Nimi: Vain me kaksi, sen pienen hetken verran
Kirjoittaja: minäminä, eli Svitanie Tonttu
Tyylilaji: Angst
Paritus: Mies/nainen
Ikäraja: S
Osallistuu tajunnanvirtaa-haasteeseen.
A/N: Tämmöistä angstinsekaista tajunnanvirtaa keskellä yötä, enjoy!
Vain me kaksi, sen pienen hetken verran
Olimme matkalla, matkalla tuntemattomaan. Emme pystyneet ajattelemaan muuta kuin toisiamme. Salassa vaihdetut katseet, pienet hipaisut. Ennen päätöstä. Päätöstä karata.
Nyt olimme siellä. Salaisessa paikassa. Kahden. Vain sinä ja minä, ei ketään muita. Hymyilin. Olin onnellinen. En kaivannut muuta, vain sinut. Pitkät yöt, kun makasin vierelläsi ja hymyilin. Silitin poskeasi, kuiskasin korvaasi ja kerroin rakastavani sinua. Kun huulesi etsivät pimeässä omani, ja painaituivat kiinni omiini omistavina, lämpiminä.
Pian tuli aika, jolloin aloit voida huonosti. Et kertonut siitä minulle, mutta huomasin heti satunnaiset kivunaallot kehossasi, huuliesi kiristyvän viivaksi, tukahdutetut älähdykset. Pian muutuit etäiseksi, liu'uit kauemmas. Nukuit vieressäni, suutelit, hymyilit. Mutta sisimmässäsi olit jo poissa. Eräänä aamuna heräsin. Liian myöhään, olit jo poissa. Huulesi olivat kalmakalpeat, jo kylmettyneet. Loppukin lämpö katosi kehostasi päivän mittaan. En kyennyt tekemään mitään. Huusin vain. Huusin pois kaiken tuskan. Itkin. Halasin kylmettynyttä kehoasi, toivoen, että se olisi lämmin. Kuinka tuntisin hengityksen hiuksissani, ja sydämen sykkeen rinnassasi. Kuulisin äänesi. Kuinka toinen suupielesi nousisi vinoon hymyyn, kun kertoisin jotain typerää. Sitten olisimme nauraneet sille, ja olisit aina silloin tällöin muistuttanut minua asiasta. Mutta se ei ollut enää mahdollista.
Palasin kotiin. Nöyrtyneenä, hiljaisena. Kukaan ei ikinä kysynyt, minne olit joutunut. Kannoin jälkeläistäsi sisässäni yhdeksän kuukautta. Hän on poika, nimesin hänet sinun mukaasi. Hän on kaunis. Ja muistuttaa sinusta, ikuisesti.