Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 344415 kertaa)

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 81!!!
« Vastaus #260 : 18.11.2007 15:18:54 »
En voi muuta sanoa kuin että luin  ja tykkäsin ja jatkoa odottelen 88D

Lerosa

  • ***
  • Viestejä: 250
  • Ava by Rebecca Lupin
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 81!!!
« Vastaus #261 : 18.11.2007 15:28:23 »
I-HA-NA LUKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tosi upeaa. Nää 3 lukua on parhaita varsinkin se kun tuli Vähän farssiakin mukaan. Jatkoa! !
Everybody left me behind...

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 81!!!
« Vastaus #262 : 18.11.2007 18:27:05 »
Oi voi, enää kolme lukua Siriuksen kuolemaan >_< lisätäkseni mielenkiintoa lisään lukujen nimet tähän: 82. Kaksosten lähtö, 83. Sirius ei vastaa, 84. Salaperäisyyksien osasto. Ja Siriuksen kuoleman luku on kirjassakin niin hieno että päätin että luvusta 85 tulee Verhon taakse. Lisää kommenttia niin saatte luvun 82!

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 81!!!
« Vastaus #263 : 18.11.2007 18:35:02 »
Mitä mitä mitä mitä mitä mitä mitä mitä?????
Noin jännittäviä nimiä tulossa???
Mitä mitä mitä mitä mitä mitä mitä mitä mitä???

ÄÄÄÄ!! Tämä tyttö ei pysy nahoissaan!!
Et VOI pitää näin kamalassa jännityksessä!
ET VOI!!
TÄMÄ ON KIDUTUSTA!!
(anteeksi caps lokin raiskais)

Cir*Katwi Tahtoo Uuden Luvun Nyt Heti!!!!
(kiukuttelee kuin viisivuotias)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Luku 82. Kaksosten lähtö
« Vastaus #264 : 18.11.2007 19:20:56 »
*Säikkyy Cirillan lapsimaista käytöstä ja tunkee 82-luvun työhuoneensa oven ali*


Luku 82. Kaksosten lähtö







TAIKAMINISTERIÖN MÄÄRÄYS

Yli-inkvisiittori Dolores Jane Pimento on nimitetty
Albus Dumbledoren tilalle Tylypahkan noitien ja velhojen
koulun rehtoriksi.

Yllä oleva perustuu opetusasetukseen
numero kaksikymmentäkahdeksan.

Allekirjoitus: Cornelius Oswald Toffee, taikaministeri.

”Se siitä sitten”, Fred totesi. ”Aika toteuttaa suunnitelmamme, veliseni.”
Fred katsoi nyt Georgeen. George nyökkäsi hiukan vaitonaisesti. Adara katsoi heitä kysyvästi.
”Suunnitelma?”
”Me Georgen kanssa mietittiin, että tällä koululla ei ole oikein mitään tarjottavaa meille enää. Joten nyt kun kerta Dumbledore on poissa, voimme pistää kunnolla haisemaan ja lähteä täältä komein tempaisuin. Saat sinäkin helpommin hoidettua sen tehtäväsi kun George ei ole täällä.”
Adara ei osannut olla hyväksymättä heidän ideaansa. Häntä helpottaisi huomattavasti jos George ei näkisi häntä tehtäväänsä suorittamassa.
”Koska siis suoritatte suunnitelmanne?”
”Sanotaanko niin, että sinun kannattaisi olla kello yksi suuressa salissa, ettei Pimento saa syytettyä sinuakin”, Fred sanoi, ja kaksoset molemmat virnistivät, kiille silmissään.
Kuitenkin, Adaran ollessa juuri suuren salin ovella, Voro pysäytti hänet.
”Rehtorilla on asiaa.” Adara hätkähti.

Ja pian hän istui Pimennon huoneessa.
”Mitä juotavaa haluat?” Adara katsoi epäilevästi pöydälle, teekuppien seassa oli vihreä erikoisen näköinen pullo. Totuusseerumia?
”Teetä, kiitos”, Adara sanoi ja tiesi tasan tarkkaan olla juomatta.
Pimento ojensi hänelle kupin, Adara esitti juovansa.
”No niin, missä on Dumbledore? Hän kertoi sinulle mihin hän piiloutuisi, vai mitä?”
”En tiedä missä hän on”, Adara sanoi.
”Vai niin, no sitten minä kysyn missä isäsi Sirius Musta on”, Pimento sanoi. Adaran vatsassa muljahti.
”Minä tiedän että olet puhunut hänelle tulisijan kautta. Joten, missä hän on?” Adaran selkäpiitä karmi.
”Minä en tiedä missä hän on”, hän vastasi, ja jostain syystä sulki mieltään, vaikkei Pimento osannut lukilitusta.

”Minä toistan.. Missä on Sirius Musta?”
”En tiedä.”
”Hyvä on.. Luotan tällä kertaa sanaasi.”
Ja samassa alkoi lattia väristä, alakerrasta kuului järisyttävä pamahdus.
”Mikä… mikä se oli?” Pimento ihmetteli. Adara tyhjensi teekuppinsa Pimennon matolle pöydän alle.
”Mene syömään siitä!” hän huudahti ja lähti itsekin kiireellä pois huoneesta. Mitä tahansa tapahtui, Adaraa ei voitu onneksi pitää syyllisenä. Käydessään suuressa salissa, Adara kävi pikaisesti vaihtamassa sanan Harryn kanssa.
”Harry.”
”No?”
”Pimento saattaa kysellä sinulta jotain työhuoneessaan. Jos hän tarjoaa jotain, älä juo sitä. Se on varmasti totuusseerumia. Hän koetti kysyä minulta missä Sirius on, joten älä missään nimessä juo.”
”Okei, kiitos. Pidetään mielessä”, Harry sanoi ja Adara meni ihailemaan käytävissä paukahtelevia ikuisia ilotulitteita. George ja Fred löytyivät nauramassa kyyneleet silmissään.
”Voi luoja kun on hauskaa”, Fred sanoi ja pyyhki silmiään. Adara katseli ihaillen kun Pimento ja Voro jahtasivat ilotulitteita, Pimennon yrittäessä pysäytellä niitä loitsuilla, Voro luudalla.

Pian koitti seuraavan päivän ilta, ja Adara kuuli kaksosten nauravan oleskeluhuoneessa.
”Mitä nyt?” Adara kysyi.
”Montague – se luihuinen – hehe - jonka viskasimme häivytyskaappiin, - hehe he - löytyi Myrtin vessanpönttöön – heh - jumittuneena”, Fred sai sanottua nauruiltaan. Adara pudisteli päätään mukamas toruvasti. Samassa Harry saapui oleskeluhuoneeseen, kasvot kalpeana. Kaksoset lähtivät kasaamaan seuraavan kepposen tarvikkeita paikoilleen ja Harry ja Adara jäivät kahden huoneeseen.
”Mikä hätänä?” Adara kysäisi.
”Minä.. öh.. katsoin Kalkaroksen ajatusseulaan”, Harry mutisi. Adara ei tiennyt mitä sanoa. Hän tiesi kyllä Kalkaroksen laittavan ajatusseulaan muistojaan ennen okklumeustunteja, mutta ei ihan käsittänyt syytä.
Harry kertoi nähneensä kuinka Sirius ja James olivat kiusanneet Kalkarosta järkyttävällä tavalla. Pääsyyllisenä Harry piti enemmän Jamesia, mutta Adaraa harmitti silti kuulla Siriuksesta sellaista.
”Kalkaros käski minun häipyä, eikä ikinä tulla enää siihen huoneeseen. Rivien välistä: hän ei opeta enää okklumeusta minulle”, Harry sanoi.
”Mutta - Dumbledore –”
”Tiedän... Öitä”, Harry huokaisi ja painui poikien makuusaliin, vaikkei ollut edes yö.

Oli pääsiäisloma ja Adaran kahden viikon jälki-istunnot olivat ohi. Ohi tuntuivat olevan myös kaksosten kepposet, mutta Adara päätteli heidän suunnittelevan jotain paljon suurempaa ja hauskempaa. Adaran teki mieli jutella Siriukselle, siispä hän otti matka-arkustaan paketin jonka Sirius oli pistänyt hänen taskuunsa joulun jälkeen. Hän avasi sen ja ihmetyksekseen tajusi sen olevan peili. Tavallisen näköinen peili, johon Sirius oli jättänyt lapun:  Sano peilille jotain ja omani vastaa. Adara katsoi ympärilleen ja varmisti olevansa yksin. Kun ketään ei näkynyt, hän sanoi:
”Haluan puhua Siriukselle.” Peilin heijastus muuttui yhtäkkiä synkäksi, Adara kuuli ääniä peilin sisältä.

”Haloo? Isä?” hän sanoi. Kuva muuttui, kuin jokin olisi nostanut sen jonkin asian taskusta ja samassa kuvaan ilmaantui Siriuksen kasvot.
”Adara? Kaikki hyvin?”
”Joo, ihan hyvin, olosuhteet huomioon ottaen...” Adara sanoi.
”Kuulin ministeristä ja Dumbledoresta”, Sirius sanoi. ”Eihän Pimento ole antanut jälki-istuntojansa?”
”Ei, mutta hän koetti totuusseerumilla saada minut puhumaan olinpaikastasi”, Adara sanoi. ”Voit sanoa Vauhkomielellekin että kiitos vinkistä, ettei pidä juoda toisten tarjoamia juomia.”
Sirius naurahti.
”Sirius.” kuului yhtäkkiä ääni. Sirius kääntyi.
”Ai, Remus. Mitä nyt?”
”Harry on hormipulverin avulla olohuoneen takassa. Hänellä on sinulle asiaa”, Remus sanoi.
”Harry? Miksei hän puhu tämän kautta?” Sirius ihmetteli.
”Tuota.. taisin unohtaa kertoa tästä”, Adara sanoi pahoittelevasti. Sirius nyökkäsi.
”No, menen puhumaan Harrylle. Oliko sinulla jotain asiaa?” Sirius kysäisi.
”Ei, ajattelin että olisi kiva nähdä...” Adara mutisi. Sirius hymyili.
”Kiitos kun ilmoitit vointiasi. Hei hei”, hän sanoi.
”Hei vain”, Adara vastasi ja kuvastus muuttui hänen omiksi kasvoikseen.
Hetkonen, miten ihmeessä Harry oli heidän takassaan kun hormiverkkoa vartioitiin?

”Voi helvetti”, Adara päästi hyvin harvinaisesti pahan sanan suustaan ja ryntäsi pois rohkelikkotornista. Hän käveli pitkin käytäviä ja etsi Ronia tai Hermionea. Lopulta hän löysi suunnilleen kaikki koulun oppilaat seisomassa joukkona Itäsiivessä, Pimennon työhuonetta vastakkaisessa suunnassa.
Siellä oli täyskaaos, kaikki koululaiset olivat kokoontuneet sinne, kaksosten, Pimennon ja Voron ympärille.
Pimento oli juuri saanut kaksoset kiinni jostakin teosta.
”Te kaksi saatte nyt oppia, miten väärintekijöiden minun koulussani käy”, Pimento kimitti, Voro piteli jotakin lomaketta kourassaan tyytyväisenä ja samassa Adara huomasi vastakkaisilla portailla seisomassa Harryn. Hän ilmeisesti oli lopettanut juttutuokionsa Siriuksen kanssa.

”Tiedätkö mitä? Enpä oikein usko”, Fred sanoi. ”George, minusta tuntuu että me ollaan kasvettu jokapäiväisen opiskelun ohi.”
George vilkaisi yleisön joukkoon ja huomasi sieltä Adaran.
”Joo, sellainen tunne minullakin on”, George vastasi, silmien sanoessa Adaralle Näkemiin.
”On aika kokeilla kykyjämme oikeassa elämässä, vai mitä?”
”Edottomasti”, George sanoi. He kohottivat sauvansa ja sanoivat yhteen ääneen: ”TULEJO LUUTA!”
Harry ehti sopivasti kumartua kun Georgen ja Fredin luudat lensivät Pimennon työhuoneelta kaksosten käsiin.
”Me ei nähdä enää”, Fred sanoi.
”Joo, älä turhaan pidä yhteyttä”, George lisäsi noustessaan omalle luudalleen, Fredin tehdessä samoin.
”Jos jonkun tekee mieli ostaa kannettava räme, jollainen on esillä yläkerrassa, osoite on Viistokuja yhdeksänkymmentäkolme – Weasleyn Welhowitsit. Uudet toimitilamme!” Fred huudahti. Adara henkäisi hämmästyksestä. He olivat saaneet toimitilat! Kaksoset eivät olleet kertoneet hänelle mitään!
George katsahti vielä Adaraan. Adara muodosti huulillaan lauseen:
Olen iloinen puolestasi.” ja George vastasi melkein ääneen: ”Kiitos.”

”Erikoisalennuksia Tylypahkan oppilaille, jotka vannovat että käyttävät tuotteitamme tuon vanhan lepakon karkottamiseen!” George lisäsi ja osoitti Pimentoa.
”PYSÄYTTÄKÄÄ HEIDÄT!” Pimento rääkäisi, kaksoset ponnahtivat luudillaan ilmaan.
”Näytä tuolle taivaan merkit meidän puolesta, Riesu”, Fred sanoi Riesulle. Riesu otti hatun päästään ja teki kunniaa kaksosille, kun he lensivät luudillaan avoimista etuovista ulos auringonlaskuun. Adara hymyili.
”Me nähdään vielä..”
« Viimeksi muokattu: 28.04.2008 23:14:49 kirjoittanut Fubuki »

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 82!
« Vastaus #265 : 19.11.2007 15:20:23 »
Tässä pikkuriuselle Fubukille kommenttia.  :D Hyvä luku, jatko oli huippusyperhyper mahtava juttu. Aktiivinen kommentoija en ole, mutta aktiivinen lukija kylläkin. Tämä ficci on yksiparhaimmista (ja parhaita on arviolta parikymmentä) mitä tiedän. Saanhan jakoa, kilttiii? Ihan vain siksi uskaltauduin laittamaan kommaa. Mutta hi, rakentava lomailee yhä, mielikuvatuksen tapainen lähti läkimään ja kädet haisee perunoilta, elikkäs lähden hipsdhimään  kohti alakertaa ja herkullista mansikkakakkua.. Joo eli jatko olisi kiva, Tykkään todella paljon ficistä ja jaj ja toistan itseäni..

 -Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 82!
« Vastaus #266 : 19.11.2007 16:44:23 »
Hyvä luku.

MUUTEN, eikai tämä lopu Siriuksen kuolemaan?? 8D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 82!
« Vastaus #267 : 19.11.2007 19:45:56 »
Myyrä, ihanaa! uusi kommentti!!
Ja pullarusina: Ei tietenkään! Millaisena sä mua pidät? O_O

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 18.11: Luku 82!
« Vastaus #268 : 19.11.2007 20:22:54 »
Ugh, luoja, ehdin jo säekähtää : O Onneks jatkuu jeejeejee.

Jatkoa odotellessa. Tunge jo sitä jatkoa lisää jooko fupukiii-kulta.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Luku 83. Sirius ei vastaa
« Vastaus #269 : 19.11.2007 20:29:27 »
No kai mä sitte...

Luku 83. Sirius ei vastaa








Parina seuraavana päivänä ei puhuttukaan muusta kuin kaksosten tempauksesta. Moni uhkasi tekevänsä Weasleyt tai hyppäävänsä luudan selässä auringonlaskuun. Adara harvoin oli kokenut sellaista vahingoniloa nöyryytettyä Pimentoa kohtaan. Eikä vastoinkäymiset siihen loppuneet, monet alkoivat viskoa sontapommeja käytäville ja mikä parasta - Pimennon tunneilla olevat oppilaat alkoivat kuumeilla, pyörtyillä, oksennella ja vuotaa verta molemmista sieraimistansa ja kaiken syyksi he pistivät Pimentorokon. Riesu oli seonnut lopullisesti ja toteutti Fredin opastusta vieläkin; se kaatoi patsaat, syöksyi seinien ja liitutaulujen läpi, sulki Norriskan haarniskaan, särki lyhdyt, sammutti kynttilät, pani pergamentit takan lämmikkeeksi, avasi vessojen hanat ja kiskoi ne lopulta irti, pudotteli tarantelloja suureen saliin ja seurasi Pimentoa huvikseen.
Ihania aikoja.

Pian oli Rohkelikon ja Korpinkynnen ottelu, ja Adara ei tietenkään päässyt siitäkään nauttimaan. Hän oli okklumeustunnilla. Kalkaros puhui normaaliakin vähemmän ja sanoi välillä vain ”hyvä” tai ”keskity.”
Kalkarosta ilmeisesti piinasi se, että Harry oli nähnyt sen muiston ajatusseulassa, mutta Adaraa ei haitannut, eipä hän muutenkaan mitään juttutuokioita Kalkaroksen kanssa pitänyt. Hän vain piti erityisen hyvää huolta että Kalkaros ei nähnyt sitä muistoa jossa Harry kertoi Kalkaroksen muistosta. Ja jostain syystä hän onnistuikin siinä, pian hän huomasi onnistuvansa monen muunkin muiston piilottelussa.
”Erinomaista”, Kalkaros totesi illan päätteeksi ja Adara lähti taas rohkelikkotorniin, jossa juhlittiin Rohkelikon voittoa.

Koeviikot koittivat Adaralle etuajassa Harryn vuosiluokkaan nähden. Hän onnekseen suoriutui niistä melko hyvin, mutta se ei ollut nyt ongelma, vaan Adaran tehtävä. Hän ei tiennyt miten lähestyä Dracoa näin pitkän ajan jälkeen, varsinkin kun hänellä oli nyt Pansy.
Kalkaros eräänä okklumeustunti-iltana painosti Adaraa tekemään jotakin, ja että olisi todennäköistä, että kuolonsyöjiin liittyminen viivästyisi loppukesään joistakin syistä, joita Kalkaros ei suostunut mainita.
Pian koitti Harryn vuosiluokan V.I.P-kokeet ja Adara ei saanut heistä sen takia paljoakaan seuraa, kun he lukivat hiki hatussa. Adaraa huvitti, koska hänellä oli V.I.P:t jo ohi, vaikkakin hän teki ne erikoisolosuhteissa, koska Durmstrangit ja Beuaxbatonsilaiset asuivat Tylypahkassa. Silti hän onnistui saamaan seitsemän V.I.P:tä.

Seuraavan viikon iltana, Adara oli matkalla salista rohkelikkotorniin. Saavuttuaan käytävään, hän näki ikkunasta ulos pihamaalle, hänen silmäkulmassa näytti pilkahtavan punaista. Hän katsoi tarkemmin ja näki peräti kuuden ihmisen – Pimento mukaan lukien - yrittävän tainnuttaa Hagridia tämän mökin luona. Samassa McGarmiwan huutava hahmo pilkahti esiin.
”Antakaa hänen olla! Antakaa olla, minä sanoin!! Hän ei ole tehnyt mitään!” hän huusi ja neljä näistä tainnuttajista osoittivat McGarmiwaan tainnutusloitsunsa ja tämä kaatui nurmelle. Adara nosti kätensä suunsa eteen peittääkseen kiljaisunsa. Hagrid nosti maasta liikkumattoman koiransa ruumiin ja alkoi huutamaan ja raivoamaan.
”PELKURIT! HELKUTIN PELKURIT!! TÄSTÄ SAATTE!! JA TÄSTÄ!”
Adara ryntäsi ulko-oville ja käveli hitaasti muiden huomaamatta McGarmiwan luo.
”Professori?” hän varmisti, ettei tämä ollut tajuissaan. Lopulta hän varmisti selustansa olevan selvä, loihti McGarmiwaan leijutusloitsun ja kuljetti tämän muiden huomaamatta sairaalasiipeen, järkytyksestä nyyhkyttävän matami Pomfreyn hoitoon.
Palattuaan pihamaalle, siellä ei ollut ketään. Adara kiiruhti takaisin sisälle toivoen, ettei kukaan Pimennon porukasta ollut huomannut hänen läsnäolonaan.

