…” George takelteli.
”Ajattelin kysyä sinulta itseltäsi: Olisiko… olisiko liikaa pyydetty, jos me olisimme yhdessä, aina kun mahdollista… Tiedän, että sinulla olisi sitten enemmän pyyhittävää pois muistoistasi, kun V-Voldemortin kohtaaminen tapahtuu. Mutta haluan olla kanssasi siihen asti.”
Adara ei kestänyt enää. Hän käänsi päätään hiukan poispäin Georgesta ja George näki kyyneleiden virtaavan hänen leualleen ja siitä sängyn peitteelle.

”Adara…” George sanoi arasti ja Adara nyyhkytti ja käänsi päänsä takaisin Georgea kohti, hänen silmänsä kiilsivät kyynelistä ja hänen huulensa tärisivät. George veti Adaraa kädestä ja Adara tuli polvilleen lattialle tämän eteen ja halasi poikaa tiukasti, itkien kovaan ääneen. Kaikki sisällä pidetty tuska ja ikävä valui ulos. Hän itki äänekkäästi, tahrasi kyynelillään Georgen puseron olkapäätä ja rutisti tiukasti tätä käsivarsillaan eikä halunnut päästää irti. Tyttö sopersi pojan nimeä välillä ja jatkoi taas itkemistään. George painoi kätensä tytön selälle ja hymyili. Adaran sydämen peittänyt jääkerros suli ja särkyi. Portaikossa seissyt Lupin painoi kätensä kaiteelle ja hymyili itsekseen.
Adarasta on tulossa oma itsensä…
Seuraava ääni mitä Lupin kuuli, ei ollutkaan niin mieluinen.
”George? Oletko tajuissasi? George? Herää!” kuului Adaran hätäinen huuto. Lupin ryntäsi huoneeseen.
”Mitä tapahtui?” hän kysyi ja näki kuinka George nojasi velttona Adaraan.
”Hän menetti tajuntansa! Hänellä on kuumetta ja –” Adara sanoi hätiköidysti ja Lupin säntäsi heti auttamaan.

Pian George lojuikin Adaran vuoteessa märkä, kylmä pyyhe otsallaan ja kaksi peittoa päällään. Adara istui hänen vieressään tarkkaillen. Samassa pöllö lehahti ikkunaan jalassaan kirje, jossa oli Malfoyn sinetti. Adara puraisi huultaan ja avasi kirjeen.

Hei,

haluaisitko tulla jonain päivänä Malfoyn kartanolle?

Draco

Adara sulki kirjeen ja laski sen lipastonsa laatikkoon. Hän katseli Georgea joka makasi levollisena vuoteella. Adara tarttui hänen käteensä ja pitkästä aikaa antoi hymyn valaista kasvojaan.
”Senkin hölmö…” hän kuiskasi ja siirtyi vuoteen reunalle istumaan ja silitti pojan punaisia hiuksia.
”Itse olet”, poika tuhahti ja avasi silmänsä. Adara pyyhkäisi hiuskiehkuran pojan silmiltä ja kysyi miten tämä voi.
”Ihan hyvin nyt”, George vastasi virnistäen. ”Et vastannut kysymykseeni.”
Adara hymyili taas hiukan ja nyökkäsi.
”On se mahdollista. Minä voin – ja haluan – olla kanssasi. Tulen hulluksi ilman sinua.”
”Tiesin olevani vastustamaton”, George sanoi ja Adara naurahti.
”Itserakas ja hölmö”, Adara totesi.
”Itserakkaus on tervettä, harrastaisit sinäkin joskus”, George totesi ja Adara tökkäsi tätä leikkisästi kylkeen.

”Keneltä sait äsken kirjeen?”
”Dracolta. Hän kysyi haluaisinko mennä Malfoyn kartanolle käymään…” Adara sanoi harmistuneena.
”Aiotko mennä?”
”En vielä… Ensin sinut täytyy saada terveeksi”, Adara sanoi ottaessaan Georgen otsalta liinan ja kasteli sen vadissa joka oli täytetty kylmällä vedellä. Hän asetti sen takaisin Georgen otsalle, Georgen hymyillessä.
”Mikä hymyilyttää?” Adara kysäisi.
”Sinä. Alkoi olla jo ikävä tätä…”
”Älä totu minun orjuuttamiseen noin nopeasti”, Adara sanoi virnistäen ja kuuli alakerrasta kolahduksen.
”Käyn katsomassa kuka tuli…” Adara sanoi ja lähti olohuoneeseen.

