Ra - kas - tuin ! Aivan ihana ficci. Kolme päivää ( ja öitä, olin niin malttamaton ja luin tätä aamu kuuteen asti melkein joka yö, vaikka oli koulua... hups ) tosiaan meni tämän lukemiseen ja pakko myöntää, että oli sen arvoista. Tosin nyt tuli vähän haikea fiilis... Mitä minä nyt luen
( Haha, taidan siis siirtyä muihin Adara aiheisiin ficceihisi
)
Nyt tuntuu, kun alkaa ensi kerran katsomaan uudestaan Pottereita ( kyllä, niitä on ihana katsoa uudestaan ja uudestaan ) niin musta tuntuu, että tulee sellaisia hetkä, kun alan ihmettelemäänminne Adara jäi
Harmi ettei Rowling ollut niin nero ja keksinyt Adaraa, mutta olen todella onnellinen, että sinä teit sen!
Sirre tosiaan tarvitsee jonkun, jota paijata kun Harry siihen tehtävään ei oikein sovellu ( menisi oudoksi... yäk, kuinka likainen mielikuvitus mulla onkaan ). Osasit tehdä Siriuksesta aivan ihanan isä hahmon. Sellaisen, jonka tosiaan kaikki haluaisivat ja tarvitsisivat ( mun isissä mitään vikaa ole..
). teit Adaran ja Siriuksen isä-tytär suhteesta niin aidon tuntuisen, että ihan kadehdin sun kirjoittajan taitojasi ( kyllä, oikeasti tämä ficci - tai ehkä paremminkin se uudempi versio, koska siinä näkyy kuinka oletkaan kehittynyt niin paljon alkuperäisen Adaran alkuajoista - pitäisi saada kansien väliin!! )! Haha, kuten Twilightista on se Bree Tannerin elämä mikä lie, niin voisit julkaista Potter version, jossa Adara seikkailee
Tosiaan, alussa tuntui, että Adara oli kaikin puolin täydellinen, jota vähän liiankin moni kuolasi - George, Draco ja Harry ( POTTER KUULUU GINNYLLE
). Mutta onneksi hänessä alkoi näkyä niitä puolia, ettei enää ollutkaan täydellinen ja aloin pitämään tästä ficistä vain enemmän. Olet kehittynyt todella paljon siitä, kun aloitit tämän projektin. Alku kuulosti tönköltä uudemman Adaran jälkeen, mutta taso alkoi pikku hiljaa nousta loppua kohden ja hyvä niin
Ja tähän vielä sanon, että kyllä Adara kuuluu Dracolle eikä kenellekkään muulle. Olihan Georgen ja Adaran suhde todella suloinen, mutta George tuntui olevan vähän epäkypsä vakavalle pitkäkestoiselle suhteelle, jos näin sanoisin
Draco tuntui juuri niin oikealle, kun hänen ja Adaran yhteisiä kohtauksia oli. Rakastin niitä.
Rakastan tätä ficciä ja sinua ja sinun kirjoittajan taitojasi ja ää - oot ihana puspus <3 Kiitos, kun oot uhrannu niin paljon aikaasi tälle ja se on oikeasti kannattanut, oot kehittynyt kirjoittajana ja tarinan kertojana ( no nehän on melkein sama asia, mutta niin
)
Tästä tais tulla nyt aika sekava ja hassu kommentti, mutta toivottavasti kelpaa