Seuraavan päivän iltana Adara istui oleskeluhuoneessaan lukemassa, kun Harry, Hermione ja Ron säntäsivät hänen luokseen.
”Mitä nyt? Eikö teillä ole koe?” Adara kysyi. Kaikki näyttivät haudan vakavilta.
”Sirius”, Harry sanoi hengästyneenä.
”Mitä hänestä?” Adara kysyi hiukan pelokkaana.
”Voldemort on napannut hänet”, Harry sanoi.
”MITÄ?!” Adara huusi ja nousi ylös. ”Oletko tosissasi? Mutta mistä sinä – miten?”
”Näin unen Voldemortin mielestä... He ovat salaperäisyyksien osastolla ministeriössä”, Harry sanoi. Adara tuijotti tätä, anoen sanoitta että tämä vain huijaisi.
”Meidän täytyy ensin tarkistaa, ettei hän ole kotona”, Hermione sanoi. Adara nyökkäsi, haki makuusalista peilin ja puhui siihen.
Kuvastus muuttui, mutta se näytti vain pimeän huoneen lattiaa.

”Sirius? Sirius!” Harry huusi peiliin, ei vastausta.
”Peili on saattanut unohtua – tai pudota johonkin”, Hermione sanoi.  ”Täytyy tarkistaa jollain muulla keinolla.”
”Pimennon takka”, Harry sanoi, Adaran käydessä viemään peili takaisin makuusaliin.
Sitten he lähtivät yhdessä etsimään apujoukkoja. Luna ja Ginny suostuivat tähystämään Pimennon liikkeitä, sillä välin kun Ron lähti hämäämään Pimentoa. Harry, Hermione ja Adara lähtivät Pimennon työhuoneeseen. Sinne päästyään Harry ilmoitti kurkistavansa Kalmanhanaukiolle.

Kun Harry oli ollut hetken pää takassa, Adara kuuli vain tömähdyksen ovelta ja samassa Pimento seisoi ovella inkvisitiopartionsa kanssa. Adara ei pystynyt huutamaan, joku oli loihtinut häneen äänettömyysloitsun. Sama Hermionelle. Samassa Pimento ryntäsi takan luo ja kiskoi Harryn hiuksista pitäen ulos tulesta.
”Kuvittelitteko todella että minä vielä kahden haiskun jälkeen annoin jonkun kurjan tonkijan päästä huoneeseeni?” Pimento kysyi. Adara tunsi jonkun tarttuvan häntä käsivarsista takaapäin.
”Ottakaa heidän sauvansa”, Pimento käski ja Adara tunsi sauvansa otettavan pois taskusta.

”Nyt haluan tietää, miksi olette minun huoneessani. Kenen kanssa keskustelit?” Pimento kysyi.
”En kenenkään.”
”Valehtelet!
Samassa sisään tuli inkvisitiopartion jäseniä, jotka pitelivät Ginnyä, Ronia, Lunaa ja Nevilleä otteissansa. Adara ei nähnyt partion joukossa Dracoa joten hän päätteli olevansa itse taas tämän otteessa.
”Saatiin kaikki”, Warrington-niminen luihuinen ilmoitti.
”Hyvä, hyvä... Kas vain, vaikuttaa että Tylypahka on kohta weasleytön vyöhyke”, Pimento totesi hyväntuulisena katsoessaan Ginnyä ja Ronia. Adaraa ihmetytti kun hän ei kuullut Dracon nauravan korvansa juuressa.
”Jaaha, Potter ja Musta. Te ilmeisestikin järjestitte tähystäjän työhuoneeni ympäristöön ja tämän pellen –” hän osoitti Ronia. ”kantelemaan minulle, että Riesu tekee tuhojaan muodonmuutossiivessä, vaikka minä tiesin oikein hyvin, että parhaillaan se tuhri mustetta koulun kaukoputkiin. Teille oli selvästikin tärkeää puhua jonkun kanssa. Albus Dumbledorenko? Vai sen puolilajisen Hagridin?”

”Minä puhun kenen kanssa haluan”, Harry totesi.
”Olkoon menneeksi, olkoon menneeksi… Draco – hae professori Kalkaros”, Draco päästi irti Adarasta ja Pimento tarttui sen sijaan häneen ja ohjasi tämän ja Harryn istumaan.
”Sinä ilmeisesti arvasit, että yritin käyttää totuusseerumia että kertoisit isäsi olinpaikan, vai mitä? Fiksu tyttö, muttet tarpeeksi...” Pimento sanoi, itseensä tyytyväisenä. Adara katsoi tätä paheksuvasti.
Huoneessa oli pitkään hiljaista, kunnes Kalkaros saapui Dracon jäljessä huoneeseen.

”Rehtorilla oli asiaa?” hän totesi koleasti. Adaran sydän loikkasi. Tietysti, Kalkaros! Hän on Tylypahkan viimeinen kiltalainen, jos sairaalasiivessä makaavaa McGarmiwaa ei lasketa.
”Ah, professori Kalkaros”, Pimento sanoi ja hymyili. ”Niin, tahtoisin taas pullollisen totuusseerumia, niin pian kuin suinkin.”
”Sinä veit viimeisen pulloni kun kuulustelit Mustaa. Et kai sinä käyttänyt sitä kaikkea? Minähän sanoin, että kolme tippaa riittää.” Kalkaros sanoi silmäillen tyynesti huoneessa olevia, varsinkin Pimentoa, joka sillä hetkellä punastui.
”Kai sinä voit valmistaa sitä lisää?”
”Totta kai, se kypsyy täyden kuunkierron, joten enköhän saa sen valmiiksi noin kuukaudessa.”
”Kuukaudessa? Kuukaudessa? Mutta Kalkaros, minä tarvitsen sitä tänään. Olen juuri tavannut Potterin ja Mustan juonimassa minun selkäni takana, ja Potter pää minun takassani puhumassa jonkun tai joidenkuiden kanssa Mustan vahtiessa!”
”Niinkö? No, minä en siitä ylläty. Potter ei milloinkaan osoittanut taipumuksia noudattaa sääntöjä, eikä liiemmin Mustallakaan kun on isäänsä tullut.”

