Onko muut päässeet musa-, festari-, tms. videoihin?Valitettavasti joo.
En aio linkittää, mutta bändillä White Flame on nimeltämainitsematon musiikkivideo, joka on kuvattu Tampereen Kukkaisrockissa vuonna 2012 muistaakseni. Tällä kyseisellä videolla näyn myös minä siellä eturivissä tosi kiinnostuneena ja muuta...
Muutenkin olen päässyt ehkä vähän liiankin moneen
fanin kuvaamaan videoon keikalta x ja y, kun se on kuvattu taaempaa ja itse riehun eturivissä. Sitten on tietysti aivan asia erikseen Provinssi, etenkin tämän kesän Provinssi, jossa aika varmasti päädyin kerran jos toisenkin videoitavaksi Beast in Blackin keikan aikana, koska eturivi paras rivi!
Sitten se, onko teillä ollut kivoja festareita, keikkoja tai muita musiikkihommia kesällä?Provinssi!!!! Kolme päivää putkeen alkaa olla vähän liian rankkaa vanhalle, mutta ai että, en silti olisi jäänyt sieltä kyllä pois, vaikka olisi maksettu! Oli kyllä niin huippua siellä, ettei mitään rajaa, vaikkakin parina päivänä ne parhaat artistit oli aivan väärillä lavoilla vääriin aikoihin. Mutta oli siitä huolimatta kyllä ihan paras Provinssi varmaan ikinä, mitä olen siellä käynyt! (Eikä tämä johdu ainakaan kokonaan edes siitä, että olin puoliskoni kanssa siellä. xD)
Odotatteko te jotain keikkoja?Beast in Black Jäähallissa joulukuussa!!! Lippuja ei vielä ole, kun en tiedä, että pitääkö mun olla työjutuissa seuraavana päivänä vai ei, mutta kunhan sen saan tietää, niin sitten on kyllä hommattava liput keikalle ja joku yöpaikkakin vielä. Mutta siitä tulee sitten kyllä niin hauskaa taas, ettei mitään rajaa! ((: