Title Ole mulle hetken aikaa hän
Author minä
Beta Westy ♥
Rating K-11
Pairing jonkinasteinen yksipuolinen Caleb/Noel, Noel/Adam ja Caleb/Liam
Genre Angst, drama
Warnings öö kiroilua?
A/N heipä hei. Tää on spinoff/jonkinasteinen jatko mun aikaisemmalle originaalille johon pääsee
tästä. Omistukset
Ametrinelle ♥ Nimi tulee btw Juice Leskisen kappaleesta Syksyn Sävel c:
1.Caleb
Tyhjyys täyttää mua sisältä, kun luen tekstiviestiä seitsemättä kertaa uudelleen. Tunnottomat kyyneleet valuvat poskillani hitaasti, enkä osaa käsittää viestin sisältöä. En vain pysty siihen. Mieleni tekisi soittaa Noelille. Kysyä, miksi hän päätyi tähän ratkaisuun ja tiedustella, miksi asia piti tekstata mulle. Jos vain tyydyn lukemaan tätä tekstiviestiä.
”Anteeksi Caleb. Mä rakastan sua hirveesti, mutta en halua jatkaa. Et ole tehnyt mitään väärää, vaan minä. Mä olen löytänyt jonkun muun, enkä halua pettää sua joten näin on parempi. Sä ansaitset parempaa, anna anteeksi.”Kymmenennen kerran jälkeen hävitän puhelimeni jonnekin, pois silmistäni. En kykene itkemään enempää. Oloni on kamalan turta, en saa edes aikaiseksi vastata viestiin. Tuijotan seinää tyhjin silmin ja tunnen kuinka elämänilo valuu lattialle. Ensimmäinen ajatus joka pälkähtää mieleeni yrittää saada minua kohti keittiötä, mutta en antaudu sille. Mä en ole heikko, mä en sorru uudelleen. Sitä paitsi, olen ollut puoli vuotta koskemattakaan saksiin, en koe tarvetta rikkoa tätä putkea.
Kännykkäni piippaa sohvatyynyjen välissä uuden viestin merkiksi. Kaivan laitteen esille ja tuijotan vihan ja surunsekaisin tuntein nimeä näytöllä. En halua lukea uutta viestiä Noelilta, joten heitän kännykkäni sohvan alle ja vedän kuraiset converseni jalkoihini. En halua nysvätä kotona tänään. Aion purkaa pahan oloni jossakin muualla.
Syyskuinen tuuli puhaltaa ikävästi ohuen pusakkani läpi, mutten anna sen haitata matkaani. En ajattele mitään harppoessani hämärällä tiellä päättäväisesti eteenpäin. Haluan, että Anthony kuulee uutiset ensin multa.
Nypin kuolleet tulppaanit ystäväni haudalta ja kärrään ne roskikseen. Hymyilen väkisin, jotten purskahtaisi itkuun tässä. En ole heikko, en itke. Vakuutan itselleni olevani vahva ja hyvästelen ystäväni haudan. Nyt täytyy vain palata kotiin ja korjata halkeamat sisältäni. Sitten kaikki on hyvin.
Tekohymy rasittaa kasvojani, mutten saa pyyhkiä sitä poiskaan. En tahdo että
kukaan huomaa mitä piilottelen. En aio näyttää typerää heikkouttani kenellekään muulle kuin itselleni.
Avaan kotioven täristen. Kyyneleet eivät ole kaukana, sillä matkalla hautausmaalta, alitajuntaani jysähti että olen todella yksin nyt. Mulla ei ole ketään. Kaikki niin sanotut kaverini lähtivät litomaan, kun saivat tietää Noelista. Sen idiootin takia olen aivan totaalisen yksin.
Elmina huutaa moit huoneestaan, mutten vaivaudu vastaamaan. Kiskon kengät jaloistani ja etsin puhelimeni sohvan alta. Katsos kummaa, Noel on jopa yrittänyt soittaa. En vaivaudu soittamaan sille takaisin, kaikista maailman ihmisistä haluan kuulla vähiten Noelin äänen. Poistan kaikki saapuneet viestit lukematta niitä. En halua lukea sen pahoitteluja.
Yöllä en saa unta. Päätäni särkee, eikä särkylääke auta nimeksikään. Aivoni kiduttavat minua heijastamalla suljetuille silmäluomilleni kuvia, joissa olen selkeästi onnellinen. Avaan silmäni, mutta kuvat eivät katoa mihinkään. Itku ei ole kaukana, en haluaisi muistaa kaikkia yhteisiä hetkiä. En tajua, miksi tämä sattuu näin paljon.
LiamIstun Noelin sängyllä katsellen ikkunasta auringonlaskua. Kaksoisveljeni on hautautunut peittonsa alle, eikä aio tämänhetkisten tietojeni mukaan tulla enää ikinä ihmisten ilmoille. Mua surettaa, Noel ja Caleb olivat toden totta hyvä pari, enkä käsitä, mitä Noel oikein ajatteli.
”Liam, mua pelottaa ihan hirveästi. Mitä jos se tekee itselleen jotain?” Noelin ääni särkyy. Se alkaa itkeä. Kumarrun rutistamaan veljeäni, kun en osaa vastata sanoin mitään järkevää.
”Miksi sä teit sille näin?”
”Koska en halunnut satuttaa sitä enempää.”
”Mitä toi tarkoittaa?”
”En halua pettää sitä, joten mä en voi jatkaa sen kanssa. Adam on liian houkutteleva.”
Katson veljeäni järkyttyneenä, mutten sano sanaakaan. Oikeasti säälin Calebia paljon ja tahtoisin halata häntä Noelin sijaan, mutta koska se on mahdotonta tällä hetkellä, tyydyn halimaan veljeäni.
”Sä voisit nukkua”, kuiskaan ja lasken toisen pään sinisen tyynyliinan peittämälle tyynylle ja hipsin sitten omalle puolelleni. Mä kiskon ruskeat sukat jaloistani, vedän päälleni puhtaat bokserit sekä mustan XL-kokoisen miestenpaidan, jonka isä toi työpaikaltaan joskus. Voisin itsekin nukkua nyt, huomenna pitää muutenkin taas esittää täydellistä poikaystävää Naomille ja siihen tarvitaan energiaa.
Aamu ei ole yhtään kaunis. Harmaa sade hakkaa meidän huoneen ikkunaan, joten herään herkkäunisena ilman herätyskelloakin. Noel sen sijaan halaa vanhaa nallekarhuaan hengiltä ja tuhisee umpiunessa. Raukka on varmasti ihan väsynyt eilisestä. Jostain kumman syystä mä haluaisin tietää, miltä Calebista tuntuu. Häpeän ajatuksiani. Enhän mä edes tunne sitä. Miksi mun pitäisi olla kiinnostunut kaksoisveljeni entisen mielentiloista?