”Minä haluan kuulustella heitä! Haluan että toimitat minulle taikajuomaa, jolla voin pakottaa jommankumman heistä puhumaan minulle totta!” Pimento tulistui.
”Minähän sanoin jo, ettei varastoissani ole enää totuusseerumia. Jos et aio myrkyttää Potteria – ja vakuutan, että sympatiani ovat kokonaan puolellasi jos aiot mutta muuten en voi olla avuksi. Useimmissa myrkyissä on kuitenkin se ongelma, että ne tehoavat niin nopeasti, ettei uhrille jää paljonkaan aikaa totuuden puhumiseen.”
”Joudut koeajalle!” Pimento sihahti. ”Kieltäydyt tahallasi auttamasta! Odotin sinulta enemmän, Lucius Malfoy ylistää sinua aina! Ja nyt häivy minun huoneestani!”
Adara halusi tehdä jotain, kertoa Kalkarokselle Siriuksesta, vaikkei tiennyt oliko tämä edes kotona, jos Harry vain olisi kertonut…

”Hänellä on Anturajalka!” Harry huusi ja Adaran pelot kävivät toteen, hän ummisti silmänsä ja toivoi heräävänsä pahasta unesta. ”Hänellä on Anturajalka, siellä missä se on piilossa!” Harry jatkoi. Kalkaros pysähtyi käsi Pimennon oven kahvalla.
”Anturajalka?” Pimento toisti. ”Mikä anturajalka? Missä mitä on piilossa? Mistä hän puhuu, Kalkaros?” Kalkaros katsoi Harryyn, sitten kyynelsilmäiseen Adaraan.
”Ei aavistustakaan”, Kalkaros sanoi kylmästi. ”Potter, silloin kun tahdon, että minulle huudellaan hölynpölyä, juotan sinulle lörpötyslitkua. Ja Crabbe, höllennä hieman otettasi. Jos Longbottom tukehtuu, sitä seuraa kasapäin pitkäpiimäistä paperityötä ja meidän on valitettavasti mainittava se suosituksissasi, jos haet töitä.” Hän sulki oven perässään ja Adaran viimeinen toivo oli mennyttä.
”Olkoon menneeksi… muita vaihtoehtoja ei ole… tässä on kyse enemmästä kuin koulukurista… tämä on ministeriön turvallisuusosaston asia… aivan”, hän puhui itsekseen ja osoitti yhtäkkiä sauvallaan Adaraan.

”Sinä pakotat minun, en tahtoisi… mutta joskus olosuhteet oikeuttavat käytön.. olen varma että ministeri ymmärtää, etten voinut muuta.. Eiköhän kidutuskirous hellitä kielenkantasi.”
”EI!” Draco huudahti ja astui askeleen lähemmäs.
”Mitä nyt, herra Malfoy? Onko teillä parempi idea?”
”Ei, professori, mutta.. mutta...” Draco änkytti.
”No älkää sitten häiritkö! Kidutu!” Pimento sanoi osoittaessaan Adaraa.
Adara kiljui tuskasta, tuskasta jota hän koki viimeksi ollessaan hautausmaalla vuosi sitten. Voldemortin kasvot tuntuivat kummittelevan hänen silmissään hetken...

”Ei!” Hermione kirkaisi. Pimento jatkoi hetken ja lopetti sitten. Adara tajusi makaavansa lattialla kyyryssä. Hän hengitti raskaasti ja hikoili.
”Kenen kanssa hän jutteli takassa? Albus Dumbledoren? Puhu!”
Adara pudisti päätään ja sylkäisi Pimennon jalkoihin.
”Hyvä on, äskeinen ei ilmeisesti ollut tarpeeksi. Kidutu!”
Adara kiljui taas, mutta tuska loppui nopeasti. Hermione oli huutanut Pimennolle:
”Hyvä on! Me kerrotaan!”
”Hermione, älä...” Adara kähisi Dracon tuijottaessa häntä avuttomana, puristaessaan kättä nyrkkiin. Viimein Draco auttoi Adaran ylös, tuolille. Hermione jatkoi puhumistaan: ”Hän yritti puhua Dumbledorelle.” Adara hölmistyi, kuten kaikki muutkin jotka suunnitelmasta tiesivät.
”Dumbledorelle? Tiedätte siis missä hän on?” Pimento sanoi.

”Ei.. me yritettiin eri paikoista… meidän täytyy kertoa hänelle tärkeä asia!”
”Niin? Mitä halusitte kertoa hänelle?”
”M-me haluttiin kertoa että se on valmis!” Hermione sopersi.
”Mikä on valmis?”
”A-ase...”
”Ase? Ase!?”
Tätä Pimennon johdattelua kesti pitkään, kunnes Hermione sanoi aseen olevan kielletyssä metsässä. Pimento otti Harryn ja Hermionen mukaansa ja lähti kiellettyyn metsään.
Adara jäi muiden kanssa huoneeseen. Hän hengitti raskaasti ja kärsi vieläkin kivusta luuytimissään.
Draco otti taskustaan nenäliinan ja ojensi sen Adaralle.
Loistava tilaisuus tulla läheiseksi Dracon kanssa. Adara hetken tuumi, mutta muisti taas Siriuksen – ei nyt ole aikaa tällaiselle, hänen täytyisi toimia Dracoa vastaan jos hän haluaisi pakoon, auttamaan Siriusta. Tai sitten…

Adara esitti, ettei jaksanut ottaa nenäliinaa käteensä, joten Draco pyyhki itse hien Adaran kasvoilta. Hän sopersi jotain anteeksipyyntöä, niin että muut eivät kuulleet. Se hetki tuntui iäisyydeltä. Ron yritti syödä karamellin, mutta inkvisitiopartio otti kaikki karamellit itselleen ja alkoivat syödä. Draco tuijotti Adaraa ajatuksissaan.
”Mitä katselet..?” Adara sanoi.
”Sinua”, Draco vastasi ja Adara tiesi hetkensä tulleen; inkvisitiopartio alkoi huojua pyörtymäisillään Ronin pinnauspurtavien ansiota. Adara otti kädellään Dracoa niskasta ja painoi tämän kasvot lähemmäksi itseään. Hän suuteli Dracoa hitaasti, eikä Draco tehnyt vastarintaa. Hän suuteli hämmennyksissään takaisin… niin kauan kunnes Ron tainnutti hänet.
”Loistava hämäys!” Ron huudahti.
”Loistavaa pinnauspurtavan käyttöä!” Adara sanoi ja ponnahti seisomaan. He tainnuttivat tai muuten vain kirosivat loputkin inkvisitiopartiosta ja säntäsivät ulos suoraan kohti kiellettyä metsää. Adaran sisuskalujen alkaessa pikkuhiljaa joutua pelon valtaan.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 03:09:36 kirjoittanut Fubuki »

