kiitän sinua kiitän tästä niin kovasti!
nyt on tiistai, oikeastaan kello lähentelee yhtä yöllä, joten kai keskiviikoksi on vaihtunut..
aloitin siis maanantaina tämän lukemisen, ja nyt tulin loppuun.
haluan kiittää koska sain tästä niin paljon, heittäydyin mukaan enkä voinut lopettaa kesken, nyt olen kyllä todella väsynyt tästä lukemisesta mutta.. oli sen arvoista
olen itkenyt, nauranut, suuttunutkin useasti tuntiessani vihaa jotain hahmoa kohtaa..
mutta rakastanrakastanrakastan tätä!
niin, ja tietenkin mielestäni Adara ja Draco..... ovat upea pari. odotin lukiessani innoissani että "koskakoskakoskakoska MIKSI EI!!!!!"
alusta alkaen olin todella surullinen kun Severus oli jotenkin... ilkeä, etäinen, mutta kuitenkin jotenkin salaperäinen. (koska minähän rakastan Severusta, tiesin sen jo pikkutyttönä kymmenen vuotta sitten kun sain ensimmäisen potterini <3)
ja lopussa itkin niiiiiin kovasti kun paljastui Severuksen uusia puolia sekä kaikki salaisuudet.
ja pitää vielä Siriuksesta kirjoitella.. rakastan myös. Adaran isäksi ei olisi sopinut kukaan muu.
hauska, huumorintajuinen, rento, mutta toisaalta ylihuolehtiva ja tiukka.
mitä vielä sanon ennen kuin nukahdan näppäimistölle..
no, aivot ovat pyörineet nyt niin monta tuntia kahden vuorokauden aikana Adarassa että en voi muuta kuin kehua.. koukuttavaksi
ainoa miinus saattoi olla mielestäni se, että jotkin luvut painottuivat liikaa kirjaan. mutta siitä ei jaksa valittaa kun muuten oli upea.
kiitos ja taidan mennä nukkumaan