Author: Carmilla
Pairing: Harry/Charlie
Rating: sallittu
Genre: romance kai
Disclaimer: Harry Potterit kuuluvat Rowlingille, joka on awesome ja niin edelleen.
Summary:
He lukevat toistensa kasvoilta kaikki uudet valtatiet ja umpikujat.A/N: 12+ kasiin ja Neljän tuvan haasteeseen.
turkinpippuri olet kiva, kun luit etukäteen. <3
Sieltä-täältä-tuulia
Käänny ympäri niin, että vastatuulesta tulee myötäinen.Harry istuu Kotikolon rappusilla varhaisen aamutaivaan alla ja odottaa. Hän pyörittelee lusikkaa aikoja sitten tyhjentyneessä teemukissaan ja tuijottaa portille. Jos minä istun tässä vielä hetken, hämähäkit luulevat, että olen kuollut. Ne tulevat ja hunnuttavat minut ja kun hän saapuu, minä olen seitissä yltäpäältä. Harryn sormet liikahtelevat levottomasti, hänen ihonsa kaipaa tuulenvirettä seurakseen.
Nyt Charlie on portin toisella puolella silmät täynnä vuorovesiä ja kuunkierroksia ja tarinoita. Kuinka rauhattomaksi hengitys voikaan muuttua sekunnissa tai kahdessa, uskomatonta. Harry kaataa teemukinsa, ottaa vauhtia ja hyppää portin yli ja kaataa Charlienkin, ja he lukevat toistensa kasvoilta kaikki uudet valtatiet ja umpikujat. Siinä niin, multaisessa maassa, ennen kuin Charlie on ehtinyt riisua hattuaan tai astua kotipihalle.
Miten rakennetaan silta katseista sanoihin?
Minä löysin eilen linnun, jonka toinen siipi oli murtunut, Harry sanoo. En voinut auttaa sitä. Hautasimme sen Mollyn istuttamien uusien omenapuiden alle, tuonne noin. Minä näin tytön, jolla ei ollut hiuksia, Charlie sanoo. He piirtävät toisilleen kuvan kaikesta, tärkeästä ja vähäpätöisestä, ja kaikesta määrittelemättömästä, joka saattaa olla kumpaa vain.
Ellet käänny, on se kuin murhaisit itsesi, vähän kerrallaan.Molly keittää teetä, mennään; keittiössä tuoksuu kirveli ja rakuuna. Sinä se olet varsinainen petturi, Molly sanoo Harrylle, minunhan piti olla Charliea ensimmäisenä vastassa. Harry virnistää anteeksipyytävästi ja Charlie nipistää häntä lantiolta hieman kyseenalaisesti, mutta pitää sentään huolen, ettei Molly näe.
Charlie vetää hämmentynyttä Harrya perässään. Eikö teetä, Harry kysyy, kun häivähdys rakuunaa seuraa heitä portaisiin. Ei, minä haluan kartoittaa sinun ihosi uudet polut ja kuopat ja mustelmat. Jos on luottaminen siihen, miten hengitys hänen takanaan käy raskaammaksi, Harry ei vastusta suunnitelmaa, kaikkea muuta. Tänä aamuna Harrylla on Charlie, muilla postivankkureiden kuljettamat kirjeet, jotka saapuvat Romaniasta lähettäjänsä jäljestä.
Hyvä, juuri noin, myötätuuleen.*
vastatuuli, taivas, lusikka, hämähäkki, huntu, kaipaus, silmä, rauhaton, umpikuja, askel, silta, siivet, avuton, istutus, hius, piirtää, itsemurha, kirveli, petollinen, kyseenalainen, hämmentää, häivähdys, kartta, raskas, vankkurit