Dizzy

  • ***
  • Viestejä: 31
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) Luku 83, 19.11!!
« Vastaus #270 : 19.11.2007 21:16:52 »
Voi eii.. Tämä menee ihan liian jännäksi, joka on siis pelkästään hyvä juttu.
On mukava lukea tekstiä joka ei ole liian ennalta-arvattava. Loistava luku taas. :)
Ja rakentava meni kiven alle piiloon...
Ava by Amnesiac

Lerosa

  • ***
  • Viestejä: 250
  • Ava by Rebecca Lupin
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) Luku 83, 19.11!!
« Vastaus #271 : 20.11.2007 10:31:33 »
Iik!Tää on yhtä hyvä tarina kun oikeet Harry Potterit sun kannattais näyttää tätä jopa ROWLINGILLE!
Everybody left me behind...

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) Luku 83, 19.11!!
« Vastaus #272 : 20.11.2007 17:15:48 »
Voi luoja voi luoja voi luoja äkkiä jatkoa voi luoja.

=D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Luku 84. Salaperäisyyksien osasto
« Vastaus #273 : 20.11.2007 22:06:21 »
Taidan pistää ny... mut tän jälkeen odotan paljon kommenttia ^^

Luku 84. Salaperäisyyksien osasto








He juoksivat kiellettyyn metsään ja löysivät kuin löysivätkin Harryn ja Hermionen, jotka onnistuivat hukkaamaan Pimennon – hieman kentaurien avustuksella, asia johti siihen että Pimento oli nyt kentaurien käsissä ja Adara ei voinut olla muuta kuin tyytyväinen.
He palauttivat kaikille omat sauvansa ja juttelivat hetken tilanteesta.
”Onko Voldemort saanut Siriuksen?” Adara varmisti.
”On, ja olen varma että hän on yhä hengissä”, Harry sanoi. ”Mutta en käsitä, miten me päästään auttamaan häntä.”
Kaikki näyttivät pelokkailta.
”No, meidänhän täytyy tietysti lentää”, Luna sanoi.
”Ensinnäkin, meidän ei täydy yhtään mitään, jos lasket itsesi mukaan meihin”, Harry sanoi. ”Ja vain Ronilla on luudanvarsi, jota ei vartioida. Joten –”
”Minulla on luuta!” Ginny sanoi.
”Joo, mutta sinä et tule mukaan”, Ron sanoi.
”Anteeksi nyt, mutta minä olen yhtä huolissani Siriuksesta kuin tekin!”
”OLKAA NYT HILJAA!” Adara huusi. Hän oli menettänyt malttamattomuutensa. ”Minulle –” hän sanoi kun kaikki hiljenivät. ”- on ihan se ja sama kuka lähtee ja mihin, kunhan edes joku tulee kanssani pelastamaan hänet.”

”Minä tulen”, Ginny sanoi vankasti.
”Minä myös”, Harry sanoi ja lopulta kaikki olivat tulossa.
”Joten, millä me saamme meidät – kaikki seitsemän ministeriöön?”
”Lennetään!” Luna aloitti taas.
”Miten?” Adara kysyi.
”Noilla”, Luna sanoi ja osoitti kahden puun väliin. Siellä seisoi kolme thestralia.
”Loistavaa, Luna!” Harry sanoi. 
”Onko ne niitä hulluja hevosjuttuja, joita ei näe ellei ole nähnyt jonkun heittävän veivinsä?” Ron kysyi.
”On”, Harry sanoi.
”Montako?”
”Vain kolme.”

”No meille riittää vain kolme”, sanoi Hermione joka oli ilmeisesti taas päättänyt että heitä lähtee vain Adara, Harry, Ron ja hän itse.
”Meitä taitaa olla seitsemän, kuten Adara sanoi”, Luna mutisi.
”Lopettakaa jo!” Adara sanoi, asteli yhden thestralin luo ja nousi varuillaan sen selkään.
”Minä lähden vaikka ilman teitä, minä en piittaa tuleeko teistä kukaan perässäni, mutta en aio vain seistä tässä ja odottaa että Harry näkee näyn jossa isäni kuolee!” hän huusi. Thestrali kopsutti hiukan kavioitaan maahan.
”Vie minut taikaministeriöön, Lontooseen”, Adara kuiskasi sille, ja ihmetyksekseen, thestrali avasi siipensä ja lähti muiden huutaessa lentoon. Adara ei piitannut, ei pätkääkään. Ainoa mitä hän nyt halusi, oli pelastaa Sirius.

Tuli iltahämärä, Adaran käsiä palelsi, mutta hän ei oman henkensä – ja Siriuksen – takia voinut päästää irti. Matka tuntui kestävän iäisyyden. Hän hengitti pelkästään pelon takia katkonaisesti ja täristen. Hän ei tiennyt mitä tekisi ministeriöön päästyään, mutta se oli sen ajan murhe.
Samassa thestrali muutti suuntaansa kohti maata. Lontoon valot alkoivat erottua koko ajan vain suurempina. Hän kuuli ääniä takaansa. Harry ja muut olivat saavuttaneet hänet. Hän hymyili hiukan laskeutuessaan maankamaralle, muiden tehdessä pian samoin. Adara asteli puhelinkopille ja odotti että Harry, Ron ja Hermionekin tulivat.
”Tulkaa te seuraavalla. Me odotetaan”, Harry sanoi muille. Adara paineli: kuusi, kaksi, neljä, neljä, kaksi.
”Tervetuloa taikaministeriöön. Olkaa hyvä ja ilmoittakaa asianne”, kuului kalsea naisääni.
”Adara Musta, Harry Potter, Hermione Granger ja Ron Weasley. Tulimme – pelastamaan erään henkilön”, Adara sanoi kiireellä.
”Kiitos.”
Hissi liikkui alaspäin.
”Vierailijat, olkaat hyvät ja ottakaa nimilappu ja kiinnittäkää se kaapunne etumukseen.”
He kiinnittivät kaiken varalta nimilaput kaapuihinsa. ”Ministeriön vierailijat, teidän on alistuttava tutkimukseen ja esitettävä sauvanne kirjattavaksi turvatiskille, joka sijaitsee atriumin perällä.”
Samassa, hissi pysähtyi.

