Tulinpas pitkästä aikaa tänne höpöttämään. :3
Olen luokitellut itseni gootiksi/goottirokkariksi jo aika kauan sitten, mutta vasta tänä vuonna olen innostunut varsinaisista "goottibändeistä" <3 Hengenheimolaisia? :3
Bauhaus || Oon nyt kuunnellut Gothamia pari kuukautta joka ikinen päivä, ja rakastun ja rakastun vaan enemmän. <3 Elitistien mielestä en ole true gootti, kun en kuunnellut Bauhausia, (ihan kuin minua kiinnostaisi niiden eteeristen goottimallien mielipide) mutta hei, nyt kuuntelen. <3 Ihan kuin Nick Cave and the Bad Seeds ei olisi muka tarpeeksi. <3 On se. Jos saisin kuunnella vain yhden artistin/bändin tuotantoa, niin kuuntelisin Nick Cavea (ja salaa HIMiä) koska mister Cave on luonut tähän maailmaan monia hienoja biisejä monista eri musiikkigenreistä. Oikeastaan mun mielestä voitaisiin perustaa uusi musagenre, mikä ois nimeltään Nick Cave, koska siltä herralta niin blues, rock kuin gospelkin kuulostaa omanlaiseltaan. Cavelta. <3 Aah, rakastan. <3
Toinen klassinen goottibändi on The Cure (vaikka bändi ei siksi itseään kutsukaan [ei sillä että Bauhauskaan kutsuisi, mutta ne nyt vaan ON. Piste.]) Unelmoin aina että kohtaan suuren rakkauteni (joka näyttäisi epäilyttävästi Robert Smithin ja seksisaksikäsi-Edwardin sekoitukselta <3) joskus sateisena perjantaina, koska Friday, I'm in love ja Lovesong. <3
Muita uusia rakkauksia vain mainitakseni: Siouxsie and the Banshees (koska Kiss in a dreamhouse, you gotta love it. :3 ja tietenkin ah niin kaunis täydellinen ihana Siouxsie Sioux.) Christian Death (ai miten niin olen naisversio Rozz Williamsista? Höh. En ole.) Plus vielä Joy Division (Kyllä mä oikeesti tykkään, vaikka eniten huomiotani vie ikirakkauteni Ian Curtis, grr. <3)
Noniin, nyt irtaudun gothicista, ja leijun rock'n rollin hikiseen ja hiuslakanhuuruiseen maailmaan, koska...
Mötley Crue! Maailman paras kasaritukkasukkahousurokkibändi IKINÄ! <3 Voin kuolla onnellisena kun näin bändin (eturivistä Nikki Sixxin kohdalla, iik <3 <3 !!!) 2012 kaisaniemessä. Ja KUULIN ETTÄ NE LOPETTAA. Tai siis lopetti. Kuulin myös huhuja että bändin sijasta Vince Neil lopetettaisiin, koska se on vittupää (ihan kuin Nikki sixx tai Tommy Lee ei olisi. Unohdetaan se fakta, koska Terrortwins is love! <3) Mutta se taisikin olla vain unelmaa. :C Tämä bändi oli suurin syy Rock'n Roll tatuoinnin hakkaamiseen sydämeni kohtaan, koska mun elämä on suurelta osin rokkirakkautta. <3 Oon syntynyt rakastamaan Mötleytä, Hanoi Rocksia ja Poisonia ja Black Sabbathia yms. (kiitos äiti ja isi <3)
Diibadaaba.
Menipä taas kammottavaksi listaukseksi, mutta syytän tylsyyttä työpaikallani. :,D
-LadyLaga!