Siellä häntä odotti Kalkaros, Lupinin seurassa. Lupin katsoi tätä hiukan vihaisesti ja Kalkaros oli kuin ei olisi huomannut.
”Aloitamme okklumeuksen välittömästi. Meillä ei ole enää aikaa hukattavana teidän suhdesotkuihinne, Musta”, Kalkaros sanoi tylysti. Adara nyökkäsi, hänestä tuntui kuin hän olisi saanut Georgesta voimia.

”Lukilitis!” Adara torjui loitsun heti eikä ehtinyt nähdä mitään muistoa. Kalkaros ei kehunut.
”Lukilitis!” Ja tätä jatkui pitkään, yli kolme tuntia kunnes Kalkaros laski sauvansa ja sanoi:
”Olemme edistyneet. Jos pysyt samassa tahdissa vielä –” Yhtäkkiä, ovi kävi.
”Professori”, Kalkaros sanoi katsahdettuaan ovelle. Adara käänsi myös katseensa ja näki tosiaan Dumbledoren seisomassa eteisessä. Hän asteli lähemmäs heitä ja näytti päätelleen että he olivat juuri harjoitelleet.
”Anteeksi tämä tunkeutuminen tänne”, hän sanoi ja katsoi sitten yksin Adaraan. ”Hyvä, että olette jo harjoitelleet. Asiani nimittäin koskee okklumeusta.”
”Niin, professori?” Adara kysyi.
”Haluan testata okklumeuksen taitojasi. Nyt”, Dumbledore sanoi ja Adaran suu loksahti auki.
”Mitä?” Adara sanoi.
”Kuulit oikein. Haluan testata taitojasi nyt”, Dumbledore toisti. Adara järkyttyi ja lyyhistyi istumaan takanaan olevalle sohvalle. Hän viimein ymmärsi sen: tehtävä ei ollut enää kaukana…
« Viimeksi muokattu: 28.04.2008 22:31:24 kirjoittanut Fubuki »

Mrs Black

• Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 27.2 luku 94!!!
« Vastaus #389 : 27.02.2008 16:48:31 »
Ääk! Jäi aikas jännään kohtaan. Lyhyesti sanottuna: hyvä luku, ei virheitä ja Adara ja George<3
 Kiitos

Luthien

« Vastaus #390 : 27.02.2008 19:35:56 »
Aaargh!! Miksi en tykkää Adarasta?! Miksi?!  Adara tuntuu taas jotenkin niin ärsyttävän täydelliseltä! En voi sille mitään, mutta minusta vain tuntuu siltä, että Adara vie kaiken hienon mitä Harrylla on (jos ymmärrät), varsinkin Siriuksen. Anteeksi, ei millään pahalla sinulle (kirjoitat yhä todella hyvin ja pidän tästä tarinasta), mutta Adara ei ole tarpeeksi hyvä Georgelle... >:(

Okei, ja nyt kunnon kommenttia. Niin kuin jo äsken sanoin kirjoitat todella hyvin, vaikka tässä tarinassa yksi kohta kyllä töksähti... :| Nimittäin tämä
Lainaus käyttäjältä: "Fubuki"
”George, sinun otsasi on kuuma… Sinulla saattaa olla kuumetta”, hän totesi ja George tuhahti.

”Minulla onkin… mutta silti, nousin vuoteeltani heti kun kuulin että sinulla ei ole kaikki hyvin”, George sanoi ja Adara kuuli kuinka hän huohotti puhuessaan.
”Älä ole typerä”, Adara sanoi kylmästi. ”Mene takaisin kotiisi lepäämään –”
Ei muuten kauhean paha, mutta ei yhtään Georgen tyylistä....

Niin ja luku oli aika lyhyt, että toivottavasti seuraava on pidempi. Eli jatkoa odottelen (:
Wanna see how hard i can fall?

Cirilla

• Welhon tytär
« Vastaus #391 : 27.02.2008 21:59:11 »
Olen huomannut että kommentoin nykyään joka toisen luvun jälkee (:
Ja siltikään ei paljoa ole sanottavaa.