He ottivat sauvansa esiin ja ryntäsivät kopista. Koppi nousi saman tien ylös ja hetken päästä toi loput ryhmästä mukanaan. Atriumissa ei näkynyt ketään. Vain pieni suihkulähteen solina kuului.
Kun loputkin saapuivat, he jatkoivat Harryn johtamina matkaansa. He jatkoivat toisella hissillä kohti salaperäisyyksien osastoa. He astuivat hissistä ulos, ja sieltä mustasta ovesta pyöreään huoneeseen, jonka seinillä oli suuria – mustia täysin samannäköisiä – ovia. Huoneen ovet alkoivat pyöriä ja lopulta he eivät erottaneet mistä olivat tulleet.
”Pitäisikö meidän hajaantua? Lähetetään suojelius toisillemme jos löydämme jotain”, Adara ehdotti, mutta kukaan ei suostunut ideaan, joten he jatkoivat yhdessä. He menivät yhteen huoneeseen, jonka seinillä olevilla hyllyillä lojui purkeissa… aivoja?
”Mitähän niillä mahdetaan tehdä?” Ron mietti.
”Häivytään täältä. Tämä ei ole oikea”, Harry sanoi ja he lähtivät.
He merkkasivat huoneen oven rastilla, että erottivat oven muista kun ovihuone pyöri taas.


He astelivat taas yhteen huoneeseen, joka oli isompi kuin edellinen, ja hämärästi valaistu, neliskanttinen ja keskeltä matalampi niin, että huoneessa oli parinkymmenen jalan syvyinen kivinen kuoppa. He seisoivat sen ylimmällä rivillä, jonkinlaisilla kivipenkeillä. Kuopan keskellä oli kivinen koroke, jolla oli kivinen, mureneva holvikaari, josta roikkui musta repaleinen verho. Verho lepatti yhtäkkiä. Harry kuiskasi Siriuksen nimen kurkistaessaan holvikaareen lähempää. Siellä ei ollut mitään tai ketään.
”Lähdetään pois. Tämä ei ole oikea paikka, Harry, lähdetään täältä”, Hermione huikkasi kuulostaen pelokkaalta.
”Okei”, Harry sanoi ja oli juuri palaamassa, kun hän kysyi: ”Mitä sanoit?”
”En sanonut mitään.” Hermione sanoi.
”Joku kuiskailee tuon takana”, Harry sanoi katsoen holvikaarea. ”Sinäkö se olit, Ron?”
”En.”
”Ettekö te muut kuule sitä?” Harry tivasi. Adara kuunteli tarkemmin. Hän tosiaan kuuli jotakin, hyvin hiljaista supinaa.

”Siellä ei ole mitään, siinä on pelkkä holvikaari, ei sinne mahdu ketään. Älä viitsi, Harry, tule pois – Me tultiin tänne Siriuksen takia!” Hermione jatkoi. Adara hätkähti ja lähti ovelle. Muut tulivat perässä. He merkkasivat taas oven vääräksi. Seuraava ovi oli lukossa.
”Alohomora!” Hermione yritti, mitään ei tapahtunut. Harry yritti Siriukselta saatua veistä, mutta terä suli. Ovi oli ja pysyi kiinni.
”Antaa sen oven olla”, Hermione sanoi ja merkkasi sen.
”Mutta entä jos se on se?” Ron kysyi.
”Ei voi olla, koska unissaan Harry pääsi ovista”, Hermione sanoi. He avasivat uuden oven.
Se on tämä!” Harry henkäisi. Huoneessa oli hyppelehtiviä valoja, jotka loistivat kirkkaasti. Hyllyillä kimalsi kelloja, isoja ja pieniä, kaapeissa ja koteloissa. Huoneessa tikitti tauotta, ja Adaraa alkoi pelottaa se aika jota he olivat kuluttaneet jo hukkaan.

”Tätä tietä!” Harry sanoi ja muut seurasivat häntä.
”Tämä se on”, hän totesi päästyään ovelle.
Kaikki pitivät sauvojaan esillä, huolestuneina ja totisina. Harry avasi oven.
Huone oli korkea kuin kirkko, täynnä pelkkiä hyllyjä, jotka olivat puolestaan täynnä pölyisiä, pieniä lasipalloja. Pallot kimmelsivät sameasti valossa. Huoneessa oli kylmä.
”Sinä sanoit, että rivillä yhdeksänkymmentäseitsemän”, Hermione kuiskasi. Adara ei tiennyt mistä he puhuvat.
”Pitäkää sauvat valmiina”, Harry sanoi ja he jatkoivat viisikymmentäneljä-hyllyltä oikealle. He kävelivät pitkää hyllyjen muodostamaa kujaa eteenpäin, seuraten vanhoja lappuja joissa luki aina hyllyn numero.
”Yhdeksänkymmentäseitsemän!” Hermione kuiskasi. He olivat saapuneet kujan päähän ja kurkistivat nyt viereisen kujan toiseen päähän. Ei ketään.

”Hän on tuolla kauimmaisessa päässä”, Harry kuiskasi. ”Häntä ei näe tänne asti… Hänen pitäisi olla tässä lähellä.” Ja niin he jatkoivat kohti toista päätä.
”Harry… minä en usko, että Sirius on täällä”, Hermione sanoi varoen. Adara katsoi valppaana ympärilleen.
”Harry?” Ron huikkasi. ”Oletko nähnyt tämän?”
”Minkä?” Harry kysyi kiihkeästi.
”Tuossa – tuossa on sinun nimesi”, Ron sanoi ja osoitti yhtä lasipalloa, johon oli kiinnitetty lappu:

S.P.P. A.P.W.B.D:lle
Pimeyden lordi
ja (?) Harry Potter


”Miksi sinun nimesi on täällä? Kenenkään muun ei ole”, Ron ihmeteli.
”Minusta sinun ei pidä koskea siihen”, Hermione kuiskasi.
”Miksei? Sehän liittyy minuun jotenkin”, Harry kysyi.
”Älä, Harry”, Nevillekin sanoi. Adara ei nähnyt merkkiäkään Siriuksesta, hän huokaisi. Ehkä kaikki olikin väärinkäsitystä... unta? Ja hän heräisi pian...
”Siinä on minun nimeni”, Harry sanoi ja otti pallon hyllyltä ja tuijotti sitä.
”Oikein hyvä, Potter. Käännypä nyt hitaasti ja nätisti ympäri ja anna se minulle”, kuului ääni.

Mustia hahmoja ilmestyi kuin tyhjästä, kaikkialta heidän ympärilleen. Hetkessä heidät oli saarrettu.
”Minulle, Potter”, totesi Lucius Malfoyn ääni ja tämä astui edemmäs muiden seasta, ojentaen kättään. Vaikka hänellä oli naamio, hänet tunnisti silti äänestä ja käärmesormuksesta pikkurillissään.
”Missä Sirius on?” Harry kysyi. Kuolonsyöjät nauroivat ja karski naisääni sanoi voitonriemuisesti: ”Pimeyden lordi tietää aina!”
”Aina”, Malfoy toisti. ”Annapa nyt se ennustus minulle, Potter.”
”Missä Sirius on?” Harry toisti kysymyksensä.
Missä Sirius on?” matki nainen. Kuolonsyöjät astelivat lähemmäs heitä, olivat enää jalan päässä.

Ron liikahti hiljaa.
”Älä tee mitään, vielä”, Harry kuiskasi. Nainen nauroi taas.
”Kuulitteko? Kuulitteko? Jakelee toisille lapsille ohjeita ihan kuin aikoisi taistella meitä vastaan!”
”Voi Bellatrix, sinä et tunne Potteria niin kuin minä”, Lucius sanoi. Bellatrix, Tonksin täti ja Nevillen vanhempien kiduttaja. ”Hänellä on heikkous sankaruuteen ja pimeyden lordi ymmärtää sen. Annapa nyt se ennustus minulle, Potter”, Lucius jatkoi.
”Minä tiedän sen, Sirius on täällä. Minä tiedän että hän on teillä!” Harry jatkoi. Taas kuolonsyöjät nauroivat, Adara puristi sauvaansa tiukemmin.
”Sinun on jo aika oppia elämän ja unien välinen ero, Potter. Annapa nyt se ennustus, ettei meidän tarvitse ruveta käyttämään taikasauvoja”,  Malfoy jatkoi.
”Sen kun rupeatte”, Harry sanoi ja kohotti omaa sauvaansa. Muut tekivät samoin kuka mihinkin suuntaan.
”Luovuta ennustus, niin ketään ei tarvitse vahingoittaa”, Malfoy jatkoi. Harry nauroi vuorostaan.
”Joo, niin varmaan! Minä annan teille tämän – ennustusko tämä on? Ja sinä annat meidän häippästä kotiin vai?”

Bellatrix yritti kutsua ennustusta tulejo-loitsulla. Harry oli nopeampi: ”Varjelum.”
”Oho, tuohan osaa pelata. Tuo pikkilillinen Potter-vauva”, Bellatrix sanoi. ”Olkoon menneeksi sitten –”
”MINÄHÄN SANOIN ETTÄ EI!” Malfoy karjui tälle. ”Jos särjet sen -!” Bellatrix asteli lähemmäs ja laski huppunsa.
”Eikö suostuttelu riitä vielä? Napatkaa tuo säälittävä serkkuni äpärä, Potter-poika saa katsoa kun kidutan häntä.”
Adara tunsi kahden kuolonsyöjän hengitykset niskassaan.
”Minä särjen tämän jos sen teet”, Harry sanoi. Kuolonsyöjät eivät koskeneet häneen.
”Mistä ennustuksesta me oikein jutellaan?” Harry kysyi.
”Millainen ennustus? Sinä pilailet, Potter” Bellatrix sanoi.
”Ei, en pilaile. Mitä varten Voldemort haluaa sen?” Harry sanoi, Bellatrix henkäisi.

”Sinä uskallat lausua hänen nimensä?”
”Joo. Joo minulle ei tuota mitään ongelmia sanoa Vol-”
”Sulje suusi!” Bellatrix kirkaisi. ”Sinä uskallat lausua hänen nimensä arvottomilla huulillasi, sinä uskallat tahrata sen puoliverisen kielelläsi, sinä uskallat - ”
”Tiesitkö sinä, että hänkin on puoliverinen?” Harry sanoi. ”Voldemort, niin. Voldemortin äiti oli noita mutta isä oli jästi – vai onko hän väittänyt teille, että on puhdasverinen?” Harry jatkoi.
”TAINNU-”
”EI!” Bellatrixin sauvasta tuli punainen valosuihku, mutta Malfoy muutti sen suunnan.
”ÄLÄ HYÖKKÄÄ! ME TARVITSEMME ENNUSTUKSEN!”
”Hän uskalsi! Hän uskaltaa –” Bellatris kirkui sekavasti, ”hän seisoo tuossa – saastainen –”
”VASTA KUN ENNUSTUS ON MEILLÄ!” Malfoy mylvi. Adaraa ihmetytti tämä varovaisuus, johtuiko se pallosta vai siitä että hänen poikansa ihastus seisoi Harryn takana?
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 22:44:30 kirjoittanut Fubuki »

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #274 : 21.11.2007 12:08:00 »
Anteeksi Fubuki kun en sillo heti kommentoinu :D
Luin sen kyllä mutta aika ei riittänyt kommentoimiseen (prkleen tietokoneajat)
Mutta ihana jatko se oli..
Valitettavasti en ole ehtinyt lukea näitä/tätä uusinta tulokasta. Mutta heti kun ehdin niin (;

Kiitos kun jaksat kirjoittaa. Tämä nimittäin on todellakin menossa hyvään suuntaan (;
Sillä mennään!

Cir*Katwi
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lerosa

  • ***
  • Viestejä: 250
  • Ava by Rebecca Lupin
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #275 : 21.11.2007 15:51:39 »
Upeeta tekstiä. Muuten oliko Ginny, Neville ja Luna siellä kato kun kirjas ne oli siellä. Odottelen innokkasti jatkoa
Everybody left me behind...

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 738
  • Janne on mun sankari.
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #276 : 21.11.2007 16:17:27 »
Jos vaan jättäsit sen seuraavan luvun väliin??? Kilttiiiiiii, en halua lukea sitä!!!! *itku silmässä*

Nämä luvut mitä en vielä ole kommentoinut ovat olleet hyviä, onhan se ihan kiva kun Adaran tehtävä.....
Ainut huono tässä on, tunnut etenevän välillä kovin nopeasti, kuin sinulla olisi kiire, hiljaa hyvä tulee, että ihan rauhassa vaan, ja koska sinulla kuitenkin on lukuja valmiina kirjoitettuna, joten voit niitä sitten laittaa :D

Mya Musta
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #277 : 21.11.2007 16:44:52 »
UGH!  Kivaatekstiätaaslaitathanjatkoa FUPUKII kulta :3

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 729
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #278 : 21.11.2007 17:09:26 »
Se on FuBuki... B:llä!! x(

pullarusina

  • Vieras
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 20.11, luku 84!!
« Vastaus #279 : 21.11.2007 17:42:21 »
Tierän khyl miten se kirjoitetaan mutku se o ni hauska kirjotta peelä. Ku oon pohojammaalta nii meikä tapaa laittaha kaikki suomenkielisempähä muotoho.  Joten FUPUKII, laitas jatkoa ;__; Eres vähä.