Tuossa luvussa 94 taisi olla muutama pilkkuvirhe
(minä kun harrastan pilkun viilausta) (;

Mutta sisällöltään, nämä kaksi lukua ovat hyviä.
Tosin kaipaisin jo jotain muutakin.
Tässä koko ajan jauhetaan samaa ja pysytään paikallaan
(minun mielestäni).
Kaipaisin jo jotain...

Tai sitten olen vain tylsistynyt odottamaan uutta lukua (:

Nyt tämä kommentti jää tähän (:

Cir*Katwi Kiittää ja Kumartaa
« Viimeksi muokattu: 04.03.2008 21:56:58 kirjoittanut Cirilla »
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lokitar

« Vastaus #392 : 28.02.2008 03:28:15 »
Cirilla, Agh!! Nyt pitää sanoa betalle asiasta :(
Luthien, puheesi menivät ristiin: eka Adara on liian täydellinen ja sitten se ei ole tarpeeksi hyvä Georgelle? Ja Georgen puheista sen verta että onneksi tämä on ficci, eikä J.K. Rowlingin kirjoitusten väärennöstä :D
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 04:06:26 kirjoittanut Fubuki »

Luthien

« Vastaus #393 : 28.02.2008 17:24:05 »
Joo tiiän, että on aika ristiriitasta, mutta en osaa oikein selittää kunnolla. Yksinkertaisesti vain en taas yhtään tykkää Adarasta, enkä voi sille mitään... :roll:
Pöh! En halua vaikuttaa liian ristiriitaiselta joten yritän nyt hieman selittää sittenkin. Eli: Adara ei ole täydellinen vaan liian täydellinen, joka ei ole hyvä juttu. Se on ärsyttävää. Ja koska Adara on mielestäni ärsyttävä en pidä häntä tarpeeksi hyvänä Georgelle. Ymmärsitkö? Toivottavasti...
Niin ja ei se Georgen puhe kamalan pahasti häirinnyt, töksähti vaan vähäsen lukkiessa, mutta olisi aika ihme jos ei tekstisi tökkisi missään kohtaa kun on 94 lukua! :D
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 15:04:08 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

Amy Malfoy

Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 27.2 luku 94!!!
« Vastaus #394 : 06.03.2008 21:23:19 »
uuu :)
Luin tämän hiihtolomalla kerralla ja todella upeaa tekstiä kyllä oli  :)
Tästä tulee todella lyhyt kommentti mutta eipä voi mitään kun yritän katsoa frendejä samalla  :D
Mutta upea ficci ja en malta odottaa mitä Adaralle tapahtuu ja onnistuuko tehtävä ja kaikkea.. :)

Jatkoa odottelen todella innolla, vaikka olenkin uusi lukija

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13) TAUOLLA
« Vastaus #395 : 11.03.2008 16:53:57 »
Luku oli taas tosi hyvä, harmi kun George vaan on kipeenä  :-\
Jännään kohtaan jäi taas, toivottavasti Adara ei taas koveta itteään liikaa tätä tehtävää varten, eikä mee sähläämään mitään ylimääräsiä juttuja Malfoyn kanssa. Mieluiten silti ois silleen et se tehtävä ei ihan vielä alkais ;D

Kumpa tää tauko ei kestäis nyt sitten kovin kauaa, vaan jatkasit taas mahdollisimman pian, oon aika pahasti koukussa tähän :) eli kiltti, jatka pian

Mya
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

« Vastaus #396 : 11.03.2008 17:58:40 »
Tauko loppuu huhtikuun puolen välin aikoihin, nyt olen kauhean kiireinen teatterin kanssa etten millään ehdi kirjoittaa, opiskella, näytellä ja järjestää animeconin kaltaisia tapahtumia yhtä aikaa :/

Merimoi

• Vieras
« Vastaus #397 : 20.03.2008 22:10:36 »
ET VOI OLLA NOIN SYDÄMETÖN! Ei oo reiluu pitää meitä jonkun sortin jännityksessä HUHTIKUUN PUOLEENVÄLIIN asti!

Lokitar

« Vastaus #398 : 21.03.2008 00:19:34 »
Kiitti vaan, mutta ei se kyllä sydämettömyydestä johdu vaan siitä et mulla ei simppelisti ole aikaa.

Merimoi

• Vieras
« Vastaus #399 : 21.03.2008 12:56:31 »
Anteeksanteeksanteeksanteeks :D